- 1255 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
elveda kıyamadığım
merhaba geride bıraktığım,,
ah’ larımın başrol oyuncusu seden başkalarıda var ağzımı kirletmeye gerek duymadığım toplu katliamıma sebep olanlar cümlenize sövüyorum.
tuhaf hissediyorum karmaşık duygularımla yorumlaya bildiğim kadarıyla sesleniyorum uzunca yasladığım boynumu omuzlarından eksilmesine sitemle, kızmıyorum diyorumya karmaşığım sana ne hissettiğimi dair bir fikrim yok bağımlısı olduğum senden silkelenirken yüreğimi sorguluyorum. kimdi galip gelen bu aşk oyununda kim hak ediyor simdi en delikanlısından ,kimin avuçlarına brakayım çalınmışlıklarımı..?
hatırlarımısın..
ilk tebessümümü, sana çıktığım yolcukta valiz ,valiz umutla sürüklenirken dileklerim çarpılmış ,tanrı bana inanmamış olmalı ? bu günüme bakılırsa bana kalanlarla dillendiriyorum. ben aşk ’a aç ken farkında olmamışım tökezlediğimin ..
inanmışlık o büyük güven verilen muhteşem sözler kurduğumuz çatlak hayeller kör etmiş gözlerimi .
ah be sevgili ben, beni unutup sen olurken kaç kürek toprak atmışım soguk geçmişime geri dönerken kaybettiğim hislerimi yerinde bulamayınca anladım.payıma düşen sensiz hayatı alıp def olurken seni bensizliğe mahkum edişimin 48. saatinden el sallıyorum . benide seni sev/diğimide unutman dileğiyle ...
elvada kıyamadığım ..
elveda kıyamadığım Yazısına Yorum Yap
" elveda kıyamadığım" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Kafka NiCa
@kafkanica
acıya ,acıya yazsada yüreğim titresede ellerim tümüyle aşka ,sanadır ..
sevdamdandır..
sevdamdandır..