- 3035 Okunma
- 12 Yorum
- 1 Beğeni
DİNLER ARASI DİYALOG KİMLERİN KARINA OLUR VE NEDEN?
Neymiş!
Müslüman ılımlı İslam olacakmış, hoşgörülü İslam olacakmış, YOK DAHA NE... Dahası mı DİNLER ARASI DİYALOG diyecekmiş. Şu lafa bakın hizaya gelin. Hiç Hak ile Batıl karıştırılır da ortaya duru bir İslam inancı çıkar mı? Çıkmazzz... O zaman ne yapıyorlar bunlar, İslam Dini’nin tahrif edilmesi ve Müslümanların Hristiyanlaştırılması için çok büyük çaba ve gayretler sarf ediyorlar.
Bu konuda!
Türkiye’nin de derin aşktan ilmi paslı, ağzı laflı, gözü yaşlı, burnu sümüklü, fikri süfli, zikri raflı okyanus ötesine, İslam Dini adına değil de, kendi istek ve arzusu adına yurdundan hicret etmiş, yani hicret kelimesi aslında yanlış olurda, bir bahane ile kaçmış biri. İlmini Cahiliye alanda kullanan bir alim HİZMET adı altında zahirde İslam için, batında "DİNLER ARASI DİYALOG" için gayret sarf etmektedir. Bu çürük tehlikeli fikrin öncülerindendir.
İyi düşünün Müslümanlar!
*DİNLER ARASI DİYALOG* Asrın en büyük vebasıdır. Bunu ortaya atan zatın imanı tehlikededir, kabul edenlerin imanı tehlikededir, bu çürük düşünceye inanıp sahip çıkan ve bu sahte zihniyete hizmet edenlerin imanı tehlikededir. Müslümanlar uyanın ve uyanık olun...
Papa’ya biat etmiş!
Papa’nın emrine girmiş sözde İslam Alimi’ nin HİZMET edası adı altında oluşturmaya çalıştığı *DİNLER ARASI DİYALOG* da Hz. Peygamberimiz Hz. Muhammed’in yeri yoktur. Hz. Muhammed siz bir diyalog planlanıyor, yani böylece İslam Dini tahrif edilecek ve de Müslümanların Hristiyanlaştırmak pahasına azmi gayretle sinsi sisi çalışılıyor. Hz. Muhammed’ siz bir İslam düşünmek, cansız bir insan düşünmek gibidir. Ey Müslümanlar uyanın, uyanın...
Diyalog mu! Evet.
İnsanlar arasında diyalog sağlayamayan bir alim, çıkmış Dinler Arasın Diyalog yapacağım diye Papa’nın vereceği göreve talip olmuş... Heyhat, bir İSLAM ALİMİ giderde Papa’dan görev isteyip hizmetine girer mi heyhat ki heyhat... Bu ne haldir...
Ey İslam’a gönül verenler, inan Müslümanlar Cemaati’n tabanı, tavandakilerin hain planlarını görmemezlikten gelmemeli; görmeli, uyanmalı ve ilgililere gereken hesaplar da sormalıdır.
Ey Müslüman gaflete hiç gerek yok. Uyanın gaflet uykusundan, silkelenin kendinize gelin. Kendinize gelin ki, zaman uyanma zamanıdır, zaman uyuma zamanı değildir... Çünkü İslam’a İmanda tehlike çanları çalıyor. Yani kulaklardaki ezanın sesinin yerini, çan sesi almadan uyanın.
Kendine gel Müslüman!
İşte bu çok önemli bir konu *DİNLER ARASI DİYALOG* görünümün dışı hoş, içi boş, aslında İslam aleyhine, sözde adına zehir zembelek bir yapılanma, bir gidişat... Böyle yanlış bir ŞAİBEDEN yani DİNLER ARASI DİYALOG’ dan bu ümmet kurtarılmalıdır, ve kurtulur.
Dinler arası diyalogun İSLAM DİNİ’ne vereceği tahribatın altından kimse kurtulmaz ve huzuru ilahiye de alemlerin Rabb’ine kimse hesabını veremez.
Şu çok iyi bilinmelidir ki, Dinler Arası Diyalog Haçlı zihniyetin karına, İslam Ümmetinin zararınadır. Bu böyle bilene, ve de böyledir. Allah ehli İslam Müslümanları kutsal kitabımız Kur-an’ dan ve Hz. Muhammed’in yolundan ayırmasın. İşte bu inanç akidesine bağlı kalmak ve sahip çıkmak her Müslüman için farzı ayindir.
Allah hakkıyla iman edenlerin yar ve yardımcısı olsun.
