- 796 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANLATILAMAYACAK KADAR ZORSUN.....
Anlatılmıyorsun geceler gün geçtikçe uzuyorsun.En sevdiğim şarkıyı dinliyorum bugün beni en uzun kış mevsimine götürüyor kaç bahar geçti farkında mısın?
Aaraya baya yıllar girdi ve ben gençliğim hepsini sana bırakmışım baya sabırlıymışım bu kadar büyümeyi beklerken hep birine özendiğim ve güzelliği kimseye bırakmamış bir komşum vardı.
Acaba güzelliği hayatına yansımış mıydı yoksa hep güzelmi kalmıştı büyümeyi beklerken nede hevesliydim şu topuklulara daha üstünde yürüyemediğim topuklulara alışamadan çıktın karşıma ve öyle kaptırdım ki kendimi sana ,içtiğim sigaranın sayısına yetişemezdim.karanlık gecelerin çalan müziği ve yanan sigaranın odanın her köşesindeki çizimleri beni sarhoş ederdi .
Birisi için ağlayışımı hiç unutmuyorum.sessizce nefesimi tutar içim acırdı ve akardı gözlerimden yaşlar tutamazdım nefes nefese kalırdım çünkü;ben daha biri için ağlamayı bilmiyordum.
Ahh…
Şu kitaplar okudukça seni hatırlarım bir canla baş edemiyorken iki canla sensiz yaşamak Uzaklardaydın ve öyle güzel vedaların var ki sanki bana açılan bir avuç toprak gibidir.
Gözlerimi kapadığımda akan yaşlarım yatağıma değilde, ölüm döşeğime dökülüyordu.
Hastayım hemde öyle hastayım ki ne öldürüyor nede yaşamama fırsat vermiyor
Ey sevgili sen anlatılmıyorsun belki anlatılsaydın bu kadar güzel olmazdın..
AMİNE SOLGUN
ANLATILAMAYACAK KADAR ZORSUN..... Yazısına Yorum Yap
"ANLATILAMAYACAK KADAR ZORSUN....." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.