küf kokulu düşünceler
yine kendinden bağımsız bir perşembe..
yine güçsüz kuvvetsiz bir kaç düşüncenin akla zarar telaşı..
ölmek güzel şey der ninem..
eğer layıkıyla yaşadıysan ve dönüp arkana baktığında bir arpa boyunu kattetiyse yürüdüğün yol..
doğru yaşamışsın
o halde ölmek güzel..
ne ki günlerle derdin?
sen öldüğünde nasılsa hepsi ölmeyecekmi?
ama bir cumartesi ölmek lazım yinede.güneşin yarı çıplak olup toprağı sarmaladığı bir cumarteside..
yağmur köşesine çekilmiş olmalı sonra
yeni çiçek açmış olmalı şeftali ağaçları
birazda ıhlamur kokmalı şehir..
eli ayağı düzgün bir cumartesi ölmeli...
ki
güzel şey olmalı ölüm..
YORUMLAR
Ölüm ! Ürkütücü ama gerçek değil mi ? Kabullenmek gerek, ninenizin de dediği gibi iyi yaşayanlar için huzurlu bir vedada güzel olsa gerek ama hangi gün ölmeli bilemiyorum ? Hazır mıyız, hayır ! Hazır olmamızı mı bekler ölüm, hayır ! ve yazar ölümü öyle şiirsel anlatmış ki okurken üşütmedi tabiki yinede dileğim hayırlı, sağlıklı bir ömür yaşayalım.Saygı ve sevgilerimle.
siz bence
mazeret üretiyorsunuz
hazır perşembeyi bulmuşken
hem de mübarek cuma akşamı
üstüne seçime kalmışken on gün
yanında nevruz bayramı
bir de İstanbul varsa ikametgahta
doğru
şiirlerinizden yoksun kalırız
siz üzülmeyin
biz bu kadarına katlanırız
der
Allah uzun ömürler versin'i ekleyerek
tebriklerimle
Ayrık Otu
şaka bir yanada hakikaten ne çok işimiz varmış bizim..bunca küflenmiş mevzu varken benim düşüncelerim akça pakça pırıl pırıl oluverdi gözümde..
zaten ıykk modundayım bütün olan bitene..hepsini bir arada görünce miğdeme ağrı girdi..
çok teşekkürler..
Küf neredeydi? Hem şimdi yaşamak gerek ne ölmesi diye geçirmek de vardı içten, içe. Fakat perşembeler yüklenecek belli ki omuzlarınızın yorgunluğunu. Çok beğendim ben yazıyı. Tebrikle.
Ayrık Otu
çok teşekkür ederim..