Zalimler için yaşasın cehennem
Be hey pensilvanya
Senin bedduana karşıt memleketimin yüzde yetmişinin kini sana kusmaya bekliyor
Elinde salladığın o kur’an senin değil o benim
bunu bilesin
Allah senin tarafını mı tutuyor zannediyorsun
sen zat mısın nesin
mehdi misin
yoksa isa mısın
sen siyonizmin uşağısın
inanmak istemiyorum lakin bu böyle...
Başbakanım ile kim aşık atmışta sen oyuna soyundun
behey gafil bekle ve gör...
Takken düştü, kelin; cephede mitralyöz gibi parlıyor
Zalimler için yaşasın cehennem ............ Hz. Said nursi
YORUMLAR
Bu yazı uzun zaman evvel yazılmış gördüm ki lakin ben o zamanlar üye olmadığım için birşeyler yazamadım.Şimdi sormakisediğim tek şey şu. O zaman bu hükümet hakkında kötü düşünen haindir,diyen insanlar şimdi nasıl bir psikolojii içerisinde onu çok merak ediyorum.Çünkü ben o zaman etrafımda Erdoğan'ı tövbe haşa peygamber gibi seven onun için herşeyi yapabilecek kapasitede olan olan insanların bugün ALLAH BİN TÜRLÜ BELASINI VERSİN, dediğini biliyorum.O yüzden sadece merak ettim. Allah ıslah etsin.Hepimize geçmiş olsun...
yok,sul
bu fetö yü ben açıkcası şu türkçe olimpiyatlarından dolayı severdim ve araştırmadım da
velakin siyasi görüşüm şu anki iktidardan yanadır
darbeden sonra ve birhayli öncesinden beri zaaten bu haçlıya güvenip aslında mecburen siyon ve haçlı kendine ne deniyorsa yaptı, kısaca bu
bir zaman önce iyidi meersem adam ajan imiş
tabii ki bu kez tam tersi gard alırım
o dediğiniz kişilerde dahi her türlü oyun olabilir
işin özü şu ki
adam demokratik bir şekilde seçildi ve hakkını her halükarda fazlasıyla biliyor
zaaten bundan dolayı başarılı oluşu ve tekraren seçiliyor olması
selam saygılarımla
Hatice Müge
Üstadım ben bu yazıya yorum yazmayacağım ama başlığı görünce başka bir konuda bir iki satır yazmadan geçemeyeceğim.
Bu gün gelinen noktada aslında Erdoğan da Gülen de çok önemli ama kendilerinin farkında bile olmadıkları bir hizmet yapmış oldular. Artık hayatları boyunca bir kez olsun alınlarını secdeye koymamış ve koymayacak olanlar bile bu sözü paylaşır oldular onlar da -Kima ait olduğunu bilmeden- '' Yaşasın zalimler için cehennem'' Diyorlar, Kur'andan ayetler paylaşıyorlar...Demek ki neymiş efendim '' Sizin için şer görünen şeylerde hayır, hayır gibi görünen şeylerde şer vardır. Siz bilmezsiniz. Yalnız Allah bilir''
Bu olayın da böyle hayırlı bir tarafı oldu demek ki.
Selam ve sevgilerimle.
Ayrıntılar daima önemli demiş büyüklerimiz...Bir dine hizmet eden zatları bilmeden karalamak ağır vebaldir.Aslını astarını bilmeden siyaset denen bir yalan uğruna menfaatlerin çatışmasıyla nefislerin azması sonucu meydana gelen olgulara tarafsız bakmak gerekmektedir.Allah tüm kullarını ıslah etsin ..Nefsinin ve şeytanın şerrinden korusun.Hakaret etmek kul hakkına girer.Alimlerin yargılaması zalimce değil alimce olmalıdır...Zira Cehennem tüm azıp sapmış insanlar içindir...Allah hepimizi ıslah etsin.Doğru yolundan ayırmasın...Saygıyla...
size bir soru;
başbakan daha geçenlerde dedi. Ne istedin de vermedik?
Ve kasım ayında Bülent Arınç'ı yanına yolladı. on bir yıldır kol kola gittiler. Hatta Star tv. de cemaat ile ilgili haber çıktığında başbakanın güleni karşılaması ve yanak yanağa öpüşmesi var.
Bu konularda düşüncenizi merak ettim. sorum, art niyetsizdir.
Bu ayrılık ile ilgili benim de düşüncelerim var.
saygılarımla
yok,sul
yerden göğeçe haklısınız...
insan düşmanını sever, bile bile sever yardım eder çünki dobra düşmanıdır hatta lokmasını dahi paylaşır yarasını sarar
amma hain denince iş çığır tanımıyor
beni beş sene geriye götürdü mü götürmedi mi deyin hele
ve az önce kapımızı başı kapalı bayanlar çaldı ve ana muhalefet e oy istediler
anladık ki pensilvanya menşeiliymiş
şimdi ülkemi kim yönetecek benim ana mı yavru mu ya da pensilvanya mı
benim bağımsızlığım mevcut düzen üzere kuruludur
yeniden başlamak .....!
yoook öyle yağma
ben çoook yaralı yaralı dolaştım artık yeter...
