- 912 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
dua
EY RABBIM
BEN KALBI NAZARINDA DUSMUS BIR TOPRAHIM . NE OLUR YARAB SU GOK YUZU RAHMETINDE ...BIR DAMLA ZEMZEM I KEVSER IRMAHINDA TEMIZLE BENI .. BEN ŞU KURU MUS GUL YAPRAHIN DUNYASINDA BIR AHUZARIIM.. NEVARKI DIKENLER HEB ARDIMSIRA DIZILIRKEN SIMDI CAMURA BULANMIS PARCA PARCA HUZNUNDE ALEMI FERYADINDA EY RAHMANIM DUALARIMDA BILE SANA ACIZ SANA FAKIRIM.. SANA GELDIM EY RABBIM KIMSESIZLERIN SAHIBI SENSIN .. SEN KULUNU ARSI ALADAN ENGUZEL RAHMETINLE EL ACIP AVUCLARINDAKI KANAYAN SIZI ICINDE YARA OLMUS HER BIR CAREYE MERHEM OLANSIN.. ..
EY RABBIM BENI BENLIK ALEMINDE YUZ SURECEK ATESI KOR OLUP YANGINLARDA KIZIL ALEVLERIN ORTASINDA BIRAKMA.. GUNAHI SEVABI COK DEYIB KULUNA AZAB ETMEZSIN. DUNYADA NE VARSA SENIN FAZILET VE KEREMINE LUTUFKAR OLAN SENIN AZMIN CE CELILINLE BIAT VE ITAATKAR OLUP SENDEN SANA SIHINAN HER YARATTIHIN GUZELLIK VE IHSANIYETINDEN SANA SIHINIYORUM . BILMEDIHIMIZ VE AKLI SELIMLIKTE HATIRLAYMADIHIMIZ BUTUN HASENATSIZLIKLARIN KARANLIHINDAN BIZLERE KURTULUS YOLU GOSTER.. GOZLERIMIZE ZEVALLIK PERDESINI INDIRME KALBIMIZE ELIMIZE DILIMIZE AYAHIMIZA HAK VE HAKIKATSIZLIHE DUSECEHIMIZ HER ANIN SECIYYESINDEN SANA SIHINIRIM YABABBI
EY RABBİM .
SENINVERDIHIN ASKI SEVGINDE DUNYA LIHI KENDIME MESK EYLEDIM .. BIR HIC UHRUNA HICLIKTEN BATILI BESERI OLAN SEVGIYE BIDAT EYLEDIM .. HALBUKI SENIN SEVGIN OYLE GUZEL OYLE NURU RAHMET TIRKI ALDANMISIM SU FANILIHIN ESVABIINA ..
YARABBI KAPINA GELDIM . DILENCINIM .
YARATTIĞIN İLK PEYGAMBERININ EVLADI . .. . ALEMLERIN SULTANI EN GUZEL H.Z. MUHAMMET MUSTAFA S.A.V. RESULUNE UMMET OLMAYI ABI HAYAT MUKADDESLINDE BIZLERE NAIL EYLEDIN
EY RABBIM SANA KUL RESULUME UMMETI INAYETTE KUSUR VE GUNAH I RUSVALIKTA HAK DIN IMAN IMA TOZ DAHI DEHECEKSE AKIL FIKIR KALP ZIKRIN FECRINDE FITRATI HEVALIKTA GAYB FITNE HASENATINDA ALEMI HAKIKAT TEN SENIN HUZURUNDA RUHANIYETIMDEN OLAMICAKSAM SENDEN SANA SIHINIRIM
EY RABBIM ALDIHIM NEFESTEN HAKSIN VERDIHIN NIMETTEN SUKRUMSUN YURUDUHUM YOLDAN AYDINLIHIMSIN SEN HAKKIMIZDA RAHMETINLE
SEN SUKRUMUZDE EKSIKLIMIZDE FAZILETINLE HAKIKAT YOLUN DA NURUN MERHAMETINLE SANA SIHINIRIM
YASADIHIM ANDAN OLUM ANINDA MELEKLERIN SORGUSUNDA@ KABRISTANIMDAN SONSUZLUHUNDAN SENIN VERDIHIN ENGUZEL NURUN OMURDEN . KIRLENMISSE VE UTANC DUYULUCAK HER ANIMDAN SANA SIHINIRIM
EY RABBIM YASARKEN ALDANMAK NE ACI SENI UNUTMAK HERSEYDEN AACILARIN EN BUYUK AZABI MAHFIRETINDE ACILAR YUKLENIYOR BEDENIME. TASIYAMIYORUM HER ANIMDA YUKUM COHALDIKCA OLUMLE KU...RTULUSU ARAYAN BIR ZERRE MAHLUKATLIHA BURUNUYORUM .. . . AMA SEN TASIYAMAYACAHIMIZ YUKU YUKLEMEDIN .. SEN RAHMAN VE RAHIM OLAN TEK ILAHSIN RABBIMSIN ..
