GÜÇLÜ KADINLAR
Etrafınızda gördüğünüz her güçlüğü kendi çabasıyla aşan güçlü kadınlar görmüşsünüzdür. Onlar için olmazsa olmaz yoktur. Çözüm vardır çare vardır başarı vardır. Ve gerçekten başarırlarda. Her şeye rağmen ayakta kalırlar. Güçlülük onların kanında vardır, onlar kendilerini bildikleri ilk andan itibaren güçlüdürler. Kendilerine yeterler, hatta arta kalan yanlarıyla çevrelerine de yetişirler. Hayatlarında olan insanların sıfatı ne olursa olsun onlar için korunacak kollanacak insanlardır hep. Anne-babalarını, kardeşlerini, kocalarını, çocuklarını, arkadaşlarını velhasıl herkesi taşımak onların görevidir çünkü onlar güçlü kadınlardır. Ellerinden her iş gelir. Evinin sigortasını da tamir eder, arabasının sigortasını da takip eder. Çığlıkları sessiz, gözyaşları izsiz olur güçlü kadınların. Güçlü kadınlar kolay kadınlardır. Onlarla yaşamak çok kolay ama onları anlamak imkansızdır. Hoş zaten kimse onları anlamaya çaba harcamaz çünkü onları anlamak gerekmez onlar güçlüdür.
Birde tam tersi kadılar vardır. Bırakın ekstra güç gerektirecek bir işi yapmayı, beceremezler sözde girecekleri bir kapıyı bile açmayı… Onlar hep hastadır, zayıftır, bilmez, yapamaz, edemez v.s v.s. Onlar için yaşayacak, onları sarıp sarmalayacak birilerine muhtaçtırlar. Erkekler bu tarz kadınlara bayılırlar işte. Çünkü birinin ona bağımlı ve muhtaç olması demek, o erkeğin çok güçlü olduğu demektir. Erkekler bu kadınlardan vazgeçemezler, çünkü kıyamazlar, çünkü kadın onsuz yapamaz. Onu korumak zorundadır, onla kalmak zorundadır.
İşte size kocaman bir çelişki. Güçlü kadınlar hayran olunan, beğenilen istenen kadınlardır. Ama yalnız kadınlardır. Değerli olan ve el üstünde tutulup kollananlarsa zayıf kadınlardır. Buyurun siz seçin güçlü mü olmalı zayıf mı?.
NEGİF / FİGEN
YORUMLAR
yazı çok güzeldi..konu sağlam bi konu.ama ben sadece iki gruba ayrıldığını düşünmüyorum kadınlarımızın..herşeyi yapabilmek,yılmamak ve ayakta durmak, tamam da birlikte bişeyler paylaşılan erkeklerede onsuz herşeyin altından kalkılamayacağı hissettirildiğinde de zayıflık olmamalı bunun adı..paylaşmak olmalı bence..kim için olursa olsun hayatı kolaylaştırmak herkesin hoşuna gider..ama güçlü olmak paylaşmayı ortadan kaldırmamalı..erkekler bağımlı ve acizlikten öte yokluğunu hisseden,yaptığı her işin değerini bilen kadınlara bayılıyorlar bence)
tebrikler ve saygılar..
Birde tam tersi kadılar vardır. Bırakın ekstra güç gerektirecek bir işi yapmayı, beceremezler sözde girecekleri bir kapıyı bile açmayı… Onlar hep hastadır, zayıftır, bilmez, yapamaz, edemez v.s v.s. Onlar için yaşayacak, onları sarıp sarmalayacak birilerine muhtaçtırlar.
Erkekler bu tarz kadınlara bayılırlar işte.
Çünkü birinin ona bağımlı ve muhtaç olması demek, o erkeğin çok güçlü olduğu demektir. Erkekler bu kadınlardan vazgeçemezler, çünkü kıyamazlar, çünkü kadın onsuz yapamaz. Onu korumak zorundadır, onla kalmak zorundadır.
O TARZ KADINLARA HANGİ ERKEKLER BAYILIR BİLEMEM AMA ELİNDEN HER İŞ GELENEDE SELAM OLSUN...
İstisnalar kaideyi bozmaz, bağımlı ve muhtaç olmak acizliktir.
Ama yazı güzel ve değerliydi, kutladım yazarı.
tabiiki GÜÇLÜ...kadının zayıflığı zaten erkeğe bağlı değil BAĞIMLI olmasıdır.
bırakın güçlü olun ve erkek size bağımlı olsun.
sonra canımız sıkılınca silkeleyiveririz yakamızdan.
bu nasıl.bence harika.
güçlü ve zayıf kadın tanımlamalarınız gayet güzeldi.seçim yine herkesin kendine kalmış.