- 1531 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
BATAN GEMİNİN MALLARI BUNLAR SEÇ BEĞEN AL VATANDAŞ
Yarın bu ülkede genel seçim gibi bir yerel seçim olacak. Vatandaş birilerini seçecek yani.
Peki kimi seçecek? Kimi derken şahıslar bazında kimi demiyorum. Örneğin İstanbul’da Kadir Topbaş, Mustafa Sarıgül, Sırrı Süreyya Önder bir de MHP nin adayı vardı değil mi? Durun Google den bir bakayım o kiimdi? Buldum..Rasim Acar...İşte bu dördünden biri Belediye Başkanı olacak ya söz konusu olan bu insanların şahsiyetleri ya da İstanbul için neler yapabilecekleri değil nasıl bir zihniyeti temsil ettikleri. Yani kısaca vatandaş zihniyetlere oy verecek.
Vatandaş seçim sandığına değil de adeta bir terazinin başına gidecek ve terazin kefesine koymaya başlayacak.
Şehidine ’ Kelle’ Çiftçisine ’ Ananı da al git’ Şehit olan askerin arkasından ’ Ne yani askerlik yan gelip yatma yeri midir?’ Diyen, açılım süreci denen bir süreçle bölücü teröristlerin bu kadar azgınlaşmasına ve ’Seçimlerden sonra Federasyonu ilan edeceğiz, Apo da aramızda olacak ’ Diyebilmelerini sağlayan, Diyarbakır ve daha pek çok yerde Türk bayrağı yerine Pkk bayraklarının asılmasının önünü açan, Türkmen katili Barzani ile kol kola giren, Ermenistan Devlet başkanı ile kakara kikiri maç seyreden, 1999 da ’ Benim servetimde en küçük bir artış olursa bilin ki haram yiyorum ’ Diyip daha sonra trilyonluk villada oturan, oğlunun gemisine ’ Gemicik ’ Diyen birinin, birilerinin temsil ettiği bir zihniyete mi verecek oyunu?
Daha bitmedi...Ayakkabı kutularından çıkan paralar, Bir günde dört defa yeri değiştirilen hakim savcı ve emnieyet görevlileri, devletin en gizli sırlarının bile hemen iki saat içinde sosyal medyaya düşmesi, Kur’anın en uzun suresi olan Bakara Suresiyle ’ Makara ’ Diye dalga geçen bir bakan, Suriye ile savaş çıkarmak için kendi ülkesine füze sallayacak olan bir Mit Müsteşarı, Muta nikahı, Twitter ve You Tube ın kapatılması vs.
Hemen bir hamlede aklıma gelenler bunlar...İşte vatandaş oy vermeye sandık başına giderken terazinin bir kefesine bunları koyacak.
Sonra terazinin öteki kefesini doldurmaya başlayacak.
Daha 2004 yılında yani şu andaki iktidarın henüz iki yılını bile tamamlamadığı bir dönemde bu ülke halkının önemli bir kısmının oyunu alarak tek başına ikdidar olmuş bir siyasi partinin lideri için ( Ki henüz yukarıda sayılan cürümlerin hiç biri işlenmemişken ) ’ İmam hatip mezunu bir başbakanı içime sindiremiyorum ’ Diyen bir zihniyeti koyacak. kefeye ( 15 Mayıs 2004- Türkiye Barolar Birliği Başkanı Özdemir Özkök ) Hacca giden insanlarla dalga geçen bir Önder Sav’ı, ’ Başörtüsünü Sümerlerde fahişlere takarmış ’ Diyen Bir CHP İzmir Milletvekili Canan Arıtmanı, ’ Başörtüsü ancak evlerde temizliğe gelen temizlikçi kadınların kıyafetidir’ Diyen Bir Kemal Kılıçdaroğlu’nu, Atatürk için ’ O aslında korkak bir insandı ve ayrıca Kurtuluş savaşı öncesi manda ( Amerika ya da İngiliz himayesi ) isteyen biriydi ’ Diyen Yalçın Küçük’ü, Atatürk’ü de bir Sabatayist olarak bizlere sunan Soner Küçük’ü, Atatürk’ün ’ Türk Milleti Zekdir’ Sözlerine karşın ’ Türk Milletinin % 80 i aptaldır ’ Diyen bir Aziz Nesin’i baş tacı yapıp en büyük Atatürkçü (!) yapanları koyacak öteki kefeye.
