- 878 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Çile bülbülüm çileee….
Bu sabah bir bülbül sesiyle uyandım.ohhh ne güzel dedim ve ne hoş bülbülün şakımasıyla uyanmak..tembel tembel yatakta gerinirkennnn bülbül daha bi fazla şakıdı..hımmm…bu bülbül dedim sanırım bir süredir benim evin içinde yaşıyor da ben yaşlı aklımla bunu anlamamışım ..ama olgunluğun ve ne yaptığını biliyor olmanın özgüveniyle de evin zilinin çaldığını keşfettim..kendimi takdis ettim ..evet evetti..evin zili çalıyordu..şakıma abartınca yataktan önce ellerimi koyup yan tarafa sonrada belime ağırlık vermeden kalkmaya çalıştım..sadece bel sıkıntısı değil aynı zamanda da ileri yaşın vermiş olduğu ataletli durumdan (..:))..)kaynaklı olarak çok yavaş devinimde bulundum ve de sonraaa kalktım..üstüme beni oldukça bi örten kırçıllı kırmızı uzun hırkamı bir çırpıda olmasa da üç çırpıda geçirdim..beynimin içinde öten şakımayı durdurmak için de kapıları hemen hemde hemen açtım ve bahçe kapısının kilitini de bir gayretle açtıktan sonraaa yüzümün 3 cm uzaklığındaki kocamannnn bir buketten sağa sola zavallı zavallı salınan çiçekler gözüme çarptı..hatta gözüme girmeye niyetlendiler kendilerini bilmez bir edayla……aaaaaa demişim aaaaaa …ne hoşşş…çiçekleri getireni görmek için sağa hamle yapıyom işte yapabildiğim kadarıyla bi de sola ı ıhhh..çiçek getiren çok bi inatçııı..kerataaa ..şaka yapıyo bana..bi de konuşmuyor ki sesinden de tanımiyim…amma uzattı ha herkimse bu çiçek çocuk dedim içimden ..bi de çok konuşmaya başladım bu ara içimden alışkanlık yapacak bişi deil..işe geri döndüğümde benden isteyecekleri konuşmaları da umarım çok bi içimden yapmam..sesim çıkar belki ilgi görünce..
neyse..şakacı çiçek çocuk (niye aklıma çiçek çocukları ve let the sunshine in geliyo ..savaş karşıtımıydı bunlar yoksa black panthers miydi o esmer şeyler yani hatırlamıyom fazla…cık cıkkk..neyse.:) patt diye çiçeğin önüne geçti…aaaa Cemal abiiii dedim bir yaralı kuş gibin çığırarak..ay nerden çıktın sennnn…ay bide bana çelenk getirmişin resmennn..hehe alemsin abicimmm deyip sarıldım getirdiği çiçeklerin tarhını bozmadan yan yan yürüyüp..ince bir çizgi şeklinde olan dudaklarının arasından oldukça kısık bir sesle ve insanı çileden çıkartıp bu halde yüz metre engelli koşturacak şekilde ..mer ha baaa ..geç miş ol sunnn…se niiii ziyareteee gel dimmm dedi ..aaa gel içeri ağabeyciğim nasıda mutlu oldum bak şimdi ..kusura bakma yataktan da yeni kalktım pek bi mayışığım dedim ellerimi nedense hepsi havada olan saçlarımın arasına soktum güya düzeltçem..ne mümkün….eller esir kaldı bir ipeksi bulut içinde:) öhöm….sonaa Cemal abi önü oldukça uzun olan siyah makosenlerini yavaşçanaaa beni -yani beli sakat beni -ayakta 21 dakika kadar bekleterekten çıkardı..ben içeri kaçıp dolaba saklanma ve orada bulunan huşu verici yumuşak battaniyelerimin üzerimde yatma isteğimi ondan saklayarak içeri girdim..geldi saolsun …daha önce benim gözüme soktuğu çelengi bir tören eşliğinde bana uzattı..ehi ehi niye zahmet buyurdunuz Cemal abiiii dedim ..aldım ..içeri götürüp bana acılı acılı bakan çiçekleri onları boğan iplerden kurtararaktan sulu bir vazoya koydum ki içeride su dolu vazolar her ihtimale karşı hazır ve nazır tutulmaktaydı..
