Öyle Bir Deli
Bugün sevgi yolunda kitap bakınıyordum,sonradan yorulduğumu hissettim.Soluklanmak ve bir sigara içmek için banklara oturdum.Tam keyifle sigara içiyordum ki kediler ve köpeklerin bir anda koşuştuklarını gördüm hepsi de aynı yere koşturuyorlardı.Merak edip kafamı çevirdim koştukları yere.Bir insana koşturuyorlardı..bir kadına..Kadın gülümseyerek ciğer ve et veriyordu.Karnını doyurmuş kediler ve köpekler ona yemek veren kadının bacaklarına yapışmış ve dolanmış sevgilerini gösteriyorlardı.Sonra kadın boşalan yemek kaplarını çöpe atmak için,benim olduğum tarafa doğru yürümeye başladı.İçimden çöpün yanına oturmuşum ne kadar da güzel dedim! Kadın kendi kendine bir şeyler mırıldanıyordu anlam veremeyip iyice kulak kesildim.Yaklaşınca ne dediğini iyice duymaya başladım ’Size de yemek yetişmiyor hınzırlar’. Kendi kendime gülümseyip dönüp kadına baktım tam ne kadar da yardımseversiniz diyecektim ki kadının davranışlarını görüp sustum ve incelemeye başladım.Kadın bizim insanlarımızın dediği gibi deliydi! Hani çocukların arkasından alay edip bağırdığı,insanların küçük görüp,aralarına almaya layık görmediği deliydi.Ama öyle bir deliydi ki normal dediğimiz insanların sokak hayvanlarına yardım etmediği,zulüm ettiği,kestigi hayvanlara yiyecek veriyordu.Öyle bir deliydi ki normal dediğimiz insanların parasına kıyıpta hayvanlara mama,ciğer,et almadığı hayvanlara ciğer,et veriyordu parasını düşünmeyip.Öyle bir deliydi ki bana o çöpün yanında oturduğum için iyi ki dedirtti.Öyle bir deliydi ki bana insanlık dersi verdi!
Burc_