- 564 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Melankoli Kız
Onca insan arasında yalnızlık nedir bilir misin derler ya ben biliyorum işte. Etrafımdaki onlarca insana karşı hep tek başımaymış gibi hissettiğim zamanlar git gide artıyor. Ben git gide huysuz oluyorum. Sahi neydi böyle hissettiren? Sevgi eksikliğimiydi yoksa hissizleşmenin verdiği bedel mi.. Her şeyin bir bedeli vardır derler çok istemiştim hissizleşmeyi bu yüzdendir belkide. İnsan bazen ne istediğine de dikkat etmeliymiş. Ne yapmam gerek bilmiyorum.. Her gece gökyüzüne baktığımda en parlak yıldızın benim olduğunu söylemek yerine ’bizim’ demek istiyorum sanırım. Sahi aşk neydi? Çok sevip sahiplenmek, anlamsız tartışmalar yapıp sonra sarılınca her şeyin geçmesini beklemek belkide emek vermekti.. Tabi düşününce bunların imkansız gibi gelişi var birde yorgunluk.. Aşk şimdi ulaşamayacağım kadar uzak bir yerde. Bense yolunu kaybetmiş, annesi için ağlayan küçük bir çocuktan hiç bir farkı olmayan melankoli kız.
YORUMLAR
Sizinkilere eş duyguları paylaştığım günlerden birinde dökülmüştü "İşte Yine" başlıklı yazım. Bazen oluyor böyle melankoli kokan günlerin getirdiği yalnızlık üşümeleri. Sonra küçücük bir gülümsemeyle geçiveriyor sahi neydi dediklerimiz. Erteleniyor acı çektiklerimiz, o yalnızlıkta düşünüverdiklerimiz. Hissedebilmenin verdiği güzelliklere açın kollarınızı kocaman, sarın duygularınıza kendinizi. Geçmeden evvel tadın bu insani yoğunluğu doyasıya. Acıyı taşıyabildiğimiz boyutta insanız netice de. Kucak dolusu sevgiler, hoşkalın.
Sanırım mutlu olmak önce kişinin kendini sevmesi ve inanması ile mümkün. Hayatı ve onun size sunacaklarını görebilmekle ve yaşanacak mutlaka güzelliklerin bir yerde sizin için saklı olduğunu ama sadece sizin bunu farketmenizi bilmekten geçiyor. Herkesin zor ve kötü anları vardır, ancak bunlar sizin için bir yılgınlık değil, bir sarılmam sebebiniz olmalı. En sancılı ve en kötü gecenizi düşünün, onun bile sabahının olduğunu ve o gecenin bittiğini ve yepyeni bir günün size merhaba demesini. Hiçbir kötü asla sonu gelmeyen bir yalnızlık yada baş edilemez bir çaresizlik değildir. Yeter ki, gönül gözümüzle yüreğimizi birleştirip sadece mutlu olmaya odaklanmalı. Herşeyi insanlığın hizmetine sunan evrenin, inanın size de ayırdığı güzellikler, ve içinde mutluluktan kaybolacağınız bir yıldız hediyesi mutlaka vardır. Sadece inanın... Yüreğinize sağlık, çok içten ve net cümleleriydi bu yüreğinizden dökülen, sevgiyle kalın...