- 807 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜLKEMİZ de: TEK YÜREK OLALIM, HUZUR BULALIM.
ÜLKEMİZDE: TEK YÜREK OLALIM, HUZUR BULALIM.
Saygıdeğer gönül dostlarıma selamlar ileterek duygularımı paylaşma gereği duyuyorum. Çünkü ülkemiz üzerinde haince oynanan oyunların her kişi farkında değil. Bu oyunların bozulması birlik beraberliğimize bağlıdır. Ayrımcılık yapıp her kafadan ayrı ses çıkarsa bütünleşmezsek inanın yine kaybeden bizler olacağız. Diyalog sağlanmadığı sürece de sorun çözülmez.
Ülkemizde : Tek yürek olalım, huzur bulalım düşüncemin benimsenip gereğinin yapılacağı inancımı asla yitirmeyeceğim. Şöyle bir etrafımıza baktığımızda halkımızdan oy koparabilmek için nice uyanıklar var. Zeki insanların bile inanamayacağı boş vaatlerle halkımızı kandıracaklarını zannediyorlar. Ben seçilirsem şunu yapacağım, bunu yapacağım demek yetmez. Azalık görevinin neler olduğunu bilmeyenler muhtar adayı oluyor.
Belediye tecrübesinden yoksun kişilerde başkan adayı olduklarını bir çok afiş ve tabelalarda, broşürlerde, gazetelerde boy gösterip radyo ve televizyon naklen yayın programlarında konuk olarak gerçek yüzünü ve görüşünü gizleyerek sempatik duygularla duygu sömürüsü yapanlar var. Seçimde bir oyun bile çok değerli olduğunu algılamak gerekiyor. Çünkü bir oyla muhtar ve belediye başkanı encümen üyesi seçilenler olmuştur.
Diğerleri gibi seçim propagandası yapmak istemiyorum. Benim endişem şudur ki: Seçim atmosferinde aramıza dış güçler tarafından sızdırılan, gizli tuzaklarını uygulamaya çalışan bölücülerin oyununa gelmemek gerekiyor. Herkes ben Türküm diyerek kendini inandırabilir. Ama bir gerçek var ki onu unutmamak gerek. Ülkemizi özgürlüğüne kavuşturan Atatürk ve silah arkadaşlarını rahmetle, minnet duygularıyla anıp duacı olmamız gerekiyor.
Türkiye Cumhuriyetinin ilelebet yaşaması, yaşatılması için Türklük sevdamızla birlik beraberlik konusunda yapılması gerekenleri geciktirmeyip zamanında gereğini yapıp uygulamaya koymak gerekiyor. Her gönül dostu bu konularda fikir üretmeli önce kendimizle barışık olarak yaşadıktan sonra saygıyı, sevgiyi yayarak birbirine kin güdüp dargın olanları da yumuşatıp aile barışını sağlamamız gerekiyor. Kin ve nefret, iftira belanın anahtarıdır.
Ülkemiz ve ülkemde konulu şiirlerimde duygularım özetlemeye çalıştım. Buna benzer vatan, millet bayrak aşkımı ortaya koyan binlerce eserlerim var. Kitap basımı yüksek rakamlara dayandığı için gerekli sponsor da bulunmayınca arşivlerimde yerini muhafaza etmektedir. Defalarca vurguyla söz ettiğim özellik tek yürek olalım Allah’ın izniyle huzur bulalım diyorum.
Tarihimizde yaşanan acıları hala yüreğimizde hissetmekteyiz. Basit bir sorunu derinleştirerek sahada çıkmaza sokanlar Allah korusun böyle bir durumda ne kadar faydalı olabilirler ki !. Her parti liderinin açık konuşması milyonların önünde birbirlerini rencide etmesi pekte hoş olan bir durum olamaz. Devamlı yüz yüze bakacağımız insanlarla hasım değil hısım olmalıyız. Kin öfke düşmanlık hiç bir kimseye yarar sağlamaz.
Sözün özü şudur ki: Vatanını, milletini düşünen şahsiyetleri çok iyi tanımalıyız. Çevresiyle barışık olmayan beyni fakirlerin ülkemize yarar sağlayabileceğine pek ihtimal vermiyorum. Menfaatlerini düşünenleri tespit edip gerekli mercilere de bildirelim. Duygularımı daha da açmak isterim ama yazı metnim uzadıkça da bıkkınlık yaratır diye kısalmak zorumda kalıyorum. Al yıldızlı bayrağım özgür dalgalandıkça mutluyuz. Hoşça kalın.
***** ÜLKEMİZDE *****
Vatan toprağına düşmanlar girdi,
Milletim birleşti el ele verdi,
Cephede savaştı yerlere serdi,
Ayrımcılık olmaz benim ülkemde.
Yaşlısı, gencide hakkını alır,
Kadın erkek eşit dengeli olur,
Ana, bacı kardeş huzuru bulur,
Ayrımcılık olmaz benim ülkemde.
Yeter ki hainlik düşünülmesin,
Dağlara kalleşçe taşınılma sın,
Terörist, yandaş la konuşulmasın,
Ayrımcılık olmaz benim ülkemde.
Ekmeği ve aşı herkese yeter,
Her çeşit meyveler, sebzeler biter,
Ben Türküm diyenler bayrağı tutar,
Ayrımcılık olmaz benim ülkemde.
Her ırkın, her rengin yaşamı farklı,
Ay yıldız bayrağa eriyor aklı,
Zeki vatansever konuşur haklı,
Ayrımcılık olmaz benim ülkemde.
***** ÜLKEMDE *****
Bu ülke üstünde dolaşıyorsan,
Rızkın için işte çalışıyorsan,
Menfaat uğruna barışı yorsan,
Tek yürek olalım huzur bulalım.
Terör illetine fırsat vermeyin,
Böyle bir guruba asla girmeyin,
Dostluğun önüne kale germeyin,
Tek yürek olalım huzur bulalım.
Vatan bir sancak bir bayrak ay yıldız,
Devletin,askerin hep yanındayız,
Atatürk izinden ayrılamayız,
Tek yürek olalım huzur bulalım.
İhanet edenler sınırdan çıkın,
Pişman sanız eğer çözüme bakın,
Türklük sevdasını göğsüne takın,
Tek yürek olalım huzur bulalım.
Türkiye devleti bölünmez bütün,
Zekice bilgiyle dolmalı sütun,
Feda olsun her an can, damar,etin,
Tek yürek olalım huzur bulalım.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.