- 1617 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ak yüzlü hırsız vaaaar.!
___Gelin bir ’DAMA’ oyunu oynuyalım.kare küresi siyah beyaz kara-kalem/in çizdiği resim gibi tonları siyah-beyaz olsun mesel suc işliğende suratın kırmızılığını ele vermiyecek kareli zig-zak zemin üzerinde olsun...yok yok gelin en iyisi ’SATRANÇ’ oynuyalım;Her taşın kendine özgü ayrı ayrı hareket kabiliyeti, kendine has isimleri at, fil, ( eşşek/de koyalım mı ? yok yok Eşşek olmuyan)..vezir, kale/si , şah/ı hele birde isdediğin kadar harcanacak ’PİYON’ lar olsun (asker ve gerilla/lar) ’ın olan bir oyun .Ben bu oyunu çok seviyorum canım ....masaya oturursun taşlar yerli yerine dizdikten sonra şanslar % 50 fifti-fifti eşit karşı tek bir hamle yaptı mı (duuur)şans eşitliği bozulan hamle yapanın % liği değişken bir oyun...oynamasak bile adımıza oynanan bu oyunu hep berabar seyir edelim.
___Bir tarafta Kürtler/in ileriye sürerek idda ettiği; Ömrünü Kürt halkına adamış yılların zar-zor yetiştirdiği asrın adamı sayıdıkları Abdullah Öcalan, diğer tarafta Türklerin i,leri/ye sürdüğü dünyanın zor göreceği yiğit kendisi ve yandaşı için hep çalma dürtülerinden kurtulamıyan ve çalma zan altında olan veya çalan çırpan yağız Zaloğlu RUSDEM (R.Tayip Erdoğan )..oyunun adı bir tarafta diz kırmalı DELİLOO, diğer tarafta KÖCEK/leme alaturka gerdaniye ritminde kıvrak ’ŞEN-DUL’ zilli bir oyun....geriye bakıyorsun 50.Bin genç insan neslini bile görmeden ölmüş ve benim için tümü ’ŞEHİT’ olan bir D R A M.
___Yer =’KAPI DALI’ gölgelik, az muamma, biraz sır, biraz şüphe, birazda kandırmaca
___Tutanak=Kandil,Mit ’MÜSTEŞAR’
___Şahit=CİA+Mossad,Barzani
___Konu=Barış (neyin barışı ? Özerk bir Kürtisdan/ın ve Abdullah Öcalan/da içinde genel biraf’
___Şimdi/de süreç/e bakalım______
___Bu süreç/e daha başlamadan önce, süreci sekteye uğratacakları korkusu ile CİA ’nın direktifiyle yanına Fettullah ve tüm bölük pörçük cemaatları alması hatta bu birlikteliğe CİA+MOSSAT+AB’yi de alarak düne kadar ABD nin en sadık emireri konumunda olan , hatta 12 eylül’de devrimci kanı ve Kürt savaşında herbirisi elini kürt kanına bulaştıran bu zad/lar sırf ’ILIMLI İSLAM PROJESİNE Ve HAZAR PETROLUNUN YENİ YAPILANMASINA ENGEL GÖREN EMPERYALİZM ;KÜRT SAVAŞINA BİR SON VERME KARARINA KARŞI ÇIKTIKLARI İÇİN’ sudan bahanelerle CİA/nın drektifleri doğrultusun/da ERGENEKON’ ve ’BALYOZ’ davaları ile kamu oyunda adı geçenleri tek tek içeriye tıkılarak susturulmuştu...tabi bunun yanın/da Kürtisdanı tam bağımsız düşünen ve tarihi bir fırsat doğduna inanan hatta ’Özerik’liğe bile sıcak bakmıyan PKK içerisinde ki şahinler ve KCK adı altında yapılanan sivil tutarlı örgütlemede sağlam kişilerin bir çoğu öldürülmüş diğer bir çoğuda içeri tıkıldığı ayrı bir gerçek.Tabii bu süreç/de sekteğe uğruyan zaman kayıbı da yok değil...süni gündemle önü kesilen toplumsal tepkimenin ve K.Burjiva haraketi de diğeceğimiz ’GEZİ’ olayları derken cemaat ile hükümet arasındaki çıkar dengelerden kaynaklanan uyuşmazlıkdaki it dalaşı va akibeti ile hırsız ve yolsuzlukların ayyuka çıkması ile yeniden hükümet krizi ’’’HIRSIZ VAAR’ olayları ve pretostoları her gün , Türk siyasi ve ekonomik yapılanmasını bağlı olduğu dekikalık kur ayarı ve borsa gibi değişken hatta bir saat sonra ne olacağını tanrıların bile keşif edemiğeceği bir süreç....yine/de buna rağmen ’’BARIŞ ’’’ sürecinin şansını koruyor olması diğer ayrı bir Ş A N S.