Amin.
YORUMLAR
Bakıyorumda bayağı kinlenmişsiniz
kininizin sebebi hırsıza hırsızdediği içinmi yoksa dinler arası diyalog dediği çinmi
dün methiyeler düzüyordunuz bu harekete
Al bayrağı güneşin doup battığı tüm alemde dalgalandırdığı için
bu gün kin kusuyorsunuz
hırzısı ininden çıkardığı için
ne zalimi alkışlayın ne mazluma kin tutun
zalim karşısında dik mazlumun yanında yürekli olun
Eğer ki var ise azıcık vicdanınız, birazcık sızlasın
Bu gün hakikati söyleyinki yarın yüzünüz kızarmasın
CemalettinGÜRPINAR
türkü diyarı
bir gün hakikatler gün yüzüne çıkacaktır umnutmayın
saltanata hakim olmak için dizilen yalanların peşine devam ediniz
Hırsız yalanla talanla avuturken milleti
Bir gün yaşatacak bu millete gerçek bir hezimeti
Mesleğiniz imamlıksa sizde cemaate tabisiniz demektir
her müslüman bir cemaattir
saflerde omuz omuza el bsağladığımız gibi
onlar bu ülkeye dışarında getirilmiş güyabani değiller
onlarda bu ülkenin bağrından çıkan bu milletin bir parçası
heleki imam olanlara bu ayrımcılık hiç yakışmaz
selamlar saygılar
türkü diyarı
verdiğiniz her kuruşun filistinlilire bomba olarak gönderen israil ile ticareti artırmak nakliyesinide burak erdoğanın gemisiyle yapmak islama zarar vermiyor güneydoğuda binlerce şehidin kemiklenini sızlatacak kürdistan devletinin kurulması ülkemize zarar vermiyorda bu ülkenin insanlarının birlikteliğimi bu ülkeye zarar veriyor
vah milletim vah ne yalanlarla avutuluyor
dünyanın 160 ülkesinde istiklal marşını söyletenler vatan haini sahillerimizi bir bir yabancılara peşmkeş çeken vatan sever
güneydoğuda okul açan öğretmen gönder gençlerin dağa çıkmasını engelleyen vatan haini bebek katilini muatap alan vatan sever ne gülzel numara
ALLAH tan başka ilah
Muhammet mustafadan başka peyganber
Kuran dan başa kitap
islamdan başka din yoktur
Dinler arası diyologu nerde kaldı ey hocayı sanunan cahiller siz ALLAH. a eşmi ediyorsunuz
Bu olaya katılanlar benimsiyenler dinden cikar
Cemaleddin hocam sölerine katılıyorum bunların işi islamiyetinen alay etmektir
Tebrik ediyorum sizi
CemalettinGÜRPINAR
Neymiş!
Müslüman ılımlı İslam olacakmış, hoşgörülü İslam olacakmış, YOK DAHA NE... Dahası mı DİNLER ARASI DİYOLOG diyecekmiş. Şu lafa bakın hizaya gelin. Hiç Hak ile Batıl karıştırılır da ortaya duru bir İslam inancı çıkar mı? Çıkmazzz... O zaman ne yapıyorlar bunlar, İslam Dini’nin tahrif edilmesi ve Müslümanların Hristiyanlaştırılması için çok büyük çaba ve gayretler sarf ediyorlar.
Allah katında din islamdır
dinler arası dialog olamaz
değerli üstadım bu güzel yazınız için tebrik ederim sizi
kaleminiz ve yüreğiniz daim olsun
selam ve saygılar...
CemalettinGÜRPINAR
emektir yazdığınız lakin ben aynı düşüncede değilim
yapılan hizmetleri bire bir farklı bir boyutta Rusya da Avrupa da bizzat temaşa ettim hakkını yemeyelim
yazınızı gözümdeki yaşları silerek okudum keşke demek istemeden
saygı ve hürmetlerimle hak bilsin hakikati balık bilmese de olur...
CemalettinGÜRPINAR
Nuray Ayhan
CemalettinGÜRPINAR
Müslüman ılımlı İslam olacakmış, hoşgörülü İslam olacakmış, YOK DAHA NE... Dahası mı DİNLER ARASI DİYALOG diyecekmiş. Şu lafa bakın hizaya gelin. Hiç Hak ile Batıl karıştırılır da ortaya duru bir İslam inancı çıkar mı? Çıkmazzz... O zaman ne yapıyorlar bunlar, İslam Dini’nin tahrif edilmesi ve Müslümanların Hristiyanlaştırılması için çok büyük çaba ve gayretler sarf ediyorlar.
