MUTLULUK
MUTLULUK
Bir insan gördüm. Dağda tek başına kalmış. Bir insan gördüm kapalı çarşıda insanlar arasında.
Biri yalnızım, diğeri yalnız değilim diyordu. İşin garibi yalnızım diyen kapalı çarşıdaki, değilim diyen dağdaki idi.
Demek ki, İnsan yaşantısını aslında kendisi renklendiriyor. Yalnız kalmak istiyorsa yalnız, yalnız kalmak istemiyorsa yalnız değil. Sahip olacağı her şey değil, amma mutlu olacağı her şey insanın elinde. Tamamen kabullenme ve durumunu huzur istikametine yöneltmesinde. İnsan ister sevgili istesin ister sultan. Aradığı değil, sahip olduğuna razı olsun hangi ölçülerde sevgili istemişse de sahip sultan istemişse de.
Azim ve gayretten uzaklaşmak anlamında değil, mücadele ve gayret elbette gerekli. Elimizdekilerin, aradıklarımız olabileceğini görmesi yeterli.
ölümlüi.
YORUMLAR
14 Kasım 2008 Cuma 22:08:25
................... @@
.................@@..@@
............@@...........@@
............@@............@@
.............@@.........@@
.................@@..@@
...............@@@.@@@
.............@@@@@@@@
.........@@@@.......@@@@
......@@@@.............@@@@
...@@@@..................@@@@
.@@@@......................@@@@
KUTLARIM...BU KURDELEYİ DE YAPTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER EFENDİM...SAYGIMLA...
"Bir insan gördüm. Dağda tek başına kalmış. Bir insan gördüm kapalı çarşıda insanlar arasında.
Biri yalnızım, diğeri yalnız değilim diyordu. İşin garibi yalnızım diyen kapalı çarşıdaki, değilim diyen dağdaki idi."
Bu çok anlamlı ve düşündürücü ifadelerinizi şiddetle doğruluyor sevgi ve selamlarımı bildiriyorum.