- 765 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Papatya
Merhaba sevgilim ya da geçmişe mazim mi demeliyim karar veremedim bir türlü..Bugün yeşillikleri papatyalar süslemişti. Hemen ardından sen geldin aklıma. Alakasız oluşunun bende farkındayım merak etme. Her yanıma gelişinde sana papatya toplatırdım bin bir türlü zorlukla hatırlayabildin mi bilmem.. Hiç durup düşündün mü etrafta o kadar çiçek varken neden sadece bi papatya diye ? Bilmezsin sen işte papatya masumluğun, saflığın ,sadakatin simgesidir. Anladın mı şimdi neden alakasız oluşunu. Ben seni papatyayı sevdiğim masumlukta sevdim seninde öyle sevmeni bekledim. Gel gelelim ki şimdi en çok hatırladığım şey bana sürekli getirmeyi unuttuğun papatyalar. Olsun sevgilim. Papatyalar sen olmasan da açıyorlar..Onlar açacakları zamanı da solup gidecekleri zamanı da iyi bilirler.Onlar, sen gibi değil. Bilmiyorum sevgilim ya ben çok aptaldım yada sen çok kurnaz.Sen artık şehrime bile gelme sevgilim. Her şey ’dim’ li artık . Yine de her şeye rağmen ben papatyayı sevmekten vazgeçmedim açacakları zamanı da dört gözle bekledim. Pişman mısın deseler hiç değilim. Seninde bu konuyla alakasız oluşunu yeni anladım işin aslı. Sen bir papatya edemedin bende seni beklemekten vazgeçtim hepsi bu.. Benden sana da son bir iyilik olsun. Ne dününe bak artık ne yarınını düşünüp dur. Bugününe bak anı yaşa benden bu kadar..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.