CEMATIN BAŞTA GÜZEL OLMAK ÜZRE TAVANI FARKLI İÇŞERİ KURT KAYNIYOR, TAVANADA SAF TEMİS MÜSLÜMANLAR FARKLI İÇLERİ TAN TERTEMİZ... ALLAH ONLARIN TEZGAHLADIKLARI KİRLİ OYUNLARINI BOYUNLARINA GEÇİRSİN... MÜSLÜMAN UYANIK OLUR, GAFLETTEKİ MÜSLÜMANLARI DA UYARIR... TAVANDAKİ SAF İNSANLARIN GÜZEL DUYGULARI, TAVNADAKİ EDEBE MUGAYIR İSLAM'A YAPTIKALRI DÜŞMANLAIKLARINI ORTADAN KALDIRMIYOR... GÜLENE VE CEMAATINA HAYIR...
Böylesi derin ve geniş muhtevalı bir konuyu kısa ve öz yazısı ile bize sunan sevgili üstadıma saygı ve şükranlarımı sunuyorum. İslam adına yapılan yanlışları cesaretle ve ustaca ele almışsınız. Diğer tüm yazılarınızda olduğu gibi burada da kucaklayan, insanın içini ısıtan, yumuşak ve sevecen üslubunuzu yudum yudum hissederek zevkle okudum. Diğer çok değerli yorumcu arkadaşlarım gibi ben de her yönüyle fikir ve görüşlerinize gönülden katılıyorum. Sevgiyle kal değerli kardeşim...
CemalettinGÜRPINAR
Kutlarim degerli hocam aktüel önemli bir meseleye parmak bastiniz
Diyalog bir vatikan pilanidir
Ilga edilmis dinlerinin Müslümanlar tarafindan taninma operasyonudur...
Birileride bu oyuna gönüllü hizmet ederken , utanmadan müslümanlara islama hizmet ettigini yutturmaya calisiyorler
gelki maskeleri düstü
CemalettinGÜRPINAR
Öncelikler şairi gönülden kutlarım
Yazılması gereken konulardan biriydi. Bu konuda bence bir çok makale ve eleştiri yazılmalı çünkü dinler arası Diyolog süreci dediğimiz bir süreç bana göre Hz. Muhammed'siz İslamiyet getirme zihniyetidir ve zihniyet İslamiyet'e oldukça ters bir zihniyettir. Üstad kadir mısırlıoğlu eserlerinde bunu belgelerle belirtmektedir.
Umarım pencereden bakanlar doğruları görürler.
Kutlarım yazarı bu yazıyı tüm arkadaşlarıma iletmeye çalışacağım ve ben sizden bu konu hakkında makale ve yorumlarınızı bekliyorum.
iyi günler
CemalettinGÜRPINAR
Yazınız çok güzel kaleme alınmış sayın üstadım, yalnız tek taraf suçlanıyor.
kimin doğru kimin yanlış olduğunu anlamak bu zamanda oldukça zor gelmekte.
Daha sekiz ay öncesinde belirttiğiniz cemaata methiyeler düzülüyordu.
Türkçe olimpiyatlarında bu kardeşlerimizden övgülerle bahsediliyordu ki bu konuşmaları televizyonlardan açık açık izleyen biriyim.
Lakin öküz öldü ortaklık bozuldu diye ''vurun abalıya'' misali bu gurup hedefe kondu.
Kimin doğru kimin eğri olduğunu ben anlayamam ancak bunca sene her şey güzel her yol mübah denirken sonunda bunlar söylenir oldu.
Sizin saydığınız bu görüşlerinize yıllar öncesinden destek veren katılan biriyim. Ama o zamanlar benim gibi tarafsız gözle bakanlar derdest ediliyordu. Şu an için bu eleştirileri yapmakta sanırım geç kalındı.
saygılarımla
CemalettinGÜRPINAR
Biz, biz olmalıyız. Ben siyasi açıdan değil, dini açıdan görülenleri yazmaya çalıştım. Evet dün kol kola olanalar bu gün dil dileler...
Ben şahsen her ortam da her zaman *DİNLER ARASI DİYALOG' a karşıyım karşıda olacağım... Geç kalmış olabiliriz fakat söylemlerimize kimse bakmıyordu. Müslümanlar bu anlayışla kendilerinin Hristiyan olacağını değil, dünyanın İslamlaşacağına sanıp böylede inanıyorlardı. Şimdi nafile olduğu anlaşıldı...
Siyasilerin gözü kör değil har daim gözü çok açık olması gerekir diyorum.
