- 697 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Elim Yüzüm Kara Zorum Derdim Para
Elim Yüzüm Kara Zorum Derdim Para
“Deşifre” yazımda evrensel mutlak adaletin şaşmadan nasıl işlediğini anlattım. Evrensel enerji akışının doğal seyri gereği biriken pozitif ve negatif enerji mutlaka bir şekilde açığa çıkıyor ve kimsenin yaptığı yanına kalmıyor!
Napolyon’un meşhur “Para para para” sözünü bilirsiniz! Para, aslında kendine düşkün olanları paralıyor! Para hırsıyla ömrünü harcamış, elmas düşkünü bir divane yaşlıya, küçük çocuklar cam kırıntılarını elmas diye satarmış. İşte hırsla para biriktiren bu yaşlı harcamaya bile kıyamadığı paraları aklı gidince bebelere elmas sandığı cam kırıkları karşılığında veriyor!
“Minareyi çalan kılıfını hazırlar!” atasözünün anlamı: Kolay kolay gizlenemeyecek büyük bir suç işleyen kişi, bunun ortaya çıkmaması için gereken önlemleri daha önceden alır.
Bu para hırsının tarihçesine bakınca görülüyor ki kendi içinde bulunduğu toplumdaki paraları bir şekilde kendilerinde toplayanların, topluca soy kırımına uğramaları da tesadüfi olamaz!
“Sen çalış ben yiyeyim” Bu kolaycılık zaman içinde “Siz çalışın biz yiyelim!” şeklinde gelişti! Bunun işleyişini gözlemlemek mümkün!
Eski Mısır’da tapınaklarda konuşlanmış rahiplerin ilahlar için topladıkları paralar başlarına bela olmuş; Yusuf peygamberin Firavunu ikna etmesiyle tapınaklara ordularla saldırılması ve rahiplerin zindana tıkılması manidardır! Bu din adamlarının para tutkusu neden acaba? Oysa din adamları, halka devamlı ilahları razı edecek şekilde sade yaşamayı telkin eder ve asıl refahın ahrette olduğuna dair kutsal söylemler yapar! Ama ne gariptir ki bu kişiler kendileri sade yaşamaz, söylediklerine başta kendileri uymaz!
Eski Mekke ticari merkezinin zalim kodamanlarını bilirsiniz; Medine’deki Yahudilerin Mekke’deki saltanatın yıkılmasını istedikleri de malum. Bu nedenle Mekke’de çıkan son peygamberi desteklemişler ve Mekke düşünce de sıra onlara gelmiş ve Medine’de kuvvetlenen İslam orduları Mekke’yi ele geçirdikten sonra Medine’deki Yahudileri de kovmuştur! Haklı nedeni vardır elbet! Para beklerken, yaşadıkları topraklardan kovulmak kaderleri olur! Yani beklentileri uğruna destek verdikleri kişilerce kendi topraklarından kovulurlar!
Almanya’daki soy kırımının da asıl nedeni paradır! Soy kırıma uğrayan toplum, parayı çok seviyor ve kritik miktarda paraya hükmediyormuş! Hitler ise hükmetmeyi sevdiğinden paraları kontrol edenleri soy kırımına uğratmış… Güçlü olanlar paralı olanları bir şekilde eziyor! Para, başlarına bela oluyor!
Son tahlilde; parayı deli de sever akıllı da… Para sevgisinin aşırıya kaçması egemenlerin paracılara düşman olmasına yol açar! Paran var mı derdin var! Hani “Ziynetlerinizi saklayın!” denir kadınlara! İşte bu nedenlerle paralar saklanır! Kökü eskiye dayalı para, hazine saklama işi definecilerin de saklanmış paraların peşine düşmesine yol açar! Tapınak şövalyelerinin de sonu para yüzünden gelmiş! Yani para saklayanın pek çok düşmanı doğal olarak oluşur! İşte eli, yüzü kara olanların zoru, derdi de para oluyor! Hazin sonlarını da para hazırlıyor!
Selametle,
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.