- 881 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VURULDU ÇOCUK GÜLÜŞLERİ...
yarım kalınmış o eksik gülüşlerde sokaklar can alıyor kuşlar kadar özgür yürekler göklere dalıyor daldıkça uyutuluyor o pembe gülüşler bir akşam ansızın köşe başı ateşe veriliyor sürgündeki delikanlı çıplak sesiyle ne oluyor demeye kalmadan kurşunlar hedef alıyor kanunsuzluk namına ölüme esir bırakılıyor yerli yerinde yatıyor genç nüfusa sıkılan hayasızca bir kıyım daha sahneleniyor.
bazıları mutlu bazıları umutlu bazıları şaşkın narası pek cılız sokak aralarının birinde çıkmaza oynuyor vuruluyor düştüğü yerde kalkmak değil ki tek neden usluca saçıyor heceye boğulmuş sevdikleri hüsrana kul olmuş niyetleri bir yürek ki adını sen koy arkası dönük satılan hayatlarda yarını olmasa da kurşun yağıyor sırılsıklam bugün da çocuklar ya nasıl ağlamasın analar babalar cahil başına vurulan tokat gibi sözler ya da ısmarlama alkışlar tövbe iflas etmiş günah darbede sevap alkışlanıyor ukala senin derdin ne?
bir gün daha kapatıyor yüzünü kayıp hayatlara çığlıklara ve yakarış olan dualara ölme diyor kucağında babası oğlu ise son sevdik sözlerde acemi sallıyor ecel beşiğini sanki uzakta kalır gözlerdeki o yaşla dolan namesi asılıyor umutları sokakta başkaları var taşlar sopalar çocuk bunlar yine mi ölüm benzer suçlar yoksa ucuz geleceğe pahalı esaret satanlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.