MASKESİZ BALOYA DAVET
MASKESİZ BALOYA DAVET
Niçin?İnsanlardaki bu maske.niçin maskenin bin bir türü?Niçin ‘’ ben ‘’olmaktan bu derece korkuyoruz?Yaşam boyu ben olmanın korkusunu taşımaktansa bir anda bu çemberi parçalayıp dışarı çıkmak bu kadar zor mu?Ben olmaktan o kadar uzaklaşmışız ki ben olmaya adım atmayı bile düşünemiyoruz.Sığınıyoruz eğitime,çevreye,aileye…kaygılar içersindeyiz.Ya dostumuzu kaybedersek diye.Oysa gerçek dost diyebileceğimiz kaç kişi var ki yaşamımızda?Bir elin parmakları kadar diyen kaç kişi çıkar?Ya da bu dostları nasıl edinmişiz?Kendimizi ‘’ ben ‘’ olarak ortaya koyarak mı ,.yoksa yüreğimizdeki,içimizdeki,duygu ve düşüncelerimizdeki maskeyle mi?Onları kırmamak,kaybetmemek,kendimize ‘’ iyi insandır , iyi dosttur ‘’ dedirtip toplumda bir yer edinmek uğruna birçok şeyi yitirerek mi?
Karşımızdakiler bilmese bile maske taktığımızı biz bilmiyor muyuz?Bu ayıbı sindirip içimize nasıl ‘’ ben iyi insanım, ben gerçek dostum ,ben çok dürüst biriyim ‘’ diyebiliyoruz ? Tabi işimize geliyor. Ben olmanın zorluklarını bildiğimiz için her zaman kolay yolu seçiyoruz.Kişiye göre maskelerimiz var ve hemen takıyoruz:ağlama,gülme,acıma,acındırma,yardım etme,üzülme,sevgi,anlayışlılık,fedakarlık…O kadar çok maskemiz var ki…ve bu konuda öyle becerikliyiz ki anında gerekli maskeyi hemen takıyoruz bukelemunlar bile hayret ediyorlardır bu kadar çabuk değiştiğimize.
Sizi maskesiz baloya davet ediyorum. Ben, olduğumuzda gerçek dostlarımızın sayılamayacak kadar çok olacak. İnanın.
Binlerce kişi sahte kimlikle dolaşıyor ve yakalanınca da cezalandırılıyor.Oysa milyarlarca kişinin kişiliği sahte ve onlara dokunan yok.Hatta ödüllendiriliyor.Onurunu kaybeden milyonlarca kişi var yeryüzünde ve bir tanesi de çıkıp onurumu kaybettim diyebiliyor mu?
Şu tuhaflığa bakın kayıp ilanlarında:
O nursuzlar/ Onursuzlar
Nüfus cüzdanımı kaybettim
Hükümsüzdür
Kimliğimi kaybettim
Hükümsüzdür
…Dediler de
Onurunu kaybeden
O nursuzlar
Onurumu kaybettim diyemedi
Onursuzlar
O nursuzlar
‘’ Ben ‘’ olmaya davetim , var kapı ardına kadar açık.Sizi karşılayacak da yok.Siz kendinizi karşılayacaksınız bu baloda.Salon ’’ İÇİNİZ ’’ olacak.
Artık maskeleri bir kenara atmanın hatta yok etmenin zamanı gelmedi mi?
Tüm insanlar için’’MASKESİZ BALO ‘ya davetim var.
Hoşçakalın ,içinizle baş başa kalın…
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.