- 846 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SANA SON MEKTUBUM...
Kaç kez yazıyorum bu satırları her defasında son diyerek...
Sevgi dolu sözcükler yerini artık öfkeye bıraktı,o eskiden kalma gülüşleri,sevinçleri,sana ait olan herşeyi gözyaşlarımla suluyorum bu gece,sensizliğimden dolayı her taraf sessiz benimle birlikte herkes yasta ama sen hiçbirşeyin farkında değilsin,benim için bu kadar değerli olduğunu hayatımda vazgecemeyeceğim biri olduğunu hala anlamış değilsin...
Ne kadar sitem etsemde,içimde sana olan sevgi engelliyor beni,eskiden olsa haykırırdım hiçbir engel tanımazdım ya şimdi sana olan öfkemi sana olan bu deli sevdam hafifletiyor,barikatlar kuruyor,sanki sıra sıra dağlar yerleştiriyor önüme ve ben onları aşamıyorum yeniliyorum hep bu sevda belasına...
Birgün gidişinin bu kadar canımı acıtacağını bilmiyordum hep geçer diyordum ama sen öyle bir işledin ki içime öyle bir kendine alıştırdın ki beni kopmak istesem bile kopamıyorum anla işte ben sensiz yapamıyorum...
Sen giderken belki yokluğun bu kadar zor olmadı böylesine bir acı yaşamadı yüreğim,sensiz geçen bu günler bu geceler bir türlü bitmedi ve artık bitsin bu hasret diyen dilim bir türlü sesini duyuramadı ve artık yoruldum döneceksen dön eğer dönmeyeceğim diyorsan bir daha karşıma cıkma çıktığın an tutamam kendimi işte bu sefer engel olamam öfkeme...
DÖNECEKSEN BEKLİYORUM. SENİ HERŞEYE RAĞMEN SEVİYORUM
YORUMLAR
Şiirlerinizi ve yazılarınızı beğeni ile okudum desem yalan olur.Keder ve umutsuzluğu beğenen biri değilim.Okurken yazı ve şiirleriniz de kimi zaman kendimden de bir parça buldum .Umarım bundan böyle yarına dair umut ve sevinci anlatan yazı ve şiirlerinizi okuma fırsatı buluruz...
Kaleminiz daim olsun (: