SENİ SEVMEK...
SENİ SEVMEK
Seni sevmek, yaşadığım en güzel şeydir...
Seni sevmek, dağların en tepesine çıkıp, rüzgâra karşı meydan okumaktır... Seni sevmek, güneşe uzanmak, sıcaklığını tâ içinde hissetmektir...
Seni sevmek, engin maviliklerde doyasıya kulaç atmaktır...
Seni sevmek, hiç keşfedilmemiş ormanlara yolculuğa çıkmaktır. Öyle el değmemiş bir yerdir ki görülen yerler, vahşi bir güzelliğe esir olmak işten bile değildir...
Seni sevmek, bir çiçeğin içinde açmasına şahit olmaktır...
Seni sevmek, yüreğin kor ateşlerde kavrulmasıdır...
Seni sevmek, çok şeyi göze almaktır...
Seni sevmek, dünyanın en büyük sevgi ağacının altında uzanıp yatmaktır. Gölgesi bile öyle huzur verir ki...
Seni sevmek, bir pınardan kana kana su içmektir... Kanamazsın, içtikçe içesin gelir..
Seni sevmek, cennetle cehennem ortasında yaylım ateşine karşı, aşkı savunmaktır...
Seni sevmek, gözlerinde bilinmeyen ufuklara gitmektir...
Seni sevmek, yıldızlarda oturup şarkı söyleyebilmektir.
Seni sevmek gül bahçelerinde tomurcuklanıp açmaktır.
Seni sevmek, yaşanmamış aşkları, söylenmemiş şiirleri, bestelenmemiş şarkıları önceden duyabilmektir...
Seni sevmek, göklerde dansetmektir...
Seni sevmek, sevmenin ne olduğunu özümsemektir.
Seni sevmek, dünyanın hem en güzel, hem en zor, hem en çılgınca, hem de en, en, en, en tatlı duygusudur...
Hâlenur Kor
(Denemelerim noter tasdiklidir.)