- 5583 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DÖRT MEVSİM BİR RÜYA
Bu gece bir rüya gördüm.Senli bir rüya.Boylu boyuna mükemmeldin yine. Adeta mevsimlerde sen vardın…
İşte İlkbahar:
Her yer rengarenk çiçeklerle doluydu..Gökkuşağındaki renkler gibi ahenkle dans eden bin bir güzellikteki çiçekler..Arasında bir tane duruşu bile asil olan nadide bir çiçek vardı.O da sen..Senin siman resmedilmişti onlar arasında..Tabiattaki güzelliklerde bile sen çiziliyordun.Tabiat bir gemi sen onun rotasısın sanki.
İşte Yaz:
Her yer güllük gülistanlıktı.Masmavi bir deniz.Dalgalar seni çiziyordu….Masum bir bebek gibi gülüşün dalgaların sesi ile karşı dağdan yankılanıp yüreğime sunuluyordu..Melek yüreğinin temizliği tam bir yaz havasına verilmişti.Kırlarda ki kuşların cıvıltılarına sesin karışıyordu.Konuştuğunda içime sıcaklık veren o neşe dolu sesin…
İşte Sonbahar:
Her yer rüzgarlarla savrulan sarı yapraklarla doluydu.Ve senin öyle bir duruşun vardı ki sanki sonbahar değil de her yer yemyeşildi…Bahar havasıydı.Birden şiddetini artıran bir yağmur başladı.Simsiyah saçlarını ıslatan.Sonra bir güneş doğuyordu ve saçlarını kurutuyordu.Nasıl kıskandım bir bilsen o güneşi…Benim yerime o dokunuyordu sana…
İşte Kış:
Her yer karlarla doluydu....Kışın beyazında güzel yüzünün,teninin aynası kar taneleri…Şakaklarına öyle yakışmıştı ki onlar.Melekler bir başka meleğin bedenine yağıyordu.Bir bütündün onlarla…Şimdi daha iyi anlıyorum kışı neden bu kadar sevdiğimi.Onları taşıyanda sen de meleksin..
Böyle bir rüya..Her şey sen olmuştun…Her mevsim seni bana sunuyordu..Sen tüm güzelliğini vermiştin doğaya..Sen Gül Yüzlüm….Masal yüzlüm tüm güzelliğini vermiştin doğaya….
Zeynep Sönmez
YORUMLAR
ne kadar icten ...
cok duygulandim...
sen dört mevsimim ...
firtinam....
ben sana cakan simsek
sen dolup dolup da yagan
yagmur bulutum ...
dondugum....
yandigim ....
............sen damarlarimda kan ...
canimda cansin.... /nacizane
yazinizi okuyunca tutamadim kendimi .
öyle güzel geldi ki bana sbah sabah. yazmak geldi icimden .
sevgiyle...
Böyle bir rüya..Her şey sen olmuştun…Her mevsim seni bana sunuyordu..Sen tüm güzelliğini vermiştin doğaya..Sen Gül Yüzlüm….Masal yüzlüm tüm güzelliğini vermiştin doğaya….
çok güzeldi tebrikler