- 884 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ülkenin Durumu
Arkadaşlar şöyle bir ülkeyi göz önüne alalım.Dolar yükseliyor ,buda demek ki Türk parası değerini kaybediyor.Bu da demek oluyor ki ülke krize doğru ilerliyor.Tarihe bakarsak demir leydi göz önüne alalım.O başa geçtiğinde vergiyi düşürmüş maaşları artırmıştır,buda ülkeyi krize sokmuştur.Tek çıkar yolu ya bir mucize yada bir savaş ve beklenen olmuştur savaş patlak vermiştir.Arkadaşlar ülke şuan zor durum da nedenlerinden biride ,25 milyon yatırım yapıp 100 milyon cebe atanlar yüzünden.Birde şöyle göze alalım.Özel sektörün dışarıya borcu 750 milyar dolar falan rakamı tam söyleyemem ama şunu diye bilirim.O şirketler batarsa o borcu ülke ödemek zorunda ve Türkiye nin o borcun faizini bile ödiyebilecek parası yok.Yani kısa bir zaman içinde ülke çok zor bir duruma gelecek.Birde şu yönden bakalım.Osmanlı büyük bir devleti bir imparatorluktu.Ama devlet güçsüzleştiğinde bölüm meler başladı.Yani devlet ne zaman gücünü kaybederse o zaman 3 yada 4 bölünürüz.Arkadaşlar baştaki insan sadece kendine bir uçak alıyor neden acaba,nere kaçmak için ve neden bir sorun kendinize.Son kez olarak da şöyle bakalım.Son 4 yılda Türkiye nin en zengilerine bakarsak ,ezacı başı ve koç 4-5 ci sırada ,ama agaoğlu ise birinci sırada yani dostlarım bu demek oluyor ki üreten değil tüketen yatırımcılar ülkeyi yönetiyor.Arkadaşlar biz üreten bir ülke değiliz aksine tüketen bir ülkeyiz ve soruyorum, bir şey üret mi yorsak nasıl geçiniyoruz bu sorunun cevabını bir düşünün saygılar yüce Türk milleti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.