GÜNEŞİN OLSUN GÖNLÜNDE
Yeni doğan güne umutla ulaşabilmek sevindirir sizi… Yağan her bir yağmur tanesi kalbinize akarken bir kuşun ötüşü gülümsetir yüzlerinizi! Hayat sevgidir sadece sevgi… işte her şey o sevgiyi yakalayabilmekte gizli… Kimi zaman küçük çocuğun gülüşünde kimi zaman minik kedinin yumuk yumuk gözlerinde kimi zaman bir kırmızı gülün yaprağında kimi zamansa dağın üzerini bir örtü gibi kaplayan tertemiz kar tanesinde gizlidir sevgi... Kalbinizi o kadar güzelleştirir ki hayatın kötülüklerine bir perde çekip farklı bir pencereden bakmaya başlarsınız… Ayrılıklar yaşasanız bile geçmişte yaşadığınız güzel günlerin izi saklıdır sevginizde! Her şey sevginin renklerine boyanmıştır. Gökyüzü simsiyah olduğunda bile güneş sevgisini yüreklere sunmaya devam eder… Çünkü bizi var eden sevgidir... Sevgi denince yalnızca aşk gelmesin aklınıza. Sevilmeye değer öyle çok şey var ki şu dünyada! Gülümseyebildiğiniz anlar ve de yanında gülebildiğinizi düşündüğünüz insanlar varsa bu sizin o sevgiye çoktan sahip olduğunuzun göstergesidir…Umut gemilerimizi yansa,gökyüzü siyaha boyansa,çiçekler solsa gülücüklerinin yerini gözyaşı alsa bile bir yudum sevgi yeter bütün bunları yeniden yeşertmeye…! Belki minik bir güvercinin kanadındadır sevgi… Ve bizim gülüşlerimize konmak için bekliyordur geceyi… Kim bilir! Sevgi mutluluğun en büyük nedeni… Ve en büyük mutluluksa kendinizi yalnız hissettiğiniz anlarda yalnız olmadığınızı bilmektir aslında…
AYŞE…
YORUMLAR
Güneşin olsun Gönlünüzde
çok hoş bir yazı ve bak bana neyi anımsatı
dün sabah işe gitmek için haneden çıktım bir kat alta indiimde ne göreyim ? pos pos tüylü şirinmi şirin uysalmı uysal sevecen bir kedi paspasın üzerine oturmuş hiç ürkmeden hatta sevgisini de gösterir bir eda takınmış bana bakıyor güne ilk günaydın dediğim oldu, işe bak ki bu sabah benim evin kapısını açtığımda paspasın üzerinde, karşımda. yüzüm tam bir tebessüm oldu ve yine yeni güne ilk günaydın dediğim ve biraz sevebildiğim o kedi oldu.
bu akşam apartmandan içeri girerken zorlılayarak açtığım kapıdan nasıl girdiğini düşünmeden edemedim.
acaba yarın sabah ta o güzel kediye günaydın diyebilecekmiyim ? :)