- 1404 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DENİZE BIRAKILAN HAYALLER
Fırtınaya tutulan yüreklerin kıyıya vurması gibiydi gözlerin.Kum tanelerine bulanıp ıslaklığında üşüdüğüm.Denizden gelen meltemin etkisiyle ürperdiğim…Ve gözlerin kör karanlığına sakladı mehtabı …Biz mehtabın hayaliyle uzattık ellerimizi birbirimize…Ömrü bir mehtabın bekleyişinde tükettik. Bir de girdabına alan gözlerinde…
Bir deniz esintisine bıraktığımız tenleri hafiften okşuyor şimdi.Kumları denizle buluştuyorum Ayaklarım suyla vuslatı yaşıyor.Gönlüm gelecek gemilerin bekleyişinde.Demir atacak bir gün…Ve o gün bu limana beklediğim hayaller uğrayacak..Biz hayallerimizi karşılayacağız ipek mendillerle…Gülüşler karışacak birbirine.Yaşlar karışacak sevincimize…
Beklemenin hazzı düşecek yüreğimize ve bekleyişin ödülünü sunacak gönlümüze.Gönüllerde bayram havası çalacak ,zılgıtlar uçuşacak denizden öteye…Siyah gözlerin kör kuyularından çıkacak gülümseyecek.Hüzün uğramayacak semtimize…Matem havası vurmayacak artık kıyıya ve deniz coşacak benimle.Köpük köpük yükselecek ve ben köpüklerin içine gömeceğim hüzünlerimi.Beyaz kalacak sadece yüreğim ,bembeyaz martılar kalacak gökyüzünde …
Ellerimi uzattım maviler ötesine.Bir hayali kucaklıyorum bütün ruhumla…Rüzgarlara bırakıyorum dalgaların sesini ve hayalin içinden süzülen sana doğru serenadlarım.Deniz köpük köpük,gemi hala limanda .Ben hala gözlerinde… Gözler deniz ötesinde…Elimi uzatsam kapacak,yakacak..Yüreğim ki bir yangının içinde…Deniz yangına yar, ben denizde ağyar…
Ah şu deniz yok mu şu deniz ! Hüznümün sevincine gebe olan deniz...Demir attığın limandayım şimdi .Al beni de yanına gezelim hayal ülkesinde diyar diyar…
Sündüs ARSLAN AKÇA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.