- 826 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sağ duyu çağrısı
Provokasyona Gelmeyin
Dün gece Okmeydanın da 21 yaşında Alucralı bir kardeşimize kıydılar. BERKİN ELVAN isimli çocuk için toplananların içinde ki azğın bir gurup. Arkasından dua etmek iki damla yaş dökmek yerine kan dökmeyi tercih ettiler. Zaten onların o çocuk umurunda da değildi. Maksat bir ölünün ardından kaos yaratmaktı. Bu ölüm haberi ilk önce AKP li bir gurupla MHP li bir gurubun çatıştığı ve Burak Can isimli MHP li bir gencin öldüğü şeklinde geçildi. Maksat AKP ve MHP yanlısı gençleri sokağa çekmekti.Sonra olay araştırıldığın da dünkü cenazeye katılan azgın bir gurubun Okmeydanın da sokakları savaş alanına çevirdiği ve o sokaklardan birinde oturan Burak Can isimli gencin guruba yapmayın araçları yakmayın demesi sonucu başından vurularak katledildiği anlaşıldı.Ayrıntıya giriyorum çünkü Oyun büyük. Hala anlamayan aklı kıt insancıklar anlamak için illa kendilerinden bir can mı vermeliler. Dün maksat gezi değil di bugün de maksat ölen çocuk falan değil. Tek maksat ülkeyi kaos ortamına çekip kardeşi kardeşe kırdırmak ve bu ülkeyi Ukraynanın durumuna düşürmek.Herkes sadece aklıselim düşünsün. Kimse tahriklere kapılmasın provokasyona gelmesin. Bu ülke hepimizin ve gidecek başka yerimiz yok. Hepimiz aynı gemide yol alan insanlarız okyanusun tam ortasındayız bu gemi batarsa hepimiz batarız. Bugün AKP hükümetini sevmeye bilirsin hatta nefret bile edebilirsin ancak bunlar gitsin de ne olursa olsun diyemezsin. Bunları devirmek için ülkeyi karıştırmak isteyenlerle aynı yol da yürüyemezsin.İhanet için de olamazsın. Sen Türksün düşmanlarınla iş birliği yapamazsın. Eğer ki derdin sadece ve sadece hükümetse onu ancak sandıkta devirme yolunu aramalısın. olay çıkarmak yakıp yıkmak için organize olacağına hükümeti demokratik yollarla devirmek için çaba sarfetmelisin.
Sokakları çatışma ortamına çevirmek hiç kimseye fayda sağlamaz. Olan ülkeye olur en önemlisi de olan canlara olur. Milleti provoke edenlerden kaçı sizinle sokaklara çıkar kaçı başınıza bir hal geldiği zaman üzülür olan ananıza babanıza olur.
Sükuneti hiç bir zaman elden bırakmayınız kardeşi kardeşe kırdırmak isteyenlere prim vermeyiniz.Bu ülke daha önce çok çekti sokak hareketlerinden babalarınız amcalarınız dayılarınız bunu iyi bilir.
Ülke içinde olacak kargaşa kavga sadece hükümeti götürmez ülkeyi de götürür. Ananızı babanızı sizi sevenleri üzmek istemiyorsanız sokaklara çıkmayın. Arkanızdakilere acı gözyaşı ve yaşanılmaz halde bir vatan bırakmak istemiyorsanız provokasyona gelmeyin .Sokağa çıkmak demek ölümün kollarına atılmak demektir . Yıllarca uyutulmuş DHKP - C Terör örgütü hücreleri uyandırıldı. Sokağa çıkmanız demek bu kan emici yarasaların kucağına düşmeniz demek. Siz sokaklara çıkmayınız ki devlet bunlarla kolayca mücadele edip çıktıkları deliğe geri sokabilsin bunları .
Unutmayın insan hayatı bütün ideolojilerden değerlidir. Ne devrim terranesi ne intikam bahanesi tuzağına düşmeyin.Her şeyin başı sabır.
Bismillahirrahmânirrahîm.
1- Vel asr
2- İnnel insane le fi husr
3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr
Anlamı
Rahmân ve Rahîm olan Allah’ın ismiyle.
1- Asra yemin olsun ki,
2- İnsan mutlaka ziyandadır.
3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır.
Allah cümlemizi ve vatanımızı bu şer odaklarından korusun. Zalimlere ülkemiz üzerinde emelleri ve elleri olanlara fırsat vermesin. ..
Mutlu Aydurmuş
YORUMLAR
her kelimesinin altına imzamı atarım
ALLAH sizden ve sizin gibilerden binlerce kez razı olsun
ağlayarak okudum
kiminle savaşacağını şaşırdı devlet
ELHAMDÜLİLLLAH terör bitti .artık evlatlarımızı rahatlıkla askere gönderebiliyoruz
bunun nasıl bir şey olduğunu bütün anneler çok iyi bilir
ALLAH aşkına anneler üzülmesin onların bir tek ahları arzı titretecek kadar kuvvetlidir
hiç kimseye birşey olmasın
bütün vatandaşlarımız sağ salim mutluluk ve saadet içinde yaşasınlar
isteyen şuna isteyen buna oyunu versin
ama oyuna gelmesin
birlik ve beraberliğimize halel gelmesin
etrafı yakıp yıkmak kime ne yarar verir
Ey hz. MUHAMMEDİN ümmeti
peygamber efendimiz şöyle buyuruyor
fitne uykudadır
ALLAH onu uyandırana lanet eder
dualarım milletim devletim için
ummueytem tarafından 3/14/2014 1:27:26 AM zamanında düzenlenmiştir.