- 772 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNCE ALIŞVERİŞ SONRA ?
Önce alış-veriş sonra geberiş
Ne garip bir dünyada yaşıyoruz. Aklı ermeyenlerin aklı erenleri yönettiği ve üzerlerinizde her türlü kullanım hakkına sahiptir, dokunulamaz zırhlarının bulunduğu…
Verginin ne denli önemli olduğu ve toplanması gerektiği tüm demokratik sistemli ülkelerde bilinir. Fakat insanları göz göre göre ve iddia ediyorum bile bile; ki genetiği değiştirilmiş tohumlardan sonraki en büyük toplumsal silah olarak geliştirilmiş ve ülkemizde kullanılmaya başlanmış “yazar kasa” sistemidir.
Evet, şaşırmayın. Yanlış duymadınız. Evet, bildiğiniz yazar kasaların insanları günde günde zehirlediği ve bu nedenle tüm bir toplumu kanser riskiyle % 80 oranında karşı karşıya getirdiği yapılan araştırmalar sonucu belirlenmiştir.
Çünkü ülkemizde yasalarla zorunlu hale getirilen yazarkasa-post cihazları ve de diğer post makineleri, elektrik, doğal gaz, su faturaları kesen cihazlar, bankalarda, hastanelerde sıra numarası yahut herhangi bir yerde aldığınız fiş veya numara yazan makineler, bankamatiklerin verdiği fişler, çeşitli uçak veya otobüs biletleri kesen makineler ısıl makinelerdir. Yani yazı yazmak için herhangi bir mürekkep, ya da herhangi bir yazı aracı kullanmayan makinelerdir. Bu tür makineler sıcaklık vererek kâğıt üstünde istenilen sembol, harf, yazı gibi simgeleri görünür kılar. Fakat kullanılan kâğıt bilimsel olarak da kabul edilen kanser başta olmak üzere birçok hastalığa sebep olan bir madde ile kaplanmak zorundadır. İş böyle olunca ısıl yazar makinelerinin ürettiği sıcaklığa maruz kalan bölgeler siyaha dönerek yazı veya şekil halini almaktadır.
Bu tür fişlere herhangi bir ısıl(sigara, kibrit, çakmak) madde yaklaştırarak kâğıttaki değişimi gözle görüp kendi deneyinizi kendiniz yapabilir ve olayı daha iyi anlaya bilirsiniz.
Uzmanlar, bu tür fişleri çıplak elle tutulmaması konusunda uyarıyorlar. Kasiyerlere eldivenle çalışma, vatandaşa ise aldığınız fişi ten ile fazla temas ettirmeden cüzdan, cep, kitap arası gibi yerlere konması konusunda uyarılarda bulunuyorlar.
Fakat kimse de çıkıp, bütün bir ülkeyi her gün zehirleyen bu fişlerin dağıtımını mecbur kılan yazar kasa-post kanunu çıkartanlar hakkında suç duyurusunda bulunmuyor.
Neden bu maddenin zararlı etkileri araştırılmadan satışına ve dağıtımına izin verildi? Neden hayatımızın bu kadar içinde? Neden zorunlu kılındı? Neden, neden, neden?
Ya da şöyle mi sormalıydık; önce paranızı, sonra canınızı mı diyor birileri?
YORUMLAR
Sular karası , her gün elimizden geçen ve pek de önemsemeden cebimize çantamıza tıkıştırdığımız ve üzerinde kuru kafa bulunması gereken yazar kasa fişlerini bize hatırlattığın için teşekkür etmeliyim. Buna benzer niceleri var gözümüzden kaçan ve hiç de küçümsenmeyecek zararları olan. Teşekkürler ve tebrikler size sevgilerimizle birlikte .