- 387 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
burası TÜRKİYE...
Burasi Türkiye... deger gormen için olmen gerekir. O zaman adindan yaşarken haberi bile olmayan binlerce insan öldükten sonra değer verir sana. Resimlerinle donatilir her yer. Photoshop lanmis resimlerin profil resimleri olur... adinin gectigi yazılar paylasilir.... adin twitterda tt olur... her profilden ortak bir ofke yukselir... dedim ya deger kazanmak icin olmen lazim..
Öldükten sonra arkandan insanlar dökülür sokağa. Ellerinde resimlerin agizlarinda olen kisinin adi... hepimiz ahmetiz mehmetiz diye. ama sanmaki bugün sen öldüğün icin bunlari yapanlar yarin seni hatirlicak... balik hafizasiyiz sonuçta unuturuz ve sen bosu bosuna oldugunle kalirsin...
bize cocukken anlatilmaya başlanır ülkesi için canini verip efsanelesmis insanlarin hikayeleri. Kimisi suslenir kimisi carptirilir... ama mutlaka dinlersin o hilayeleri... derler ki vatan icin canini vermek kutsaldir. Bazen icten içe şehit olmayi dusunursun. Cunku o zaman ölümsüz olursun. Arkandan insanlar haykirir şehitler ölmez vatan bölünmez diye...
peki birileri ölürken ayni yerden sag kurtulanlar? Onlarin adi pek bilinmez bize vatan icin olmenin kutsal olduğu anlatilir. Vatan icin hayatta kalip yasamanin degil. Biz haykiririz 1 olur 1000 dogariz diye. Bu yuzden biliriz biz olsekte baskalari gelecek arkamizdan....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.