Kutuplaşmak!
Işıltı • Enerji!
Bu iki güzel sözcükle, enerji yüklenir, ışıltı yayılır evrene.Kaygılarımız azalır masumiyet yansır. Kutuplaşmak dengeyi sağlar dinamikleşiriz...
Sevgi ve Saygılarımla...
Oya Gedik
YORUMLAR
Merhaba,
Sevgiyi bir sevebilsek ah bir sevebilsek...
O zaman insan ne kendi soyuna ne de dünyaya el olur.
Teşekkür ederim saygılar.
Oya gedik
Benim yaşadığım bu yerde, bir genç yaşıyor Sevgili Oya.
Bu genç beyninden rahatsız. Fakat onun rahatsız olduğunu bilen bizleriz, kendisi bunun farkında değil.
Sanırım 20 - 23 yaşlarında. Sabah olunca, kahvaltısını yapar, annesi onu giydirir, hemen dışarı çıkar. O bize günün ışıltısı gibidir inan. Yoldan geçen bütün arabaların seslerini taklit eder.
Şu sıralar seçim otobüslerinin seslerini taklit etmeye başladı.
Bir gün başına bir şey gelip onu kaybedeceğiz diye, annesi kadar bizler de korkuyoruz.
Işıltılar güzeldir.
Ama nereden ve nasıl geldiğine iyi bakıp, enerjinizi iyi almanız gerekir.
Sevgiyle Oya Arkadaşım.
Oya gedik
Enerji ve ışıltı ruhumuza yansır, kutuplaşmak gerekiğine inanıyorum. Hayat çok güzel çünkü bu güzelliklerin kaybolması her birimizi üzer. Komşunuzun oğlundan bahsetmişsiniz, sizlere ışıltı verdiğine göre, sevgi nereden geleceği belli olmayan bir ışıltıdır enerjidir. Zıt kutupları bile birbirine bağlar, ve bağlaması gerektiğine de inanıyorum..
Evet bu aralar seçim arabaları da vızır vızır,, çok dikkatli olmamız gerekiyor sevgili dost...
Sevgilerimi bıraktım bu güzel dosta...
Düşündüm de,
bu iki sözcük de sevgiye nasıl da karşılık geliyor.
Sevgi yüklemek gönüle, beyine, davranışa, düşünceye...
Ve,
evrene sevgi yaymak...
Güzel...
Albenisi yüksek olan o vişne resmi, arkasındaki kalemi hep merak ettirdi bizlere nedense.
O resim,
gerçekten tuhaf bir huzur esintisi sunuyor insana.
Oya gedik
Bir ara kaldırmıştım vişne resimlerini , kalem dostlar tekrar koymamı istediler, evet bana apayrı bir huzur ve enerji veriyor , çocukluk yıllarımıza anılara sürüklüyor...
Saygılarımla...
biz bize bıraksalar....her şeyi hallederizde....bırakmıyorlarki usta..... saygılar ben mesajı aldım
Oya gedik
Saygılarımla...