- 1311 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İSLAM/İSTAN, PAK/İSTAN, CAFCAFLI-FİSTAN
Şu gavurun dediklerine bakın hele.
İslam hiç de zannettikleri gibi büyük bir medeniyet değil.
Doğru yoldan sapmış, ne yaptıklarını bilmez bir şekilde oradan oraya sürüklenmektedirler İslam ülkeleri.
İnsanları başından sonuna kadar pisliğe batmış.
Mekke putperestlerinden farkları kalmamıştır.
Yer altı ve yerüstü zenginliğe sahip olmalarına ve petrol denizi bir coğrafyada yaşamalarına rağmen, yönetenlerin beceriksizliği-dirayetsizliği ve doyumsuz bencilliği yüzünden dış odakların oyunları içinde figüran olmaktan öteye gidemez haldeler.
Bilimsel düşünmeyi reddeden Müslümanlar; evrim teorisini kabul etmiş bilim adamlarının icat ettiği ilaçları, tıbbi yöntemleri ve sair teknoloji (beyaz eşya, telefon, araba vs) ürünlerini kullanmaktadırlar.
Hiçbir alanda gelişme göstermemelerinin ve gerilerde nal toplamalarının yanı sıra; alçak gönüllülüğünü ve hoşgörülülüğünü de kaybetmişlerdir.
Daha acısı, batı dünyasının ve uzak doğu karşısında gülünç duruma düşmüşler; ekonomik, bilimsel, kültürel ve siyasi olarak küresel alanda etkisiz kalmışlardır.
Türlü türlü şeytani plan yapan Müslümanlar.
Kurdu görmesine rağmen bir tutam daha ot koparma endişesi de olan müslümanlar.
Topraklarını peşkeş çeken müslümanlar.
Yüce değerlere tecavüz eden Müslümanlar.
Tecavüzcüsüne aşık müslümanlar.
Becerten, beceren, becerilen müslüman.
Neredeyse tamamına yakını Müslüman olan çok ülkenin içi ateş kaynamaktadır.
Sorsanız; “Bizim, tekbirimiz, Allah u Ekber’imiz yeterlidir” derler.
Oysa;
--Afrika’da açlıktan her bir dakikada bir çocuk ölüyor.
--Suriye’de her bir dakikada bir çocuğun boynu gırtlaklanıyor.
--Her bir dakikada bir kadına-kıza tecavüz ediliyor.
Ettiren de, eden de, edilen de Müslüman.
Sizi, ne kıldığınız namaz, ne ağzınızdan düşmeyen niyaz, ne tuttuğunuz oruç, ne gittiğiniz hac, ne kestiğiniz kurban kurtarır diyorlarmış gavur.
Şu dış basın denen densizin yazıp-çizdiğine hele bakın:
--Yok kendini geliştirmeyen, pis, tembel ve çağ dışı hayat yaşayanmışız.
--Dehşet-vahşet saçan, kan döken, tecavüz edenmişiz.
--Tekbirler eşliğinde insan kesen, yürek yiyenmişiz.
--İmam nikahı altında birkaç kadını birlikte alanmışız.
--Kızları çocuk yaşta evlendiren, kadını ezen, döven, öldürenmişiz.
--Recm (taşlayarak bir kadını linç etme) törenleri düzenleyenlermişiz.
--Hac gibi kutsal bir hadiseyi ticaret haline getirenmişiz.
Tövbe tövbe, oysa biz pür ü pakız.
Dünya ülkeleri üzerinde bıraktığımız izlenime göre, artık her Müslüman “potansiyel terörist”miş” Hadi ordan pis gavur.
Senin her şeyin varsa, bizim de ALLAH’ımız var.
Allahına kadar Müslüman/ak.
*Müsadenizle*
İSLAM/İSTAN, PAK/İSTAN, CAFCAFLI-FİSTAN Yazısına Yorum Yap
"İSLAM/İSTAN, PAK/İSTAN, CAFCAFLI-FİSTAN" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.