- 1000 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Berkin Elvan'a...
Söz çaresiz kalmıştır artık,bır bardak ellerımızden düştü her biri bin parçaya ayrıldı..Her bir parçası yaramıza tuz oldu...Devlet terörü küçük yaşta o küçük bedenını aldı gitti bizden,geriye gözyaşı gerıye, boğaz da düğümlenen kelımeler,gerıye kanadı kırılmış kuşlarımız,gerıye tellere takılmış uçurtmamız kaldı..269 günün her sabahı ve gecesinde umudumuzu besledik ekmek ve suyla...
Gittin annenı yarım bızlerı kımsesız bıraktın kara gözlü çocukk..’’Kuşlar uçuyor,hayat kısa ’’diyor Cemal abin,kısa hayatın bıze boynumuzun borcu olsun.. Güle gülee Berkin’im bulutlar seninle olsun
YORUMLAR
bu ülke hep kan ve gözyaşı ülkesi oldu,şairler dizilip saf saf metiye düzdüler sülaymana,gezinin çocukları yağmurun kalbi gibi tane tane düştüler içimizin çatlak toprağına fakat bu küçük prensin ölümü başka bir acı arkadaş,derin kapkaranlık bi acı...
en kötüsü de ne biliyor musun; bu ülkede namussuzların namuslulardan çok olduğunu bilmek,duyarlılığın için teşekkürler:(
senin de laf mi yürekli insan. Vicdanların ürküp kaçtığı bir ülkede kalleş kurşunla düşene sahip çıkmak...
Seninki de laf mi?
Kalleş kurşunla ölümlerin olmadığı bir ülkeyi selamlamak, hemde bunca kalleşin içinde...
Sonra bir yiğit nezdinde tüm yiğitlerin anısına ele aldığın metnin anlaşılmasını beklemek.
Şöyle yiğit insan laf mi tüm bunlar.
Acının pazarlandığı bir ülkede yürekten acıyı paylaşman hemde anlaşılmayacağını bileğin halde...
Ey yürekli insan kısası seninkidir laf. Hemde laf-ı azam dir.
Mana dan yoksun söylemlerle muhatap kalsan da lafın daim olsun.
Anne Karanına
269 gündür Berkin'in sağlık haberlerini, bir mucizeyi bekledim.Allah Onu daha çok sevmiş melek oldu.Sabahtan beri yazilanları okuyorum.Bizler şehit polisimize,şehit askerimize kazalarda ölen,hastalıktan ölen insanımıza ,başka milletlerin dramlarına da Berkin kadar duyarlıyız.Belki de bu yüzden çığlığımız çok çıkıyor mazlumların ölümleri yüreklerimizi dağlıyor. Berkin için yorumları okurken siyasi çığırtkanlık yapanlara içim yanıyor.Bugün bari sussalar.
Bu yazımı Bu sayfada Berkin için yazan arkadaşın eleştirisinde yazmıştım. Cumali Bey'in eleştirisini okuyunca aynısını kopyaladım.
Az söz ,engin bir duyarlılık kaleminize yüreğinize sağlık.
ne söz var söylenecek
ne de güç var yazacak
terbiyeli cümleleri
ne zor şey
katillerle aynı ortamda nefes almak
Anne Karanına
Benı ıyı dınle söyledılerımı dıkkatlıce oku ve beyın süzgecınden gecırdıkten sonra yorum yapmaya çalış.
1. Yazdıgın yazıya cevap verılecek o kadar çok şey var kı,ilki insanları tanımadan düşüncelerımın ne olduğunu bılmeden üstünkörü absürd yorum yapmaktan kaçınmanı tavsıye ederım
2.Çocukları ınsanları doğu batı dıye ayırmam insan her yerde ınsandır bunun popülist tavırla nasıl bır alakası var anlayamadım..
3.Bir çocugun üstünden kımse sıyaset yapmıyor yapılan şeyy hakzızlıga zulümee,Akp denen rezıl ıktıdara yapılan bır başkaldırıdır..
Ağzını açmadan öncee ıkı kez daha düşün
murat :D
Anne Karanına
Sahip çıkmanız iyi güzel, sadece bir noktada sorun var! Arkadaş Doğu'da, şurada burada yüzlerce çocuk annesiz babasız kaldı, savaş sonucu öldü. Bunlara da sahip çıkmanız gerekiyor. Öyle popülistçe sadece olaylara bir açıdan bakmak yanlış. Seninki ölünce kötü, onun ki ölünce vatan savunmasında telef oldu. Öyle mi? Siyasi bir hareketle simgeleştiği için çocuğun üstünde siyaset yapmak da ayrı bir ahlak sorunu. Ha siyaset değilse neden başka başka insanların yüreğine düşen ateşten haberiniz yok.
Allah sevdiklerini kaybeden herkese yardımcı olsun. Herkese. :(