CENNET
Cennet cennet dedikleri
Birkaç köşkle birkaç huri
İsteyene Ver anları
Bana seni gerek seni
Yunus’dürür benim adım
Gün geçtikçe artar odum
İki cihanda maksudum
Bana seni gerek seni
YUNUS EMRE
Diyelim kisiz 18 yaşındasınız.14 yaşında da dünyalar güzeli ;hani şu bir içim su diye tabir edilen bakmaya doyamadığınız,görenlerin dönüp dönüp bi daha baktıkları bi sevgiliniz var.Sevgilinizin öyle bir serveti varki;Sabancıların,Koçların serveti onun cebinde,bizim çocuklarımıza okula giderken verdiğimiz cep harçlığı gibi kalır.
Bu sevgilinizi telefonla arıyorsunuz.Konuşuyorsunuz,hal hatır soruyorsunuz,ona medhiyeler diziyorsunuz.Bir saat sonra yine arıyorsunuz.Konuşuyorsunuz,hal hatır soruyorsunuz,ona medhiyeler diziyorsunuz.Bir saat sonra yine arıyorsunuz.Konuşuyorsunuz,hal hatır soruyorsunuz,ona medhiyeler diziyorsunuz.O da size her seferinde epeyce yüklü miktarda bir çek yazıp gönderiyor.
Bir saat sonra yine arıyorsunuz.Konuşuyorsunuz,hal hatır soruyorsunuz,ona medhiyeler diziyorsunuz.Yine size epeyce yüklü bir çek yazıp gönderiyor.Siz de diyorsunuz ki “Bu çekleri bana verme. Bana yeterince çek verdin,Ben bu kadar parayı n’apcam onu isteyenlere ver,Bana seni gerek seni,Ancak ben seninle mutlu olabilirim.Para,pul,nam,şöhret,makam,ev,araba bana lazım değil.Ancak ben seninle mutmain olabilirim.”diyorsunuz.
Tabii ki bu söz sevgilinizin size bakış açısını bir anda değiştiriyor.O andan itibaren siz,farklı bir konuma geliyorsunuz,getiriliyorsunuz.Kariyeriniz değişiyor,sizin de bakış açınız farklı bir ortama geliyor.
İşte değerli kardeşlerim. ALLAH’ı zikretmekte böyledir.Siz ALLAH ALLAH diye zikrettikçe size ÇEKLER kesilir,HEDİYE üstüne HEDİYE gelir.Herkes kendi çapında iyiliklere mazhar olurlar.Tabii MEHMET BABA HAZRETLERİNİN deyişiyle "Yunus Abimiz" Yani YUNUS EMRE HZ.leri kim bilir hangi makama erdi de bu sözleri yazdı bilinmez.Bizim cennet cennet diye peşinden koştuğumuz O şahane mevki Ona leblebi çekirdek gibi gelmiş ki bu dizeleri yazmış.(K.S.A.)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.