- 482 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BUGÜNÜN YARINLARDAN BEKLENTİSİ
NE KADAR UYUMAK ISTESEM DE GÖZÜMÜN ÖNÜ HEP KARA,ÇOCUKLUĞUMDAKI O PEMBE HAYAL TOZ BULUTUNDA ANLIK RÜYALAR VE GELECEK KAYGILARIM VARDI SONUNU BİLMEDİĞİM...
UYANDIĞIMDA HER YENI BİR GÜNE NEFES ALDIĞIMDA YENI BIR ANLAM ÖĞRENECEKTIM HAYAT OKULUNDAN,TIPKI ŞİMDİLERDEKİ DÜŞLERİMİN YARINLARIN PEMBE TOZ BULUTDAN BAŞKA BİR ŞEY OLMADIĞI GİBİ;BİR ANLIK TÖKEZLEMENİN,TIPKI KAYIP PARÇASI BULUNAMAYAN YAPBOZ’UN PAZIL PARÇASINDAN BAŞKASI DEĞİLDİ.İŞTE O EKSIK OLAN TEK YAPBOZ NASIL PAZILIN BUTUNLUĞNU BOZUYORSA BENIM YARINLARIMİNDA UMUTLARIMİNDA EN ÖNEMLİSİ DUYGULARIM KALBIMIN BÜTÜNLÜĞÜNDEN KOPMUŞCASINAYOKSUN.
BUNU SÖYLERKEN BİLE EKSIK OLAN PAZIL ASLINDA KALBIMDEKİ İNANÇ Mİ? DİYE SORMADAN EDEMEDIM KENDIME;BEN KENDIME OLAN GÜVENIMI INANCIMI NEDEN BULAMADIĞIMIN ARAYIŞINDAYIM BU SAATLERDE...
DUVARLARIM SIYAH OLMASIN ,DÜŞLERİM BEYAZ OLSUN YARINLARIMA ...
GRILIK BIRAK PEŞIMI?NEFES ALMAK ISTIYORUM ARTIK TIPKI MARTIN GIDIŞI GİBİ NİSANIN GELİŞİ GİBİ...
HER BİR DALIM SORUNLARIM PEMBE ÇIÇEKLER AÇSIN ZAMANA İNAT,DOĞMAYA HAZIRLANAN GÜNEŞ SENDEN BEKLENTILERIM VAR,YÜREĞİMDEKİ MATEMİ KURUT...
SEVGİNLE GÜLÜMSE BANA....
GÜNAYDIN TRABZON SABAHI
GÜNAYDIN BU SATIRLARIMDAKI CÜMLELERİ DUDAKLARINDA SÜZÜLEN KIYMETLI VARLIKLAR,GÜNEŞ HEPİMİZE AYDIN OLSUN......
DELIKIZ_61
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.