İHANET NEREDE BAŞLAR?
İhanet nerede başlar..?
Sahi nerede başlar ihanet…
Bence yürekte,ama sevgi ile başlar
Sevgi kalpte…
Kendine ihanet,aşka ihanet,yaşadığın ülkeye ihanet ,arkadaşa ihanet ,dosta ihanet…
Adı belli ama kime karşı olduğunun önemi sevgidendir.
Aşk iki kişiliktir derler hani rakamla yazsan değişmez!
‘’Aşk 2 kişiliktir’’
İki kişilikli olmanı gerektirecek durumlar doğurur ama bazen…
Adı üstünde işte aşk iki kişiliktir nasıl anlamak istersen öyle anlarsın,nasıl olmak istersen öyle,ve sen artık tek başına karar veremezsin düşünemezsin sen artık tek değilsindir.
Aşk,tehdittir,mecburiyettir,teslimiyettir,ve aşk ihanettir.!
İhanet kendisi ile başlar insanın ve ilk ihanet ettiği kişiliği dir.tek kişiliktir ihanetten önce,ihanet insanın kendini sevmesi ile başlar ilk önce…kendine güveninden gelir başına ne geldiyse,der ki sonra bütün doğrular benim doğrularımdır,bütün doğruları tek bir yanlışa çıkmıştır oysa adı İHANET.
İnsan hayatı boyunca tutamayacağı sözleri verir kendine ve ilk tuttuğu söz son ihanet ettiği söz olmayacaktır asla.
Çoğul zamanlarda tekil sözler verir insan kendine,çok basittir söylemesi ,çünkü tek muhatabıdır yine ve nihayetinde kendisi.
İhanet sözünü en az yakıştırandır insan kendine ve en çok kullandığıdır mecaz cümlelerde uğrayan yada uğratan kendisi değil ise
İhanet sevgi ile başlar,yaşadığın ülkeyi çok seversin mesela,ve bulunduğun mevki makam her ne olursa olsun kötüye kullandığında sana sorulan soru neden ihanet etindir ve sen tek cevap hakkını kullanırsın bitin metanet ve samimiyetinle; sevgimden.!
Ulan nasıl sevginden, bütün gizi bütün mahremimizi satmışsın ihanetinle derler adama,
Ben satmasaydım da satacaklardı der ve ekler,cesarettir ihanet sizin benim kadar cesaretiniz varmı?susmak olmayana oldu gözüyle bakmak olana olmadı diye şahitlik yapmak mı sevmek!
Aşk ihanettir.
Pembe yalanlar üçgeninde bütün dik kenar üçgenler ve hatta daireler senin ekseninde dönmekteyken sen çırılçıplak bir ihanetin içinde bulursun kendini.
Adı sahiplenme olgusudur hiç kendine yalan söyleme hani iki kişiliktir ya aşk o bakımdan hani,hiçbir cümle ihanet kadar çıplak yazılmaz bakir bir kağıda ve hiçbir ihanetin sebebi tesellisi olmaz aslında.
İhanet bedenin içinde başlar,dışa vuran gölgesidir,sebepli sebepsiz fark etmez edepli edepsiz diye ikiye ayrılıp yön değiştirmez hiçbir şekilde,
Kalpte ruhta beyinde tende dışında yada içinde fark etmez ihanet sevgi ile başlar.
Aldattığını sanırsın karşındakini ,aldattığın o içinde yaşadığın aşkın tek kişilik olan tarafıdır işte
İki kişilik olanı geçici süre servis dışı olmuştur artık.
Hayatın kuralı değildir belki ama tekelidir ihanet,kişiye özeldir ortak noktada ihanet edemezsin mesela ihanet beyinde başlar.
Beyninin içinde ki hücrelerden biri diğerine ihanet ederse şayet felç oluyorsun düşünsene…milyonlarca hücreden sadece biri…!
Milyarlarca insandan biri olabilir ihanet eden bir diğerine lakin önemli olan niye ettiğidir kilit mesele!
Çünkü beyin kalpten bağımsız çalışır.
Diğer tüm organların masumdur sen ne kadar inkar etsen de..!
A.B.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.