- 929 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
İnandığımız Bizimdir.
"İnandığımız şeyler bizi zamanla yanıltabilir."
Kelebek gibi güzel varlıkların çabucak ölmelerinin beni yanıltması.Ne kadar güzel renkleri var, ve geçişi beni etkilerdi hep. Sevdiğimiz şeyler bizi zaman geçtikçe neden yanıltıyor?
Çünkü,güzel bir günün hüzünlü bir anı olacaktır illaki veya çok gülenin çok ağlaması gibi..
Arkamızda bazı şeyleri soru işaretleriyle bırakıp ve sorgulamadığımız doğru.. Ama bizi yanıltanlar daima bir anahtar gibi kapıları açmaya yarıyor.. Bir süre sonra bir an geldiğinde anlıyoruz neden ne geldiğini bazı şeylerin. Sorumlu olduğumuz hayatımızı neden bu kadar yıpratarak geçirdiğimiz anlarımız olduğunu düşününce de "olması gerekiyor" deyip geçiyoruz.Aslında kimin ne zaman ne eylemde bulunduğunun farkında bile değiliz..Benimde inandığım şeylerde vardı.Güven, arkadaşlık.. Bir kaya gibi olduğunuzda dediğimi anlarsınız.. Ama kaya olmadım hiçbir zaman buna asla arkadaşlık etmedi ne yüreğim ne de beynim.. Gidenlere yol vermesini bildim. Açılacak yeni kapılara eşlik ettim. Bildiğime hep inandım. İyi olan ne varsa inanırım,güzel olan..
İnanmak yeniden umut kazandırır insana. Eğer umudunuzu kaybederseniz bir gün.. Hiçbir şey sizi uzaklaştırmasın bu dünyadan.. Uzaklaşan sizi üzen insanlar olsun.. İyi bir gün için yalnızda kalabilirsiniz.. Yalnız kalın ki insanları gözlemleme fırsatınız olsun. Kendi eden kendi bulur merak etmeyin. Kıranlar bir gün arar. Allah’ın kulu değil mi? Ne yapacaksınız? Dönmeden devam ederek yolunuza bakacaksınız işte bunu yapan ermiş muradına. Eğer kalırsanız .. Sadece kalırsınız,adım atamazsınız bu hayatta. Adım atın. İnsanlar yanınızda olmak zorunda değil. İnsanlar tek başına da karanlık korkusunu ya da yükseklik korkusunu yenebiliyor merak etmeyin. Unutmayın ki karanlıklar aydınlık için vardır. Onun eşsiz bir eşidir karanlık. Bazen karanlıkta aydınlığa çıkmak için bir yoldur. Karadenize gidin, Egeyi gezin. Denizi görün ve koklayın bunlar insanlara hep iyi gelen şeyler. Farklı mekanlara sokaklara girin. Farklı hayatları görmeyi deneyin. Ve okuyun farklı yazarları okumak insanı olgunlaştırıyor.Klasiklere düğümlü kalmayın. Bunlar benim hayatta inandığım şeyler ve benim. Sizde inandığınız şeyleri yapın. Çünkü İnandığımız Daima Bizimdir! Bizimle kalacaktır..
Hepinize Saygılar 30.03.14
YORUMLAR
İnanmak yeniden umut kazandırır insana. Eğer umudunuzu kaybederseniz bir gün.. Hiçbir şey sizi uzaklaştırmasın bu dünyadan.. Uzaklaşan sizi üzen insanlar olsun..
...
yaşama sevincini ve umudunu kaybedenler; önce yaşamı sonra herşeyi kaybederler...
teşekkürler
harika bir analizdi.
Nihan ZEREN
Çok teşekkürler..