- 1476 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Özür Dilerim Günün Kutlu Olsun Anne
Anneler Günü…
Annemin günü, doğum yapmış canından can çıkartmışların günü
Şefkatle yansa da yüreğim ben anne olamadım ki anne
Her kadın annedir diyenlerin yaramı sarmak niyeti…
Ben dokuz ay, yediğime, içtiğime dikkat ederek yaşamadım ki…
Nasıl bir şey kordon bağınla beslediğini düşünerek, tütüne veda etmek anne…
Bütün çocuklar benim ,bütün yetimler koynumda ağlar desem de... acılarını hissetsem de içimde, atan bir kalp atışını hissetmedim ki…
Ya da hareketsiz kaldığında ki o anaç korkuyu, paniği ,kaybetme endişesinin ne olduğunu bilmiyorum ki…
Ayaklarım beşik olmadı zemheri gecelerde…Bir bebeğin ağlamasına, gözünden akan billurlara dayanamadığımı düşününce, sen bana göre katmerleşmiş sevginle, nelere göğüs gerdin bilmece…
Nasıl bir şey nefes almak, evladın ateşlendiğinde hayaliyle inliyorum delice…
…
Vücudum halen bir genç kız gibi…
Hamileliğin çatlamış derisi bu kadar mı özlenir anne…
Bizi izlerken, yağmurun yasası hissettiriyor ya kendini sessizce
Nasıl bir gurur kim bilir büyür günden güne...
Kızdığında dahi kucaklamaların insani şefkatin ötesinde...
Hani anne olunca anlayacaktım seni /seni anlamaktan yoksunum anne
Şimdi susuyorum kalemimi kaderime bileyip ağlamak düştü hisseme…
Seni anlayamadım ,özür dilerim affet, üzgünüm anne…
Senin ve bütün annelerin güller konsun gönlüne…
Gününüz kutlu olsun anne.
Gözlerimi siliyorum senin muhabbetinle.
İyi ki varsın Anne.
Zühal Z...
YORUMLAR
Seni anlayamadım ,özür dilerim affet, üzgünüm anne…
Senin ve bütün annelerin güller konsun gönlüne…
Gününüz kutlu olsun anne.
Gözlerimi siliyorum senin muhabbetinle.
İyi ki varsın Anne.
İyi ki varsın Anne.
İyi ki varsın Anne.
İyi ki varsın Anne.
İyi ki ve hep var olmaları dileğimle.
Kutladım yazarı.
Zühal Hanım,çok güzel bir yazı,şiir gibi derler ya,şiiri o denli başaran biri için bu denli yazılar yazmak zor olmaz da bilirim;aynı tadı vermez,sıkıntı odur.Arkadaşlara da not düşmüştüm.Annelik yalın sevmek,sevilmek değil,annelik bunlardan gerçekten fazla bir şey.Galiba olmalı da,nasıl çoğalacaklar,nasıl çoğalacağız.Bu inanan,inanmayan için de en temel yasa,çoğalacağız.kimle ve nasıl? Anne burada başat rolü oynuyor.Baba evet bir vasıta ama,anne esas.Bunu nereden anlıyorum ben.Bir şiirim de demiştim ki 'Tohumsuz dünyadır Meryem' bunu söylerken aslında bunu vurgulamıştım.Meryem suresinin çatısını oluşturan bu hadisenin.Temel vurgusu,ya ey erkekler siz olmadan da biz bunu varederiz.Aslında anneliğin her şeye ramen,hayatın kulesi mesabesinde olması,onsuz bu işin olamayacağı gerçeği.Durum bu olunca da anne sevgisi dediğimiz şey farklı bir anlam kazanıyor ve sevgiden,aşktan adaha aşkın bir hüviyet kazanıyor.Bizlerse anne sevgisi diye adını doğru koymamış oluyoruz.Çok güzeldi vesile oldunuz yazdım.Selam,saygı.Yüreğimizden.
hyazici58 tarafından 5/11/2008 1:23:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
iyiki varsın anne...
bende hep düşünmüşümdür
ya olmaslardı
ne yapardık....
küçüklüğümden beri yaptığğım bir duam var
"Allahım beni annne babamdan önce al yanına"
bunu hiç aksatmadan yıllardır yaparım...
yazı anneler için yazılmış
en sevildiğimize
o zaman bütün annelere diyorum kardeşim...
harika yazını kutluyorum...
sev giler....