;;;Taraflar/dan birisi kamu oyunu altatıyor KİM? :::::::
___Bence işin başından her iki tarafın/da dillerinin altına çöp koyarak kapı dalında konuştuklarını ve ’EŞŞEĞİM KÖPRÜDEN GEÇENE KADAR’ Ay temur ağa tek ayak üstün/de gel bizim bağa’oynunu oynamaktadırlar.Biz bu taraflardan yavuz çalan, çırpan zan altında idda edilen taraf olan Zaloğlu Rusdem/e bakalım (R.Tayyip Erdoğana )....meydanlar/da ’RABİA’işareti yaparak boğazındaki ses tellerini yırta ve yırtına yırtına baş barmağını içe götürüp diğer parmaklar ayrıldığın/da bir birinden kopacak derecede işaret parmaktan başlayıp
1)Tek devlet
2)Tek millet
3)Tek bayrak
4)Tek vatan (toprak)
____Karşı tarafa terör diyor..!
Terör örgütüne taviz yok diyor
Diyor/da diyor (dediğim gibi dilinin altına çöp koyarak tabii)
____Bence bu zad PKK /ye terrör demiyor ;Göreceksiniz ileri de inkar edecek ’BEN PARALEL DEVLET YAPILANMASI İÇİN KULLANIYORDUM’ Fatüllah ve cemaat için kullanıyorum diyecek. Çünkü PKK/ye dese bunun karşılığını alır BDP meydanlarına bakıyorum üst düzey bir çok parlementer de dahil, yüzlerce Feca arkadaşlarım var.Bu arkadaşlardan ses çıkmadığına göre , bence parelel yapılanmaya terör diyor...tabiki bu dostlarım yıllardır sıcak politika ve siyasi hareket içerisinde yaşadıkları bunca olay tercübeleri ve öyle sradan arkadaşlar değil.Bunların hiç biri bu saattan sonra sanmam ki yanlış kararların peşinde sürüklensinler.Kandıran varsa oda ZALOĞLU RÜSDEM adıyla yavuz hırsız şaibesiyle zan altındaki R.Tayip Erdoğandır.
___Öyle de olsa böyle de BARIŞ umudumuz sürüyor dedik.....hadi hayırlısı diğelim....ve bakalım köprüden kimin eşşeği geçip kimin eşşeği mat olacak ve satranç oynunu buruk izlemekten yorulup tekrar sil başa dönmeğiz.!!!
Uyu halkım uyu mışıllarınız/a gurban loo...!
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
---Bedava Şarkı Sözleri---
Yalanlar,kirliliklerden de acı...Umut dağıtıyor sancılı karın ağrılarıyla...Pişkinlik yok,tertemiz duygular diyor utanmadan...Bir garip kılığında,çantasında bir yığın yalan...Karanlık sokak aralarında güneşten kaçan,ayın aydınlığına bağıran avam,ayna karşısında kendini on kuruşa kendine satan bir adam...
Akıl uyuşmazlığı ötelerden gelen.sefil masalları anlatır en hayalinden.Yüzünde yılların derin izleri.dilinde en açı savaş sesleri. Birilerini sövdü beddua ile gerisini vurdu hançeri ile....
Saygilar...