evetttt dedim kuş gibin yine içeri girdim pır pır ve şakıyarakkk…dedim de baktım Cemal abi beni yani bu acizzz.. hastaaa ..sevgiye ihtiyaç duyannnn… ataletliii (bu atalet nerden takıldı bana yaw..?) havvakızını hiç de bi kale almıyo…telle konuşuyo..her aklı başında olgun bir ev sahibesi olarak kibarca karşısında dikildim..ben bir süre koltuğa oturamayan ev sahibesiydim ki bu beni daha bi farklı daha bi extraordinary yapıyodu…neyse…10 dakika gibi süren bir tel konuşmasını kibarca ve asla ama asla içimden kötü şeyler geçirmeden dinledim.. yani bazı sesleri en azından anlamaya çalışarak ve de telden gelen ciyak sesin kime ait olabileceğini düşünerek…bir süre sonra yalnız olmadığını fark eden Cemal ağabeycim bana dönerek canım yaaaa olmucaktın sen bu ameliyatı dedi..ben açıklamak için ağzımı açmaya yeltenemedim bile o yine yeltendi ve ahhh ahhhh var ya bizim Muhsin abi çok kalite bel çekiyo dedi..ben koyun gibin sırıttım.(sheepishly)olsun ağbim dedim olsun…bu arada Cemal abi iki tel konuşması daha yaptı ve bende geleceğimle ilgili planlar yaptım..daha ataletsiz olmaya..yani kıpır kıpır bir hale gelmek anlamında…estetik yaptırmaya.. daha bi kot mot giymeye ve rayben gözlük takmaya karar verdim..saç cölemi de arttıracaktım ve bu bir must tı(zorunluluk)…ben kalkiym dedi 4 tel sonrası bide bana dönüp yavaşça..bak sanaaa….sen deeee… İz mirrr Belediyee Başkanınınn teli var mııııı…dedi…omuzlarımı kaldırıp çıks yok abi dedim…nerden olsun kiydi…benim akrabam mı ki o demedim.hım mım dedim o da ayağa kalktı..ve birdenbire otururken yapmadığı eşsiz ve ilginç ve bir o kadarda ayaklarıma siyah sular indirecek şekilde olan muhabbete başladı …kırmızı kanepemin üzerinde duran resmime baktı…noldu sana böle noldu ?dedi….ne noldu?kime noldu? nolmuş bana ?dedim…şaşkın ve de kızgındım…aslında bahsettiği üç sene önce çekildiğim resimdeki benle şimdiki ben değilmiş…anladım…anlatınca…yavaşşşşş yavaşşşşş….ahhh..ahhh dedi..sen şu yıldaaa..bu aylardaaa ..eee demişim tarihler tanıdık gelince…senin saçlar uzunnn …inceciksinnn…attın beni babanın BMW motoruna deli hız yapıp beni gezdirdinnnn..diii..çok deiştin sen dedi…
Amanın demişim kendime öfff….before Christ döneminden bahsediyoooo….anlattığı yılda ben 18 yaşındayım..saçım rapunzel ..e inceyim..ki normal..dimi yani…harekette var ..gencim..atalet yok hiç hemde…sabahtan akşama motorun üstünde kızlar çetesi gezip duruyoz…hımmm …Ahhhh Cemal ağabeycim ahhhh dedim ben çok değiştim çokkkk….ama düzelirim ben…bi de o biraz eski be Cemal abi anlattığın dedim…ha motora filan biniyom yine ama saçları kısalttım ya ..fark ondan oluyo işte..e biraz da ameliyat filan …severim tabi fıstıklı çikolatayı da hehheh …hem az da değil yaşım be ağabeycim yaaaa dedim…öle öle canım dedi yavaş yavaşşşşş…..ve ucu nerdeyse balkonun diğer ucuna değesi makosenlerini ayağına giydi….ve bana hadiii selam ederim sizinkilere …bakkk yine gelinceeee beniii bindircennnn motoraaa..diye de ekledi..aman canımmmm ağabeycim sen bekle azcıkkk bu motoru sevmiyommm …basit bişi buuuu…ben Chopper alcam zati ..parası hazırrr dedim..onun gibi yaya yaya kelimeleri…böle bi yarenlik edip ben onu bahçe kapısından uğurladımmmm…eve döndümmmm….yavaşşşşş yavaşşşşş mutfağa gidippppp…..çikolatamı aldım..veeeee yemeye devam ettimmmm…..