Kendisini hep ’ Aptal, koyun, ahtapot beyinli, bidon kafalı, balık hafızalı, davar sürüsü vs ’ olarak gören ve görmeye devam edeceği kesin olanları koyacak.
Başındaki örtü yüzünden asker evladının yemin törenine katılamadığını, evladı sadece bir sene imam-hatip liseinde öğrenim gördüğü için bile uzman erbaşlık sınavına alınmadığını ( Bu benimle ilgilidir ) gözlerinin önüne getirecektir. Üniversite kapısından dönen kızı , ikna odaları, gözünün önüne gelecektir.
Daha iki gün önce kendisinden ’ hizmetçi,şoför,güvenlik görevlisi,inşaat işçisi gibi vasıfsız insanlar,denizi ilk kez gören insanlar,gazete okumaz ,telefon ve internet kullanmasını bilmez,arabası filan olmayan.,talimatla bayrak sallayan,yetersiz beslendiği için boyları kısa.,Cebinde para olmadığı için;1kg makarna,bulgur, bir torba kömür çok şey ifade ediyor ’ Diye kendilerini devamlı aşağılayan bir zihniyete mi verecekir oyunu?
’ Din yok ve Allah yalan ’ karikatürlerini ifade özgürlüğü sayan , Kur’an okuyan çocukların karikatürlerini yapıp ’ Bunlar da insansa biz neyiz ’ diye soran bir zihniyete mi verecektir oyunu?
Bütün bunların dışında özellikle İstanbul için... Geçmişte bomba gibi patlayan çöplükler, haftalarca akmayan sular ( Susuzluk yüzünden terkettiği İstanbul ) , zırt pırt kesilen elektrikler hiç mi etkilemeyecektir vatandaşın oyunu?
Evindeki eski yazı ’Nutuk’un ’( Atatürk’ün Nutkundan bahsediyorum ) Arapça bir dua kitabı zannedilerek ’ Bu ne ulan ’ Diye yerlere atılmasını ve çiğnenmesini ( Bu da benimle ilgili bir hatıra ) Unutacak mıdır sizce? Ya da unutmalı mıdır?
Özetle: vatandaşın önünde iki tercih vardır: Oyunu ya hırsıza(!) verecek ya da çapulcuya(!) Peki üçüncü ya da dördüncü bir alternatif yok mu? Üçüncü bir alternatif var ama o sadece gönlünde başka bir bayrak, başka bir devlet olanların hayali..Onlar için üçüncü bir alternatif var.
Peki dördüncü bir alternatif? Yani bu kadar yazıp çizdikten sonra kala kaldı bir MHP alternatifi , ondan neden hiç bahsetmiyorum?
MHP kendisinden bahsetmiyor ki ben de bahsedeyim. MHP liler dışında MHP İstanbul Belediye başkanı adayının adını bile bilen yok.( Düşünebiliyor musunuz, ben bile kimdi diye google a bakıyorum) Hatta MHP lilerin pek çoğu bile bilmiyor. Çok açık ve net bir şekilde mesajlarını veriyorlar zaten ’ Söz konusu vatan ise gerisi teferruattır ’ Diyerek...Bu mesaj ile söylenen şu ’ Mevcut iktidarı devirmek bir vatan meselesidir. Dolayısıyla onu devirelim de biz belediye başkanlıklarını kazanmışız, kaybetmişiz önemi yok’
Evet bu seçimlerde mevcut iktidar değişmeyecek elbette ama en azından değişip değişmeyeceğini yani halk tabiriyle ’ Ak göz, kara göz ’ belli olacak ve diyelim ki bu bir genel seçim ve diyelim ki iktidar da değişti. Sonra ne olacak MHP için?
Olacağını da iki özdeyişle (!) İzah edeyim:
1- ’ Bu katillerle koalisyon kurmak hiç içime sinmiyor’ ....Rahşan Ecevit
2- ’`Elbette kendi partililerimi alacağım. MHP`lileri mi alacaktım?’ Mehmet Moğultay-- Eski SHP Millet Vekili ve Adalet Bakanı.
