işte oyle bisey
içimdeki bu guzel duygular yok oluvermeden,(oluvermesı ıcın sebeb çoktur)birseyler yazmak ıstedım!!!
hani icinde birseylere karsi coskuyla dolup tasarsınya hah icte ıcın ıcıne sıymazya dolar tasarya ınsan guzel duygularla
iste oyle bisey;
hani anne bebegını bagıra cagıra aglaya sızlaya dunyaya getırırya sonra kucagına alınca tum acılar sızıları bıterya onu mutlu etmek ıcın karsılıksız bır sevgıyle hıcbır beklentısı olmadan çırpınırya
ışte oyle bısey ;
hanı ıllakı alışkanlık halıne getırdıgımız şu yazıları sıırlerı severek yazmak ve okumak hayatımızın bır parcası haline getirmek gibi,
işte öyle bişey;
hani balkonunda oturup şöyle keyifle türk kahvesi içip yanında sıgaranı tüttürmek gibi
yada rüyalarında birseylerin adrenalini yükseltip sanki gerçekmiş gibi günlerçe etkisin de kalıp kalbin çarpması gibi
işte öyle bisey şu içimdeki güzel duyguların tüm tarifi.
YORUMLAR
sevgili nurse, yazmak okumaktir derim ben... hani ne kadar cok okursa insan o kadar bilgilennir . yazmak bir sekil icini de dökmektir.. kimse de suturmaz . yazar yazar yazarsin .... hani konussan sözünü keserler arada ya .. yazan kisiyi kimse susturamaz ... kendisiyle bas basa kalir ...
rahatlatir da insani yazmak . bazen bir siir olur, bazen bir ani ... bir kisa hikaye.... öyle icinden geldigince yapabildigin kadar yaparsin .
hani yazmasam cildiracaktim diyor ya üstat. Sait Faik Abasıyanık .. o beni cok etkilemistir .
bir arkadasim var benim sair. 40 yasina kadar yazmamis . hep okumus. ama gercekten siirin dibini tirnaklarinla kazimis. .. edebiyatta dünya klasiklerini okumus . ve Türkcemizi o kadar güzel kullaniyor ki bu arkadasim, inanin insanin saygi duymamasi mümkün degil.
iste sonra yazmaya baslamis bir gün . su an iki kitabi var bu bahsettigim arkadasimin .
bu yazdiklarim senin güzel yüregin icindi ...
sevgilerimle .
_ZERRE_ tarafından 12/28/2006 6:08:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
evttttt,ilk yorumu kendim yapim.ben iç sıkıntısındayken, yada mutluyken ne bileyim işte bi şeyler yazarım oraya buraya,yitip gitmesinler diye malüm insanlık hali aklımız bimbir yerde ,bu günde böyle icimden geliverince ,buraya yazayım dedim, benimkiler deneme bile sayılmaz ama olsun ,yazdım icimden geldiği gibi hic bozmadan,yorum yapanlarda sağolsun yapmayanlarda.