İSLAMİ YÖNETİŞİM PARTİSİ
İSLAMİ YÖNETİŞİM PARTİSİ-İYP
İnsanlar binlerce yıllardır herhangi bir topluluk içinde olmayı birey olarak değil de çoğul olarak yaşamayı kendilerine hep yakın görmüşlerdir.
Birlikten kuvvet doğar mantığı mı bir elin nesi iki elin sesi mi yoksa önce çıkmıştır söylemde bilinmez lakin bilinen bir şey vardır ki tek el ile alkış tutulmaz deyimidir.
Alkış tutacağınız her ne olursa olsun ses alkış sesi olduktan sonra tek bir el çırpma diğer ellerinde birbirlerine çarpma ve ses çıkarma eğilimidir olur olmadık zamanlarda.
Son 20 yıldır İslami terör örgütlerinin adını sıkça duyduğumuzdan yada görsel basının medyanın hayatımıza olduğundan fazla girmesinden mi bilinmez!
İsimlerini saymaya burada anmaya ya da reklamını yapmaya gerek yok bilirsiniz işte şu bir yerlere bomba atıp Allah adı ile tekbir getiren insanların kafalarını kesip videoya çeken örgütlerden bahsediyorum.
Ağzına Allahın adını aldığında ondan sonra ağzından çıkan her cümlenin sevap yada normal olduğunu savunan insan kılığında ki hayvanlardan.
Dünya üzerinde bilinen ve bilinmeyen olmak üzere onlarca din var..!
Ancak din inanç bakımından insanın geri döndürüleceği benimsetilen dünyanın bir hayal olduğunu savunan burada yaşadıklarınızdan sual olunacaksınız denen olgunun beri tarafıdır!
‘’Oku’’denen sadece okuduğunu anlaman yeter denendir.
Ve okuduklarınızın yada okuyacaklarınızın hiçbirinde öldürün demeyen.!
Dünya üzerinde okuma oranı en düşük ülke olduğumuz kesindir lakin Türkçe yazan bir kitaptan ziyade Arapça yazan bir kitabı yada ne kadar doğru çevrildiğine inanılan bir kitabın okunma oranı daha düşüktür.
Ya da okuyanın okuduğunu anlama kapasitesi kadar gerçektir.
Kazanımlar için öngörülen şartlar için binlerce yıldır savaşmıştır insanoğlu…
O yüzdendir müzelerde çoğunlukla gördüğünüz kılıç kalkan malzemeleri,o yüzdendir,topların tüfeklerin günümüze kadar muhafaza edilmeleri.
Bu yüzdendir Çanakkale de ‘’dur yolcu bastığın yeri toprak diyerek geçme burası bir devrin bittiği yerdir’’diye dağlara taşlara yazmamız.
İslami örgüt olmamızdan değildir düşmana Allah Allah diye hücüma kalkmamız.!allaha inancı olanların nefsi ile mücadelesinin çığlığıdır.
Mehter marşlarının vurgusu ve marş sözlerinin içeriği bu yüzden..!
Gel gelelim dinden ve imandan nefret edilesi bir çağda yaşayacağımız bu ona tanıklık edeceğimiz aklımızın ucundan geçmezdi…
Sığınılacak bir liman olması gerekirken o limana para ve iktidar hırsı ile yüzen gemileri bağlamak hele gördüğümüz göreceğimiz son evresidir dinin.!
Bu ülke Müslüman bir ülkedir.
Bu ülkede ayaklarını yıkatan başbakanlarda oldu zamanında Cuma namazı sonrasında Cuma namazı sonrasında hürriyetimizi ayaklar altına alanda..!
Evet Müslüman bir ülkedir Türkiye,
Sonsuza kadar da öyle kalacaktır değerleri vardır,inançları vardır,istiklal marşının içinde nasıl geçiyorsa imanı yaşantısında da öyle geçer…
Doğan bebeğin kulağına ezan okuyanda bu millettir,ezan sesini duyunca müziğin sesini kısanda,
Ancak dinin bu kadar istismar edilmesine saygısızca tüketilmesine karşı çıkıp devlet işleri ile karıştırıldığında bir ağaç uğruna ceza alanda..!
Ama bu ülke topraklarında söylenmiş bir sözdür ‘’para ile imanın kimde olduğu bilinmez ‘’sözü…
Ve biz artık paranın da kimde olduğunu biliyoruz imanın da kimde olmadığını …
Gelecek nesiller de ne kadarı kalır düşüncelerimizin inançlarımızın yada değerlerimizin bilinmez ama bilinen bir gerçek vardır ki artık oda bu ülkede artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Şimdi önümüz de bir seçim…
Cumhuriyet ülkesi olmamızdan demokratik ülke olmamızdan kaynaklanan bir değerdir seçim.
Özgür iradeniz ile yönetilmek istediğiniz biçimi seçmezsiniz seçimlerde,cumhuriyete sahip çıkacak kişileri seçersiniz…
Çünkü siz cumhuriyeti kuran değil yönetmekle mükellef olansınızdır.!
Ama cumhuriyete karşı bir alerji yada kin mevcut ise orası bir muamma tabii
Ya da şöyle diyelim özetle geçmişini bilmeyen bir toplumun gelecekle ilgili kurduğu planlar sadece hayaldir.
Biri çıkıp çalınan yıkılan harcanan değerler üzerinden siyaset yaparken bir diğeri çaldım çırptım harcadım kardeşim daha da çalacağım çırpacağım harcayacağım nutukları atarken meydanlarda ey halkım otur ve şimdi gelecekle ilgili planlarını bir süre daha düşün hatta ertele…
Çünkü gelecek de bir gün gelecek diye de bir söz var her kim söyledi ise…
A.B.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.