SU DUNYADA VARLIK SAHIBLIHIMDE INSAN OLMANIN GURURUNDA YASARKEN ..
GAYBI GURUR DAN OYLE BIR ZANNI TEMENNURA DUSMUSIMKI ..SEN DOĞRULARINLA CIBRIL EMINI VAHYINLE PEYGAMBERLERINLE HABERDAR ETTIN AMA BEN NEFSI MUBALAMDA YINE ALDANDIM SEYTANIN NEFSIMIN SEKER SERBET AKAN ARZUHALI LAKAYITLILIHIM LE KUCUMSEDIM RABBIM BENI AF EDER HIMAYESINE BURUNDUM ..
EY RABBIM ALDANISLARIN FAZLINDA KEREM VE LUTUFKAR OLAN SEYTANINA DAHI İMAN ILE TEFEKKURUNE LAYIK EYLERKEN . BIZE NURUNLA HAK DIN ISLAM ILE RAHMETULLILLAH DERKEN .. BIZLERE RAHMET VE SENIN OLAN HER ISMI SIFATI KUSURSUZ VE NOKSANSIZLIKTAN SENI DILER SENI ISTERIM ..
EY RABBIM HAK DIN ISLAM ILE KURTULUSUMUZA KUR ANI KERIM H.Z MUHAMMET MUSTAFA S.A.V BIZLERE GUZEL AHLAK I AHLAKI EMRI MUTTAKIMINDE
HAKIKATI EMRETTIN .
HAKIKATINDEN AYIRMA BIZLERI
AYRILSAK DAHI UYANDIR KARARMIS KIRLENMIS NIYET TEN
ARSIZLIK TA OLAN GONUL MUHABBETINDEN ..
UYANDIRKI UYANDIRILMISLIKLARIN EN GUZEL KEREMINE IZZETINE LAYIKI KUL OLMAYI NAIL EYLE GUNAHIMI AF EYLE
YARABBIM AFFI MAHFIRETINDEN SANA SENIN VARLIK VE SONSUZLUHUN KAINATINDA MAHSER GUNU CEKILECEHIM HESABINI VEREMEYECEHIM HER MUKELLEFIYETIMDEN SANA LAYIKI KULL OLAMAMANIN SURETIMDEN SANA SIHINIRIM YARABBIM ..
.YARABBI BEN ZAHMETIM ZAHMETI KIFAYETIMDE BIZAR OLUP CARESIZ LIHIN UMMMANINDA DOHAN GUNESI UZERIME İMANIM ILE TECELLIYATINI VER . HUYA DAYANMIS GONUL AKIBETIMDE SONSUZLUHUN SEHADET SERBETINI ICMEYI NASIB EYLE .. AMEL IMI DOĞRULUHUMDA BIR ELIF MIKTARI DOĞRU OLMAMI ENESTU BIRABBIKUM DEN GALU BELA DEDIHIMIZ ANIN HURMETINE . H.Z MUHAMMED MSUTAFA.S.A.V. HURMETIEN . KUR ANI KERIMI NURU HURMETINE .. KABEMIN . MEDINEMIN . ARAFAT .CUHFE . H.Z. RESULUMUN AYAK BASTIHI HER ADIMIN TOPRAHIN . HIRA DAHIN . SENA TEPESINDE HENDEK BEDIR UHUDDA ISLAM UHRUNDA . ALLAH ASKIYLA RABBIME KAVUSMUS SAHABEYI KIRAM HURMETINE . YER YUZUNE INIP CIHADI EKBERINDE SENINLEYIZ EY RESULUM DIYEN CIBRIL EMIN . AZRAIL MIKAIL ISRAFIL A.SLM. HURMETINE . . SU ANDA KABEMDE ALNI SECDEDE . MEDINEME UARIP GOZ YASI DOKEN . ORDA OLMAK ISTEYIP SAF SAF DURUP DUALARDA RESULUMU ISTEYEN KULLARIN HURMETINE ALLAH DOSTLARI DUA DUA YAKARAN KULLAR HURMETINE . HATA VE GUNAHLARIMI AF EYLE . AF EYLE YARABBIM . . AMİN ECMAIN . .
ELFATIHA ..