Velhasılı kelam yarın akşam bir zafer kutlaması yapılacak bakalım kupayı hırsız (!) mı yolsa çapulcu (!) mu kaldıracak? Ama şunu bir benzetma yaparak kesinlikle söyleyebilirim Şampiyon Kulüpler Kupasını bu ikisinden biri ( AK Parti veya CHP kaldırsa da UEFA Kupasını kesinlikle HDP kaldıracak.
MHP nin kazancı ne peki? O da ’ Yahu baksanıza bizim senelerden beri savunduğumuz ilkelere, hedeflere sarıldı tüm partiler, CHP nin genel Başkanı bizim selamımızı veriyor, AK Parti bizim Dombıramızı seçim şarkısı yapıyor, eskinin en hızlı devrimcileri bile şimdi Vatan, Millet, Bayrak, Miliiyetçilik, hatta Turan demeye başladılar ’ Diye kendisine büyük bir zafer kazanmış payesi verecek ve eğer bir gün iktidar değişirse yine kendisini hazmedemeyenlere maden suyu, soda sunmaya devam edecek. Artık buna bir kupa mı dersiniz yoksa züğürt tesellisi mi bilemem.
Bu arada daha yayına girmeden toplatılan ve yazarı hapse tıkılan ’İmamın Askerleri ’ adlı kitapta adı geçen o imamın ve askerlerinin gücünü de bu seçimde göreceğiz.
Hadi biraz da gırgır diyelim ve noktalıyalım.
Teessüf ederim:
Aldığım duyumlara göre çeşitli partilerin görevlendirdiği bazı kişiler ( Hatta Muhtar adayları bile ) ev ev dolaşıp seçmenlere iğnelikler, kurukahveci Mehmet Efendi kahveleri, lokma tatlıları, kömür, makarna , para filan dağıtıyorlarmış. Ulan benim başım kel mi? Parada pulda, makarna, kahve, iğnelikte filan gözüm yok ama şöyle balı üzerinden akan bir tabak lokma tatlısına kesinlikle hayır demezdim. Lakin bu gün şu saate kadar ne bir abi ne de abla kapımı çaldı...Teessüf ediyorum ve dahi esefle kınıyorum.
YORUMLAR
ne iğne
ne de çuvaldız batırılacak
yer kalmış
hiç unutmdığım bir fıkra var
iki arkadaş yıllar sonra karşılaşır
hoş boş sohbet derken
biri sorar
-Çocuklar ne yapıyor?
-Benim kız büyüdü, der biri ve devam eder.
-Üniversiteyi bitirdi.
-Eeee
_Bir holdingde iş buldu. Patronu benim kızı çok sevdi. Yanına sekreter aldı.
_Eee.
_E, si, Sonra iş çok olduğundan kız geç gelmeye başladı. Patronla gece boyu çalışmaya başladı.
-Eee
_ Sonra baktı patron böyle olmuyor. Kıza bir ev aldı. İşleri bitmeyince aldıkları evde çalışmaya devam ediyor. İşte böyle. Peki, senin kız ne oldu?
_Valla, benim kız orospu oldu, ama ben senin kadar güzel anlatamıyorum.
Yazınız olmasa seçim sonuçları sabahtan beri bu fıkrayı beynime oturttu. yazınız da üstüne geldi.
Tebriklerimle
sami biberoğulları
Neyse...Seçimler geldi geçti.
Kazananlar buna yiene '' Millet iradesi '' Diyeceklerdir ki evet doğrudur..Milletin iradesi bu yönde oldu.
Kaybedenler ise yine '' Millet '' Diyecekler ama ekleyeceklerdir hemen..Öküz millet, uyuyan millet, satılmış millet, ahtapot beyinli, bidon kafalı, düzülmekten hoşlanan millet, O..çocuğu millet...Ellerini başlarının arasına alıp '' Biz nerede hata yapıyoruz '' Sorusunu soran olmayacaktır maalesef.
Selam ve sevgilerimle.
hocam elinize sağlık;
bahsettiğiniz gibi ortam karıştı iyice, geçen konuşurken ağzımdan kaçırdım :(
dedim ki "Allah Vatanıma, Milletime ve İslam dinine kim hayırlı ise onun yar ve yardımcısı olsun."
bir arkadaş itiraz etti, beğenmedi sanırım taraflı dua ettiğimi düşündü.
eeee ben Müslüman bir Türküm nasıl dua etmeliyim. bende şaşırdım.
ha bu arada;
Ömer izgi'nin zamanında chp mecliste yoksa biz varız çıkışını...
