- 579 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAPLA SAMANI KARIŞTIRMAK
İşim dolayısıyla İstanbul’dan ve evimdeki bilgisayardan uzak kaldım.Bu yüzden yazmaya çalıştığım konu biraz gündemden düştü.
Berkin öldü,Berkin gömüldü.Halk sokaklara çıktı.Halk Berkin çocuktu dedi,başbakanımız terörist dedi.Pek çok AKP’li yazdı, sağda solda konuştu.’Efendim başka çocuklar öldürülürken niye Berkin için sokağa dökülenlerin sesleri çıkmamış diye.Çoook haklılar çok haklılarda %50 yiz diyenler niye çıkmadı.Faceyi takip ediyorum, yapılan gösterilere bakıyorum. Rabia ve Esma’dan başka bir şey yok.
Haklılar. Tüm çoçuklar korunmalı,tüm çocuklar için yas tutmalı Berkin başlangıç olmalı....
Acılarda tek yürek olunmalı sapla saman karıştırılmamalı.
Çoğu evinde hayvan besleyenlerin yaşadığı bir olay vardır.’Hayvan besleyeceğine bir çocuk bak ki bu söz yalnızca hayvan besleyenleredir.Her yıl mobilya değiştirenler gezenler,giyinenler değil sadece hayvan besleyenler.
Peki canım kardeşim o hayvan da olsa bir canlıya emek harcıyor.Sen kime hayır yaptın Hangi çocuğun okul masrafına katkın oldu.Yok.ama sapla samanı karıştırdın.
Bir akşam arkadaşlarla seçimler ve oy vermek üzerine konuşuyoruz. Ateşli bir demokrat AKP hükümetini eleştiriyor.’Nerede oy kullanacaksınız’ dedim.Bana ne kadar cahilsin der gibi baktı ve bu seçim sisteminde oy kullanılır mı diyerek eleştiriye başladı.
Muhalefet olmak tenkit etmek güzelde ölçü kaçırılmamalı sapla saman karıştırılmamalı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.