Lisan-ı Köpek..!
Bak şimdi size bir şey anlatayım...
bir kaç hafta öncesiydi.. sabah evden çıktım arabamın yanına gittim.. sol arka teker de garip bir sıvı izi var.. yani hiç de dikkat etmem aslında.. ama nedense dikkatimi çekti... yakından baktım... bir anlam veremedim... ama çok da önemsemedim...
ertesi gün yine aynı şekilde ıslaklık var ama hiç bir şeye benzetemiyorum... bu defa tüm tekerleklere baktım... sonra komşum balkondan seslendi... neye bakıyorsun söyledim ya bu tekerde iki gündür garip bir ıslaklık var... ne olduğunu anlamaya çalışıyorum dedim...
güldü.. sonra dedi komşum demin bir köpek geldi senin tekerleğine (afedersiniz) işedi..!!
neyse. yapacak bir şey yok ama aklıma takıldı bu güne kadar böyle bir şeye şahit olmadım... bu ne olabilir acaba burada bir mesaj mı var...
ve bu düşüncelerle doğru servise gittim ofise bile uğramadın,
ustama dedim hele şu arka tekerleklere bir bakın... bi sorun varmı sağa baktılar sola baktılar havalarına baktılar balatalara baktılar yok bir şey dedi bana... ben ikna olmadım dedim arabayı life kaldırın altına da bakın...
arabanın alt aksamında ne var ne yok kontrol ettiler hiç bir şey yok... sadece askı kollarının burçları bozuk madem bu kadar uğraştık değişelim .. tamam dedim.. onlar değişti.. sonra usta tekerlekleri elle çevirmeye başladı fren ayarı için aa ne görelim sol arka tekerlek dönmüyor... dönüyor da zorlanıyor.. hafif de ses var... netice arka sol tekerleğin ana Bilyası bozulmuş...! haliyle ikisi birden değişecek.. ve o gün arabam serviste kaldı zira çok uzun bir işlem...
ertesi gün arabamı aldım... inan ki kullanımda bile rahatladı arabam...
sonrası ne mi oldu... artık o meçhül köpek arabın tekerleklerine çiş yapmıyor.:))
bazen bizim ihtiyaç duyduğumuz mesajlar çok farklı yerlerden farklı dillerle bize ulaşır... sadece algılama meselesi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.