analar sustu mu sustu,
ülkem gelişiyor mu gelişiyor
isterse kuşum aydın olsun oyum ruhum onundur
bu her kim olsaydı baştaki geçerliydi
eğer ki şu şöyle oldu diyen var ise zaaten mislini demiyorlar mı diyorlar
şu bir gerçek ki ülkem süper güç olmaya döndü bunu çekemeyen k im ise ya da istemeyen kim ise hain oğlu haindir
bu hengame doğru yolda olduğumuzun bir delilidir
haa o şahıs parti kursun karşıma dikilsin adam gibi taktir etmeyen şerefsizdir...
onların yaptığını yahudiler
peygamberime yaptılar aynının resmini yaşıyoruz şu an lakin zafer ve tam bağımsızlık kaçınılmazdır
ersinbaşeğmez
sonra da ben de kendi görüşümü yazacağım
birincisi yolsuzluk konusunda ne düşünüyorsunuz
ikincisi
başbakanın berkin için dün mitingde söylediklerine(yuhlanmasına)
katılıyor musunuz?
yok,sul
danışıklı döğüş demeye getireceksiniz galiba ...
ben dediğim gibi bu aralar tv dahi seyretmiyorum adeta
düşüncelerim yanlış ta olabilir değil mi tabii ki olabilir
şimdi ne dememi bekliyorsunuz yanlı görüş bildirmem gerekiyor
hiç bir şey beni ilgilendirmiyor
bir aralar gazeteler kandan okunmazdı bilmem bilirmisiniz o yüzden zaaten folluğa döndük :)
bunlar devede kulak bile değil canlı canlı yanan yardım ulaşamayan mehmetciklerimin yanında
aaaaaah ah diyemiyorum vesselam...
ve adam çıkmış hala konuşuyor !
işte ne bu biliyormusunuz bu camii duvarına işemektir !
benim dediğim bu kinim hainlik üzerine
dediğim gibi başbakanımın yerinde kuşum aydın olaydı o başbakanı olurdu
saygılarımla değerli dost...
ersinbaşeğmez
ben de kısaca görüşümü bildireceğim.
Cemaat ile AKP 2011 yılına kadar kol kola gittiler. Bu konuyla ilgili geniş bir deneme yazdım. O yıla kadar bu beraberlik A.B.D. nin istediği ılımlı İslam modeline de uygundu. Ancak, o yıla kadar Amerika Ortadoğu'da hangi ülkede balans ayarı yaptıysa geri tepti, aksine istediği düzen bir türlü gelmedi. 2011 yılında Türkiye'den de korktu. Erdoğan'ın ılımlı İslam modelinden Irak modeline gittiğini düşündü ve düğmeye bastı. AKP zamanında devletin çoğu kurumlarına sızan Cemaat bu işi yapmak için uygundu. Gezi'ye kadar bunla ilgili çalışma yapıldı. Gezi'de düğmeye basıldı. Ama olmadı. 17 aralık diğer hamleydi.
şimdi bunları söyleyince Gezi'ye karşı mıyım. Hayır... Sonuçta toplumun baskıya tepkisiydi. Erdoğan esasında Gezi'yi iyi okudu. Gülen'le ipleri koparmaya, kendi saflarını daha da sıkıştırmaya başladı.
17 Aralık da Cemaat düğmeye bastı. Ama olan bir şeyin düğmesine bastı. Yolsuzluk diz boyuydu. İkisini ayırmak gerek. Cemaat tetikledi diye yolsuzluk yok diyemem. Olduğuna inanıyorum. Keşke, başbakan yolsuzluk olduğu gün bakanların istifasını isteseydi.
Berkin konusuna gelince. başbakan esmaya gösterdiği hassasiyeti keşke O'na da gösterseydi. Özellikle vefat ettikten sonra. Ölenin arkasından olumsuz konuşulmaz ki.
Başbakan (kendi sayfamda olsa baştap(t)ıran derim, ama sizin sayfanızda bu olmaz) keşke biraz daha hoş görülü olsa.
Ben Gülen Cemaatinin diğer işlerine karışmam. ne halt ediyorlarsa etsinler ama devletten uzak dursunlar. Devletin organlarından temizlensinler mi? Kesinlikle. Ama aynı zamanda yolsuzluğun da üzerine gidilsin, sokakta eylem yapan insanların yerine de empati kurulsun. tabi ki iktidar tarafından.
Teşekkür ederim
Görüşünüzü dinledim. kendi görüşümü söyledim.
saygılarımla
ersinbaşeğmez
yazdığım denemenin adı
Bu arada 12 eylül öncesini de biliyorum, askerlerle ilgili yazdıklarınızı...
o konulara girdik mi konu uzadıkça uzar.
teşekkürler
Yinede ağır eleştirilerden kaçınmak gerek.
Kimin ne olduğunu yalnızca Yüce Rabbim bilir.
Bizler karanlıkların ardında nelerin döndüğünü henüz görmüş değiliz.
Haklısınız derim, amma eleştirirken bile Resulün sünnetine bakmamız gerek.
Allah korusun insan küfre düşebilir.
saygılarımla
yok,sul
çok teşekkür ederim şahsınıza varolunuz daimen...