DYP-SHP koalisyonuna güven oyu verirken DEP'li Leyla ZANA'larada güven oyu veren, kırkağaçta CHP genel başkanının mitingine tam kadro giden, Akçakale Belediye Başkan adaylarının Osman BAYDEMİR'i seçim bürosunda ziyaret eden ve iadeyi ziyareti kabul eden bir MHP var.
ve birde seçmenler var.
sami biberoğulları
Devlet Bahçeli MHP nin başına geçtikten sonra bu millet MHP yi Türkiyenin ikinci partisi yaptı. Ecevitin tek başına bir hükümet kuramayacağı dolayısıyla da hükümet kurma kurma görevinin Bahçeliye verileceği kesindi. Fakat Bahçeli ülkücülere yapılan en ağır hakeret olan '' Bu katillerle koalisyon kurmak içime sinmiyor'' Hakaretine rağmen ''Refah Partisi biraz dinlensin'' diyerek gitti CHP ile koalisyon kurdu. İşte o gün bu gündür de CHP nin dümen suyuna girmiş vaziyette. Bu kafayı değiştirmediği müddetçe devletin başına Devlet'in gelmesi bir hayal...
Selam ve sevgilerimle.
diriliş-Dursun BAŞĞUT
siz mutlaka bilirsiniz Neyzenin fıkrasını.
"düzen hep değişiyor da yahu demiş bırakın azda düzülen değişsin"
Allah milletin yardımcısı olsun
hocam tencere demişki tencereye dibin kara oda cevap vermiş seninki benden kara bu iş buna benziyor sanki birisi çok çok kötüde öbürü çok iyi şu vatanın çıkarını öncelikli değilde kendi çıkarlarına bakıyorlar çok kirli siyaset içindeler en vahim durumda olanda m h p genel seçimde barajı aşarmı zor gibi geliyor bana saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Her siyasi parti fıtratının gereği ne ise o yolda. MHP hariç. Onun durumunu ben de vahim görüyorum genel seçimler açısından. Kürt milliyetçiliğine karşı gelişen bir Türk Milliyetçiliği de olmasa da tamamen silinecek maalesef ve bu durum üzücü gerçekten de.
Selam ve sevgilerimle.
Balkonumdaki CHP bayraklarını ve Mahsun yavaş'ın posterini az önce indirdim balkondan.
Ve öğleden sonra gezmeye giderken çoğunluğu traktörlerden oluşan MHP konvoyuna sevgiyle baktım.
Onlarla tam kesişen AKP'lilere daha mı inanmıyorsunuz ortalığa serilenlere diye söylendim.
Buraya siyasi bir şeyler yazmayı istemedim.
Gönlüm çapulculardan yana bir çapulcu olarak.
Dilerim çok oy alır da CHP'nin aklı biraz olsun başına gelir.
İşçi partisinin adını anmaktan bile korkuyorsunuz.
MHP'den daha milliyetçi, Atatürkçü oysa.
Yarınki oylar ülkemize hayırlı olsun inşaallah.
Orda da bir hırsızlık olmaz dilerim.
Bir oyumuz var,
o da çalınırsa artık,
pes doğrusu.
Ülkemizde olan hiç bir şeye şaşırmıyoruz artık.
Ne kadar acı.
sami biberoğulları
Artık içgüdüsel bir refleks midir yoksa sadece klavye hatası mıdır bilmem ( Pek klavye hatası olduğunu sanmıyorum yine de ) Posterini asıp sözde desteklediğiniz adayın adını bile bilmiyorsunuz. Mahsun Yavaş değil..Mansur Yavaş..Ama normaldir. Eski bir ülkücüyü şimdi CHP den aday olsa da kalben desteklemezsiniz.
İşçi Partisine gelince: Atatürkçülük ve İşçi Partisi? Hem de MHP den daha Atatürkçü bir İşçi Partisi..( bakın iki defa yazdım İşçi partisi..Bununla üç oldu . Demek ki yazmaktan korkmuyor muşum. ) Güleyim mi ağlayayım mı karar veremedim. Ya ben 30 seneden fazla Atatürkçülük dersi verdiğim halde Atatürkçülüğün ne olduğunu bilmiyorum ya da bu konuda siz yanılgı içindesiniz.İşçi Partisi demedim, diyemedim çünkü ben var olan partilerden bahsediyorum. Siz seçimde İşçi Partisi diye bir parti gördünüz mü?
