- 1857 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM ANNEMMMMMMM
BENİM ANNEMMMM
Şükürler olsun annem sağ.Yazımı kızımın hissedebileceği duygulara inerek aktarmaya çalıştım.
Buyrun...
Annem bana ilk defa yalan söyledin..Hani hep derdin ya sen varsan ben varım..Ben buradayım annem ama sen yoksun. Aşkım diyen yok. Karagözlüm diyen yok.Hani can suyundum ömrü gülşenim? Ben şimdi gözlerimle, ellerimle toprağını suluyorum.Yoksun ve ben sensiz çok üşüyorum annem.
Bazen bir koku gelir burnuma, hülyalara dalarım. Sen geldin sanırım. Bahçedeki güllerin kokusuymuş sen diye kokladığım.Acıkırım, sofrada sen çok severdin siyah zeytine uzanırım. Boğazım düğümlenir, yutkunamam.Rüyalara dalarım. Ellerim uzanır. Sıcacık saracak sanırım. Umutlarım kabuslara döner. Bir türlü kavuşamam..Benimdin, canımdın, birtanemdin vefalı, cefalı, Nur yürekli annem. Senden ayrı geçirdiğim saatlerime kızarken, dinmez hasretinle sensizliğe mahkum ettiğin yüreğim tarumar olmuş… Gör bak halimi. Senin hayalinle yalnız, yapayalnızım. Nasıl biçareyim…?
İşte o gün gene geldi. Hani Anneler günüymüş… Aslında ne çok severdim bir zamanlar bu günü. Kucağına bir gül koymak ve bal gibi, gül kokulu öpücüğünü almak için yine geldim annem, ama ya sen? Hadi tut ellerimi canım, balam de. Al avuçlarına. Nar yanaklım de öpücüklerine boğ beni. Hadi annem. Kahretmiyorum. Ne olur ama duy beni duy annem….
Mevlam doğduğun gün dünyaya gidince seni orda bir melek karşılayacak o meleğe sen anne diyeceksin demiş…
Annemmmmmmmm..!
Benim melek annem hep hüzünlü geçse de ömrü. Sözleriyle, desteğiyle hayatıma hep ışık saçan annem… Sevgin, özlemin içimi titretiyor… Sensiz geçen yıllar bana daha acı geliyor… Seni daha, daha da çok özlüyorum.Rabbim seni aldı. Sana hasretimi, sevgimi kelimelerle anlatmak mümkün olmasa da, yine sevgine sığınmaktan başka çarem yok.Bir cesedin en güzel yanı ilelebet suskunlukmuş. Annem susuyorsun ama sensizliğe alışamadım. Sen olduğun gibi bendesin.Bende baki olan ahirete göçene kadar bekle beni. Seninle orada gidereceğim hasretimi…
Şimdilik Hakka hakça yürüyen, sana layık bir evlat olarak dualarımla, fatiha ve ihlaslarımı gönderiyorum. hakkını helal et Cennet hatunu ol inşallah annem …
Seni çok özledim çok çok seviyorum Nur yürekli canım annemmmmmm..
Sennur ÇETİN
(Elbetbirgün)