- 1495 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
başımı okşa anne!!
Yaşımız kaç olursa olsun anne sevgisini her daim hissederek yaşamak bu dünyada insanın başına gelecek en güzel şey olmalı..Anne sevgisi, yazması,söylemesi bile güzel..
Ah anne neden sevgini içinde haps ettin yıllar boyunca..Yık artık içindeki duvarları aç yüreğini bana ve kardeşlerime.Sevgini göremelim bizde yaşarken..Bak hayat geçip gidiyor belkide zamanımız olmayacak .Göster sevgini hissettir sıcaklığını tut elimi anne!..Başımı okşa ne olur anne bırak göğsünde dinsin acılarım ,ellerim ellerinde ısınsın,gözyaşalarım kurusun artık.Bırak artık yüreğini yumuşasın sevgin içinde yaşamasın hissettir yavrularına eksik kalmayalım anne sevgisinden gizliden sevme acıktan sev artık..
Aksın sevgin ruhuma buz tutan yüreğim çözülsün sıcacık sevginle,sevgin kalkanım olsun hayata ..
Sert bakma artık,ulaşılmaz durma ,sevginle yanımızda dur sadece anne!
Lütfen anne DOKUN bana uzattığım eli itme ’sevmem ben dokunmayı sevmem’deme artık.Kızım de,yavrum de sarıl sımsıkı kokun gelsin ciğerlerim bayram ettin anne!
Bu anneler günü yap bunu anne sevgi bahçeni aç çocuklarına sizleri çok seviyorum de..bizde seni seviyoruz anne diyelim..
Sevgisini gösteren ve göstermeyen tüm annelerin anneler gününü kutluyorum..Anne olmak özeldir ..
miray