YORUMLAR
İlginç, insanlar neyi becereceklerini şaşırmışlar. Ve ayrıca şunu ekleyeyim bana gerçekçi gelmedi. Kurgu gibi geldi. Ben ortaokul yıllarında yatılı okulda okurdum. O zamanlar fazla sapık bir özürlü çocuk vardı. Sürekli Bulvar gazetesini alır, gazetedeki erotik hikayeleri yüksek sesle yatakhanede okurdu. Aklıma o hikayeler geldi :)
hımmmm.....bizim bildiğimiz ağaçlar ekilir..dibinde bağdaş kurmak oturmak için..siz siz olun hasta ruhlu arkadaşınızdan uzak durun..ve yaradanı düşün...seni, beni, onu insan olarak hayvanlardan farklı yaratmış...insana yakışır değilde başka türlü yaşamak insanı insan olmaktan çıkarır...şeytanıyla yatan tek yaratık arkaşınız ve onun gibilere acımak mı gerekir , gülmek mi git gelleri yaşadık
..çünkü öbür dünyada herkes ve her canlı intikamını alacaktır..bu rabbinin verilmiş bir sözüdür...bu dünyada hayvanlara ve ağaçlara yapılanların öbür dünyadaki hallerini düşünemiyorum..düşünün ya ağaçta ondan intikamını alırsa zabanilerin yanında..karikatürü gözlerimin önüne geldide ..töbe töbe :)))))))))))Allah muhafaza birde boynunda atılan iple gezdiğini düşünün.. çok güldüm ve insanlık yanımlada bu yazınızın içeriğine üzüldüm... ama hakikat bu şeytan ruhlu insanlar olacak elbet ve sizde yazacaksınız..bizde kendimize layık eşleri rabbimizden bu halleri göz önünde bulundurarak isteyeceğiz..
vay be:))
GÜLESEN SANCAR tarafından 3/10/2014 11:18:51 AM zamanında düzenlenmiştir.