Kutlamadım, kutlamıyorum, kutlamayacağım
Ben bu makaleyi sabah yazmıştım, televizyonumu açmadan, akşam haberlerde ne kadar haklı bir tespit yapmış olduğumu üzülerek fark ettim.
Yine kadına şiddet vardı, yine öldürülen kadınlar. Yazık...Çok Yazık...
.......Dünya kadınlar günüymüş palavra, dünya emekçi kadınlar günüymüş boş laf...
......Dünyanın bütün kirini pasını ve pisliğini temizleyen kadınlar.....
Dünyanın bütün yükünü ezasını çeken, şiddete uğrayan, öyle ya da böyle aşağılanmadan bir gün geçirmeyen, ikinci sınıf değil, hiç bir sınıfa giremeyen kadınlar, siz kendi haklarınızı bilmediğiniz sürece gününüz olmuş kutlanmış neye yarar.
........Öncelikle kadındır, saçı uzun aklı kısa söylemini yıkmalısınız.....
..........Bunun için de birbirinize sahip çıkmalısınız......
..........Kadın hiç bir kayırmaya, desteğe ya da birilerinin elinden tutmasına muhtaç değildir.........
......................Bunun bilincine varması yeter.....................
’KADIN DA ERKEKTE İNSANDIR, SADECE İNSAN’
Üzgünüm arkadaşlar, insanlık bu ayıptan kurtulana ve kadınlar gerçekten haklarına sahip çıkma cesaretini gösterene kadar ben bu günü kutlamayacağım....
Çünkü böyle bir davranış benim hem dini inancıma hem de yaşam felsefeme ters düşüyor....
.....08.03.2014.....
Hatice Ak
YORUMLAR
Hediyelik eşya satıcılarının körüklediği ateş!... Sevginin ve anmanın ayı, günü ve yılı olmaz!.
Ölülerin arkasından yapılan anma günlerini de bu ölçü ile değerlendiriyorum...
Yüze gülüp- günâhını sildirmeye kimin gücü yeter!?.
Vicdânını kirletmeyenler, temizlik hastası olmaya ihtiyaç duymaz!. kadiryeter
Kısa yazınızın içinde, çok değerli anlam var... çoğunun, anlamak istemediği!.
Sağlık dileğimle Selâm ederim...
Kadir Yeter. 11 HAZÎRAN 2015 Perş. Kavakmeydan Mah. TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=126954
haticeak'a
sevgili şairem değerli kaleminizden son derece mükemmel bir makale oldum kutlarım.kalemin kavi olsun.
haticeak
Değerlendirmenize teşekkür ederim değerli şiir dostu.
Sağ olunuz, var olunuz....