- 995 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DAVET
Vatandaşı sokağa dökmeye çalışan zavallı köşe yazarlarını hayretle ve dehşetle izliyorum bu güne kadar hep vatandaş eylem yaptı hep vatandaş yürüdü yerine göre copuda gazıda vatandaş yedi öte yandan gerçekten demokrasi ve insan hakları için yürüyen gerçekten hırsızlık ve yolsuzlu olmasın yapanlardan da hesap sorulsun diye yürüyen dürüst vatandaşları tenzih ederken yine bu yürüyenlerin bazıları milli servetimize zarar vererek esnafımızın camlarını çerçevelerini kırarak hatta dükkanlarını yağmalayarak yetmedi malını ve dükkanını korumak isteyen esnafları darp ederek adeta terör estiriyorlar bunlardan kim nasıl hesap soracak bunların yaptıklarını destekleyen ve biraz daha artırmalarını isteyen bazı köşe yazarları ve bazı siyasiler sizlere sesleniyorum ve diyorum ki birde şunu deneseniz C H P ve M H P Millet vekillerine hitaben sayın milletvekilleri demokratik haklarınızı kulanarak hür iradenizle her iki partinin milletvekilleri olarak toptan istifa edin ve meclisten çekilin hem memnun olmadığınız hükümetten kurtulmuş olursunuz hemde bu ülkeye bir faydanız dokunmuş olur ama kaba tabirle bu durum bunları sıkar ballı maaşları ceylan derisi koltukları bırakmak öyle kolay olmasa gerek bir yönüylede siz onların muhalefet milletvekli olmalarına bakmayın hükümetle kavgalı falanda değiller bir çoğu değişik şekillerde milletvekili olmanın avantajıyla nemalanmaya devam ediyorlar eğer söz konusu bu iki partinin milletvekilleri ülke ve milletin menfaatlarını kendi menfaatlarından çok seviyorsalar hodri meydan buyurun istifaya diye yazsalar sahi bu yolu niçin denemiyorlar bu vesile ile hem memnun olmadığınız ve hırsız dediğiniz hükümetten top yekun kurtuluruz ikincisi yerel seçimler cumhurbaşkanlığı seçimi ve genel seçimler makul bir tarihte bir arada yapılır ve şu andaki milletin cebinden çıkacak(hazine) miktarla üç seçimi bir arada hallederiz evet kendinize güveniyorsan buyurun istifaya ama nerde o delikanlılık sizin tamamınıza yakınınız önce menfaat sonra menfaat yine menfaat diyorsunuz bakınız sayın milletvekilleri Fransa parlamentosun da ermeni soykırım yasa tarsısı görüşüldüğü saatlerde sizlerde Ankara da mecliste ballı emeklilikle ilgili yasayı oyluyordunuz iki yıl milletvekilliği yapan tüm milletvekillerine ömür boyu emeklilik maaşı yasasını oyluyordunuz burada hatırlatmadan geçmeyelim o anda mecliste bulunan tüm partilerin milletvekilleri oybirliği ile bu yasaları geçirdiler bir Allahın kulu da yahu kardeşim bu millete yazıktır günahtır demedi otuz yıl çalışıp bin lira emekli maaşı alan insanlara saygısızlık olur demedi dünyanın neresinde iki yılda ömür boyu ballı emeklilik var (zıkkım olsun)hak etmeyenlere .
Son söz ben ne muhalefeti nede hükümeti düşünmüyorum ben ülkemi ve milletimi düşünüyorum sizler filler gibi tepişirken bizler çimler (karıncalar) gibi eziliyoruz.Siz sayın milletvekillerini daha vicdanlı daha insaflı en önemlisi de kul hakkı yememeye davet ediyorum.
Selahattin çoban 01 03 2014 Eskişehir.
YORUMLAR
Bal tutanlar parmak yalamak varken neden vaz geçsinler.Memleketi düşünen nerede.Tebrik ederim saygılarımla.