- 1363 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ERBAKAN HOCAMIZ VE ÇANAKKALE
[ kalin
Rahmetli Erbakan Hocam teşvik etti, Allah nasip etti, Çanakkale zaferini araştırmaya başladık.
Yıllar sürdü araştırmamız.
Sonunda üç tane kitap yayınlamak nasip oldu:
Şu Boğaz Harbi (Bir Başka Açıdan Çanakkale Savaşları)
Hilelerle Çanakkale
Şiirlerle Çanakkale
Allah’a şükürler olsun, bu kitaplarımız “klasikler” arasına girdi. 20-30 baskı yaptı, şu an gene gündem oluşturmaya devam ediyorlar.
Değişik bir Çanakkale belgeseli yapmak bize nasip oldu.
Mütevazi şartlar dairesinde, gerçek mekanlarda çekilmiş, film, belge, harita ve fotoğraflarla güçlendirilmiş, kronolojik sıraya göre anlatılmış, 33 bölümden oluşan bir belgesel.
Her bölümü 30 dakika olan bu belgesel toplam 17 saat sürüyor.
Çanakkale zaferini konu alan yüzlerce TV ve radyo programı, sohbet, panel gerçekleştirdik, makale yazdık ve sunum yaptık. 300’den fazla guruba o mekanlarda rehberlik hizmeti verdik.
Belki de en önemlisi, yurt içi ve yurtdışında 600’e yakın konferans vermek nasip olduğu için Allah’a şükrediyoruz
Öyle ki Çanakkale ile özdeşleşdik sayılır. Erbakan Hocamız bizi her gördüğünde, Çabakkale zaferi aklına gelir, Çanakkale’yi gündeme her getirdiğinde ise gözleri salonlarda bizi arar, parmağı ile bizi işaret ederdi. Bugün de yine herkes bizi gördüğünde “Çanakkale”yi hatırlıyor. Bundan dolayı da şükrediyoruz.
Çanakkale zaferini dünyanın gündemine taşıyan Erbakan Hocamızdır. Her yıl milyonlar o mekanları ziyaret ediyorsa, bunda en büyük pay Hocamızındır. Hayatı boyunca bu muhteşem zaferimizi gündeme getirdi. Vefat ettiği gece de rüyamızda Erbakan Hocamızı Çanakkale’nin siperlerinde savunma planları yapıyor halde görmüştük. Allah bütün şehitlerimize ve Erbakan Hocamıza rahmet eylesin. Bu çorbada mütevazi bir miktarda bizim de tuzumuz varsa, bunun karşılığının amel defterimize yazılacağından dolayı şükrediyoruz.
Her yıl mart ayında Çanakkale gündemdedir.
Bu sene Çanakkale zaferimizin 99. yılıdır. Yoğun bir talep sonucu yine yollardayız. Genel mekanlarda ve salonlarda Milletimizle kucaklaşacağız.
Allah nasip ederse, aşağıdaki program dahilinde konferanslarımızı gerçekleştireceğiz.
Mart 2014 Ayı:
02 Pazar, Sivas AGD İl divanı sohbet
02 Pazar, Saadet Sivas, Erbakan’ı anma konferans
02 Pazar, Sivas Radyo programı
05 Çarşamba, Düzce Şuurlu Öğretmenler derneği
06 Kütahya, Dumlupınar Üniversitesi (Gündüz)
06 Perşembe, Kütahya Şuurlu Öğretmenler Derneği (Akşam)
07 Cuma, AMGT’ten bir ekip ile İstanbul turu
08 Cumartesi, Kuşadası AGD/Aydın
10 Pazartesi, Bağcılar Ahi Evren İmam Hatip Lisesi
11 Salı, Ordu AGD
12 Çarşamba, Aybastı AGD/Ordu
13 Perşembe, Çağrı okulları/Ankara (Öğle)
13 Perşembe, AGD Keçiören/Ankara (Öğleden sonra)
13 Perşembe, AGDMamak/ Ankara
14 Cuma, Milli Görüş, Fransa Mulhouse
15 Cumartesi, İsparta AGD
16 Pazar, Finike AGD/Antalya
17 Pazartesi, Samsun 19 Mayıs AGD
18 Salı, Adalar İmam Hatip Lisesi/İstanbul
18 Salı, TV Programı, canlı yayın
19 Çarşamba, A. Duha Kız İmam-Hatip L.(Gündüz)
19 Çarşamba, GOP AGD/İstanbul ( Akşam)
20 Perşembe, Arnavutköy AGD/İstanbul, Lise (öğle)
20 Perşembe, Arnavutköy AGD/İst. Lise ( Öğ. sonra)
20 Perşembe, Arnavutköy AGD/İst. (Akşam)
21 Cuma, AGD Aliağa/İzmir
22 Cumartesi, AGD Üsküdar/İstanbul
24 Pazartesi, Bilkent Üniversitesi/Ankara
26 Çarşamba Şişli AGD/İstanbul
28 Cuma, Bayrampaşa Belediyesi Gençlik Merk/ İst.
Buluşmak dileğimizle Allah’a emanet olunuz…
KÖKLER VE GÖKLER
Layık olmak için göklere,
İnmemiz gerekir köklere!
Ekrem Şama
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.