Sizce siz aşık mısınız?
Nasıl olabiliyor bu?
Hiç tanımadığınız bir insan hayatınıza gelip hayatınızın merkezi nasıl oluyor?
Sahiden soruyorum bunun adı aşk mı sevgi mi sizce?
Olamaz...
Sevmek insanı eksiltmez ki .. Hanginiz sevdikçe çoğaldınız?
Hepiniz sevdikçe eksildiniz.. Eksilmeyenlerde vardı elbette ama onlar istisna..
Kimden duyduysam aşkı yada sevgiyi hep yakındılar..
Aşk onlara acı veriyormuş..
Hayır dostlarım hayır.
Aşk insana mutluluk verir, sevgi insana güç verir...
Siz onun yaptıklarından dolayı üzüldünüz aşktan ötürü değil...
Ve unutmayın aşkta herkes kendinden sorumludur o ne yaptı ne yapacak diye beklemeyin...
Siz ne yapacağım diye bakın aşkımı ne denli hissedebilirim kendi içimde diye uğraşın...
Çünkü içinizde ki sevgi, aşk size bir şeyler katmalı..
Siz aşka aşık olduğunuz için aşık olmalısınız..
Ve sevmeyi sevdiğiniz için sevmelisiniz..
Sevdiğiniz, o aşk duyduğunuz insana söyleyeceğiniz en güzel cümle şu olmalı;
Ben aşka aşıktım sen üstüne alındın!
Ya da, ben sevmeyi seviyorum sen bu sevgiye en güzel bahaneydin! olmalı...
YORUMLAR
İnsana aşık olmak ayrı aşka aşık olmak ayrı bir duygu demişsiniz sanki yazınızda.
İnsan soruyorsa kendine "ben aşık mıyım? " diye gerçekten aşık değildir bence. Sorgulanan şey, onay bekleyen, takılıp peşine gidilmek , inanmak istenendir hep. Oysa sadece kendinden gidilmeler yaratılıyorsa aşık olunana bu gerçek aşk değildir; hep gel der çünkü aşık olan, yani ben buyum, aşkım bu, hayatım bu ve sen dahilsin istesende istemesende der. Hiçbir zaman al beni, geleyim aşkına, götür yanında demez ki bu bir kaçıştır sadece, aşk değil bence.Aşk kanatlandırır ruhu, öyle bir kanatlandırır ki hiçbir soru hiçbir gündem önemli değildir aşık olanın üstünden geçerken. Bir an da gizlidir herşey ki o kolayca sonsuzlaşabilir, sevgili olsun olmasın. Duygudur insanı yaşatan ki belirttiğiniz gibi duygu değil insandır hep hayal kırıklığına uğratan.
Güzel bir düşüngeçti okuduğum
Teşekkürler paylaşım için
Sevgilerimle
Hazinnn
Sevgi ile..