- 945 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOL ALDI ÜLKEMİZ BARIŞA DOĞRU...
YOL ALDI ÜLKEMİZ BARIŞA DOĞRU ...
Merhaba gönül dostlarım. Selamlar ileterek ve bu konu başlığının gerçeğe dönüşmesini umut ederek duygularımı paylaşmaya devam ediyorum. Bir çok ülkede olduğu gibi bizimde ülkemizde bazen huzursuzluk
yaşanmaktadır. İktidarın görünür veya görünmez hataları oluyorsa elbette muhalefet yapanlarında belkide farkında olmayarak bir çok hataların gün yüzüne çıktığı bilinen bir gerçektir. Keşke savaş ortamı yaşanmasaydı.
Basının uzun süre gündeminden düşmeyen gezi olayları yaklaşık on vatandaşımızın hayatına mal olup kat kat fazlası vatandaşın yaralanması acımızı dahada büyütmüştür. Yaşlısı,gencide, kadını erkeği de hepsi bizim
vatandaşımızdır. İçeriğini tam bilmediğim için bu konunun derinliğine inmek istemiyorum ancak görsel basından ve yazılı basından takip ettiğim için ağaçların kesilmemesi uğruna yapılan eylemin şiddetli geçtiği gerçektir.
Devletimiz her türlü tedbiri almasına rağmen gezi olaylarında maksadın sadece ağaçların kesilmesiyle ilgisinin zayıf olduğu bilinen bir gerçektir. Maksat ülkeyi bölmek, parçalamak adına dış ülkelerden yönetilmeye çalışan ülkemize göz diken hainlerin masun gençlerimizi de bu olayın içine çekerek kışkırtıcı davranışlarla polisimizi, güvenlik güçleri tedirgin etmiştir.
Ülkemizin sabırlı polislerini vahşi gibi göstermeye çalışan taraflı medya ne kadar çok yanlış yapıldığının farkında lığını bile bile olayın çatışmaya dönüşmesine sebep olmuştur. Bu gezi olaylarında açılan zararların maddi boyutu hesaplandığında neredeyse büyük bir şehrin tüm park ihtiyacını karşılayabilecek boyuttadır. Sade bir vatandaş olarak çok üzüntü duydum.
Ülkemizin çevresinde ki bazı ülkeler iç savaş yüzünden vatandaşlarının ne kadar zor şartlar altında yaşam sürdürdüğü şeffafça görülmektedir. Yüz binleri açan her türlü can kaybının yanı sıra , milyonun üzerinde yaralıların olması yürekleri parçalayan bir dramdır. Hanelerinden. iş yerlerinden uzak kalan nice vatandaşlar var. Ülkelerinin tahrip olmasına seyirci kalınıyor.
Bizim ülkemizde de otuz yılı aşan sürede terör yüzünden verilen can ve mal kayıplarını unutmadık, unutamayız. Yaklaşık kırk bin civarında asker , polis ve masun vatandaşımız hayatın baharında hakkın rahmetine kavuşsa da acılarını yüreğimizde hissetmekteyiz. Çözüm süreciyle başlayan açılım inşallah ülkemizdeki birlik beraberliğin devam etmesine vesile olacaktır.
Yurdumuzun her köşesinde , ülkemizin içinde ve dışında yaşayan Türk vatandaşlarımıza devletimizin sahip çıkması başlıca görevlerindendir. Irk ve renk,mezhep ayrımcılığıyla ülkeyi böleriz sananlar gaflette dalmaktadır.
Ülkemizin her karış toprağı canımızdan değerli olduğu gibi soframızı paylaştığımız insanlarda bizim kardeşlerimizdir. İçindeki terör ve yandaşları, hainler yakalandıkça elbette adalete teslim edilip hesaplar da sorulacaktır.
İstenmedik, beklenmedik anda nice olaylar yaşasak da, bazı kayıplar versek de devletimizin idaresindeki güçlerin ülkeye hakim olup ilelebet koruyacağını ümit ederek yol aldı ülkemiz barışa doğru müjdesini verelim. Savaş ortamı yaratmaya çalışanları tespit ederek güvenlik güçlerimize yardımcı olalım. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın duygusuna asla kapılmayalım. Bir yılan olarak kalmıyor yılanlar da sayılarını artırıyorlar.
Her seçim: Geçimin anahtarıdır. Huzur ve barış dileklerimle hoşça kalınız.
***** KAVGAM *****
Sancağım, bayrağım kanımın rengi,
Ban Türküm diyenin bulunmaz dengi,
Kardeşçe yaşayın bozman ahengi,
Kavga eden millet olmamalıyız.
Vatanın toprağı kutsaldır kutsal,
Milleti benimse duyguları sal,
Çalış, öğün, güven verimini al,
Kavga eden millet olmamalıyız.
Her ırkın, her rengin sevgisi farklı,
Düşmanlık düşünüp bozmayın aklı,
Osmanlı torunu güzel ahlaklı,
Kavga eden millet olmamalıyız.
Tarihi öğrensen edersin hayrat,
Atalar bir ömür etmişler gayret,
Türk Cumhuriyeti bize emanet,
Kavga eden millet olmamalıyız.
Asya, Avrupa’ya köprü olmuşuz,
Yetmiş yedi milyon ile içe dolmuşuz,
Zeki Atatürk’ten dersler almışız,
Kavga eden millet olmamalıyız.
***** BARIŞA DOĞRU *****
Türk’ü, kürdü, lazı, çerkezi birdir,
Alevi, sunisi, zazası hürdür,
Her türden milletten yaşayan vardır,
Yol aldı ülkemiz barışa doğru.
Pekaka, terörde gündemden düştü,
Yandaşlık yapanlar haine küstü,
Lideri çaresiz irtibat kesti,
Yol aldı ülkemiz barışa doğru.
Avrupa birliği şartlar koşuyor,
Umurunda değil halkım coşuyor,
Muhtaçlığı yok özgür yaşıyor,
Yol aldı ülkemiz barışa doğru.
Birleşmiş milletler bizlere uzak,
Süper güç devletler kursa da tuzak
Zeka oyunları kaydırır tuzak,
Yol aldı ülkemiz barışa doğru.
Bölücülük yapan her an zararlı,
Başbakan, Cumhur da bunda kararlı,
Zekice düşünen olur duyarlı,
Yol aldı ülkemiz barışa doğru.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.