- 922 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ölüm Rengi
Ölüm beyaz yazılabilir mi veya beyaz bir kağıda ölümü beyaz mürekkep le akıtabilir miyiz. Sonunu görmeden kurduğumuz hayallerle sonununu hayal ettiğimiz gibi olabilir mi? Nasıl gelişeceğini bilmediğimiz bir süreci, hayal etmek yine bizim bakış açımıza mı kalıyor? Sevdiklerimizle son kez vedalaşıp, yıllarca mışıl mışıl uyuduğumuz sıcacık yatağımızda hayatımızın sona ermesi siyah değil midir aslında? Veya düşleyelim ki her şey yolunda hayallerini kurduğumuz her şeyin sonu aynı olacak o zaman siyah beyaza mı dönecek iyi görünenler sırf hayalimizde görevlerini yapıyorlar diye gerçekten iyimi olacaklar. Sonunda öleceğimizi bildiğimiz için mi vardır vicdanımız ya da biz gerçekten vicdanımızla hareket ettiğimiz için mi ölümü aklımıza kazıyoruz, Ölüm beyaz mı, siyah mı, yeşil mi bilmem ama toprak olduğunu biliyorum ölümün . Ama belkide siyahtır ölüm bilmediğimiz bir karanlık içine alırken bizi başka renkleri nasıl görebiliriz ki ? Ben ölümü biraz da beyaz da arıyorum aslın da iyiliktir çoğu zaman ölüm acılardan kurtulmaktır .... Ben yazdıkça yazarım ölümü ama asla tam olarak anlatamam o beş harflik renkli kelimeyi ’’ölüm’’ ü ben artık anlatamıyorum tek bir sözle bitirmek isterim ölüm hakkında ki düşüncemi ’’ ve anladım ki en iyi ölüm beklemediğimiz henüz hazır olmadığımız ölümdür bir anda kayıp olmamızdır ama ölüm asla basit değildir’’...
Nazlı Can
YORUMLAR
Ölümü yazanların kara dünyası...Ölüm öyle bir yazılmış ki merhametin dünyasında...Adalet diye bağıran toplumlardan çıkan ölüm çığlıkları,ezilenlerin tanrım diye bağırdıkları topraklarda.Dünya ki ne öldüreni biter ne öleni.
''Ve cellat uyandı yatağında bir gece;Tanrım dedi bu ne zor bilmece.Öldükçe çoğalıyor insanlar.Bense tükenmekteyim öldürdükçe''A. BEHRAMOĞLU
Saygılar...