İstanbul'a Levent Kırca'yı aday olarak getirdiler...Arkadaşım siyaset ciddi bir iştir...Öyle komedi yapmaya benzemez...Biz de zaten güldük geçtik.
Selam ve sevgilerimle.
bu siyasetçileri yarın milletin oyunu beklerken, Kızılay meydanında toplayıp falakaya yatırmalı en iyisi
ne seçimi be:))
tatlı dedin de ağzım sulandı bir mutfğa dalayım:))
sami biberoğulları
Aynen...Seçim bitti fakat kazanan da kaybeden de ders almamış. Seçimlerden sonra yapılan açıklamalardan bu anlaşılıyor. Kazanan hâla hiç bir kıymeti harbiyesinin olmadığı tabak gibi ortaya çıkan Pensilvanya'daki adamı hedef almış, kaybeden ise hatayı kendinde değil millette buluyor...Yok yok akıllanmayacak bunlar..Dediğin gibi iyi bir falakadan geçirmeli.
Sen de bencileyin tatlıcısın herhalde...Haydi mutfağa, hiç bir şey bulamasam toz şeker yerim ben...))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Dağıtıyorlarmış. Burası kesin gibi...Ama Bir tek kez kapımı çaldılarsa Allah belamı versin( ne o parti ne öteki parti ) ...Bize niçin gelmiyorlar hâla merak ediyorum.
Selam ve sevgilerimle.
Hayırlısı. Ne ise o olsun,yüreğine sağlık Sami hocam,saygılar,selamlar.
sami biberoğulları
Şu an için oldu olacak olan.Bundan sonrası için kazanan şımarmadan, kaybeden hatalarından ders alarak yollarına devam ederse memleket için en hayırlısı olur.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
İnsanın olduğu yerde ümit hep var olacaktır.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
terazinin iki kefeside dolu,
O zaman kime vereceğiz oyu...
Tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Takdirini bu yönde kullandı. Milletin iradesine rıza göstermek gerek.
Selam ve sevgilerimle.
Hepsini gömmek lazım diri diri yeni biri lazım bu ülkeye ama onuda yaşatmazlar bu ülkede haydutluğa devam TÜRKİYEM!
sami biberoğulları
Şaka bir yana haklısın sevgili Yasemen.
Selam ve sevgilerimle.
USTAM SÖYLEYECEK SÖZ BRAKMAMIŞ SIN HEPSİNİ DEMİŞ SİN ÖYLE BİR TOPLUM OLMUŞUZ Kİ alterNATİF ÜRETEMEMİŞİZ BENİM HEP DEDİYİM BİR LAF VAR BENİM LİDERİM 1938DE ÖLDÜ YENİ LİDERİMSE HENÜZ DOĞMADI DOĞMUŞSA BİLE ANNESİ E BABASI TARAFIN DAN FRENLENİYORDUR AMAN BU BATAKLIĞA BULAŞMASIN DİYE ZAMAN HERŞEYİN İLACI OLDUĞUNA İNANIRIM O LİDER BİR GÜN BU TOPLUMUN İÇİNDEN ÇIKIP GELECEK İNŞALLAH GEÇ OLMADAN GELİR ÇARESİZ YENE BİRİLERİNE OYUMUZU VERECEYİZ BOŞA GİDECEYİNİ BİLE BİLE BELKİ İYİ GÜNLERN ANALİZİNİDE YAPARSIN ÜSTADIM KALEMİN HEP PARLASIN SAYGILARIMLA
orkun_a tarafından 3/29/2014 3:42:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
orkun_a tarafından 3/29/2014 3:43:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Şu anda ülkemizde 63. Hükümet iş başında..Ben toplamda 41 tane hükümet görmüşüm.
Toplamda 41 hükümet içinde toplumun tamamının razı olduğu bir hükümete şahit değilim. Zaten böyle bir şey de eşyanın tabiatına aykırı olur. O halde? O halde milletin iradesi ne yolda tecelli etmişse bir dahaki seçimlere kadar o tecelliye boyun eğmek lazım diye düşünüyorum kendimce.
Selam ve sevgilerimle.
Ne denir ki bu gerçekci ve güzel yazıya kaleminize yüreğinize sağlık
saygı sevgi selamlarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.