SELAMLAR SAYGILAR
Değerli yazınıza lafız ve ruh bütünlüğü bazında aynen iştirak ettiğim veçhile paylaşımınızın son paragrafından keyif alarak alıntı yapmak isterim, izninizle: Allah, ehli İslam Müslümanları kutsal kitabımız Kur'-an’ dan ve Hz. Muhammed’in yolundan ayırmasın. İşte bu inanç akidesine bağlı kalmak ve sahip çıkmak her Müslüman için farzı ayindir. Allah, hakkıyla iman edenlerin yar ve yardımcısı olsun. Amin!
CemalettinGÜRPINAR
Anlamlı yazınızı tebrik ediyorum hislerimize tercüman olarak gaflet uykumuzu uyandırdığınız için ve İSLAM dinini başka dinlerle kardeş olarak gösteren cahil zihniyetin zifiri düşüncelerini açığa tokat vururcasına çıkardığınız için Allah sizden razı olsun dilerim ki Dinler Arası Diyalog diye bir şey var diyenler. Açsınlar İmam Rabbaninin Yeni Şafak yayınları Kitabını okusunlar Ki okuduklarında öğrenmiş olacaklar Dinler Arası Diyalog diye bir şeyin olmadığını evet orada tek bu söylem yok Dünya Alimlerinden de bahsediyor ki onlar Allah gözünde değersizler çünkü Dünya nimetleri İslam'ın saltanatının önüne geçmiştir.1 yıla yakın bu yapılanmanın için eğitim gördüm. Liderlerinin dini sohbetlerini izledim kitaplarını okudum fakat o zamanlar orada ki masum bir duruş vardı ta ki dershane kapatılacaktır. Lafını duyar duymaz kuduran bir yapılanmanın içinde olduğum için kendimden utandım belki yapmıyorlar da olabilir. Çünkü Suizanda bulunmamak lazımdır. Doğruları Allah bildiği için doğruları Allah'a bırakmak lazımdır. Şu Şunu Yapmış diye bir söylem dile getirmek yanlıştır. Başkalarına iftira atmaya sebeptir. Onun için Mevla'm bilir doğrusunu eğrisini biz kullara düşen tarafsız olmaktır. Allah'a emanet ediyorum sizi kıymetli Cemalettin Gürpınar Hocam Sevgilerimle kalın
CemalettinGÜRPINAR
Kıymetli dostum Cemalettin Bey
yazınızın her satırına gönülden katılı yorum evet ilmin ve medeniyetin ışığı olan yüce islam dini'in hangi batılın ve yüce Rabbimizin tedavülde kaldırdığı dinlerle hanki düzlemde bir araya gelip neyin diyalogunu kuracağını anlayamıyorum.
Hiç altınla, tenek bir olurmu?
kaleminize yüreğinize sağlık
saygı sevgi selamlarımla.
CemalettinGÜRPINAR
7 KITA 160 ÜLKE HER BİRİNDE ALBAYRAK GÖKLERDE HER BİRİNDE MUHAMMEDİ RUH ÖNLERDE HER BİRİNDE YAPILAN İŞİLERİN GÜZELLİĞİ ORTADA YAŞAMAK İÇİN DEĞİL YAŞATMAK İÇİN YAŞANIRSA HÜDA YAŞATMA ARZUSUNDA OLANLARI KARŞILIKSIZ BIRAKMAZ HER HALDE DEĞERLİ HOCAM
CemalettinGÜRPINAR
FAKAT O BAYRAK O ÜLKELERDE Kİ 20 YAŞINAKİ KIZ ÇOCUKLARINA ŞARKI, TÜRKÜ SÖYLEYTMELLE OLMAZ BİRZ DİN DİN BİRAZ KÜFÜR YOK ÖYLE BİR YAĞMA ALDATMACILIK ARTIK BİTTİ... ORTADA İSLAM DİNİ YOK YENİ VERSİYON VAR *DİNLER ARASI DİYALOG DİNİ* BUNA GEÇİT VERİLMEZ, VERİLMEYECEKTE, HZ. İSA'DA BÖYLE SAHTECİLİKLERKE ZUHURDA ETMEYECEKTİR... YANILGILARA DÜŞMEYELİM... KİMSİNİ TÜRKÇE DİLİNİ DÜNYA DİLİ YAPCAĞIZ, KİMİSİNİ DÜNAYAY İSLAMI YAYCAĞIZ DERKEN BUNLARIN FİKİRLERİNİN ALTINDA PAPA VE DÜNYAYAI HIRISTİUANLAŞTIRMA POLİTAİKALARI YATIYOR ARTIK BUNLARI GÖRME ZAMANI ÇOKTAN GELDİ... SELAMLAR SAYGILAR...