31 MART
31 mart…
Bu tarihi şimdiden unutulmayacaklar arasına alın dostlar…
Neden mi?
3 aydır skandallar,kasetler ses kayıtları kısa adı ile tape’ler,ve montaj olduğu iddaa edilse de inkarı ispatlanamayan şeyler…
O dedi bu dedi o paralel bu dikey şu eş kenar üçgen bu meridyen…!
Oynanan çirkin oyunlar,kurulan kumpaslar,satılığa çıkarılan bir tezgah üstünde sevgili ülkem…!
Ve onun sevgili sevdalıları!
Şimdi şöyle bir düşünün ama iki elinizi kafanızın iki yanına alın önce…!
Bu ülke toprakları Osmanlı zamanında hangi kıtalara kadar uzanıyordu,yok yok o malum dizide anlatılanları bir kenara bırakın şimdi hani haremi yalanı entrikası bol olan diziyi, açın bir tarih kitabı okuyun…!
Sonra cumhuriyetin ilanından itibaren yüzölçümü kaça düşmüş bu ülkenin ve sınır uzunluğu kaç kilometreye…!
Sonra bu ülkenin son 20 yılını düşünün özetle,hatırlamıyorsanız bir bilene sorun yada arama motorlarına yazın bire bir tarihleri ile birlikte..!
Nerden nereye gelmişiz ne istiyoruz nereye güdüyoruz iyi bir irdeleyin…
Ne diyorsun be arkadaşım ne incelemesi ne okuması ne ansiklopedisi mi ?
Şunu diyorum;
30 mart akşamı saat kaç olur artık bilmem de (hani tekrar sayım bir daha sayalım falan uzayabilir),çıkar bir balkon konuşması yapar muhteremin biri…!
Der ki; millet gereken cevabı verdi işte…! Ne paralel devlet ne montajlar ne kumpaslar ne alçaklıklar nede bu ülkenin menfaatine göz dikenler kaybetti işte…! Hepinizi tekrar kucaklıyorum,ve 2023 e kadar devam ediyorum….!!! Üzerimize atılanlar iftiraaaa yalaannnn
Öbür ülke sevdalıları çıkar sonra birer birer,demokrasi kaybetti insanlık kaybetti ülke kaybetti falan da filan filan da falan…!!! Talan edecekler talaaannn…
Alkış şak şak kıyamet…! Uzuuuun uzun şarkılar eşliğinde söylenen yol şarkıları sallanan eller ağlayan gözler vesaire…
Sonra mı ? sonrası malum 31 mart…
Bölünmüş ötekileştirilmiş,çiğnenmiş ertelenmiş,kirletilmiş,ve hatta bütün değerleri alt üst edilmiş…
Sözde adı ile yoluna devam eden yeni Türkiye ve onun yeni sahipleri…
Sonrası mı VUR patlasın ÇAL oynasın….!
Bu benim acizane tahminim…neye dayanarak mı? Yok yok herhangi bir istihbarat herhangi bir izlenmiş tape falan yok bende tamamen içgüdüsel…
Ben bu ülkenin evladıyım,bu ülke benim ülkem ve ben en az daha öncekiler gibi daha önce yaşadıklarımız gibi yaşıyorum gerçeği…kabul etmesi zor olsa da ne bu seçim ne de sonrasında olacak olanlar siyasi olmaktan çıkmış tamamen ideolojik hale dönüşmüştür.büyük Ortadoğu projesinde beklenen adım atılmış zaten ülkenin önemli kaynakları değerleri satılmış ve son viraj alınmıştır.
Sen boş ver halkım alışırız nasıl olsa,nelere alışmadık ki,neler yaşamadık ki…
Alt tarafı bundan sonra daha sık duyacağımız makamlar ve sıfatları olur o kadar
Yani vali,başkan,şerif,eyalet,eş,hareket falan…!
Alışııııırıııızzzzzz. Soru yok bizde bu geçim derdi bizde bu dünya malı sevdası bizde bu daha çok daha çok sevdası olduktan sonra…
Kim ne almış kim nerden ne kadar çalmış kim kime kanmış kim kime aldanmış ,boş verin gitsin sen ev aldın kredini rahat ödüyormusun, arabanın modelini yenilendi mi,çocukların üniversitede okuyormu gelirin iyi,gittiğin geldiğin yollar asfalt geçtiğin tüneller köprüler açık mı? sen ona bak…yani icraata
Çünkü bu ülkede çok sorgularsan neye fayda sorgulamazsan neye…!
Atasözlerimizin gölgesinde yaşayıp gideriz işte….!
Güzel şarkıdır….sezen aksu söyler…,
Geçeeerrrr geçer buda geçer…
Daha öncekiler gibi…bu da geçer,neler neler geçmedi ki yine geçer,
Yine düşer deli divane gönlüm aşka…
A.B.-29.03.2014 TARİHİNDE YAZILMIŞTIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.