- 1122 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ah Kadın
Söylesene kadın, gülüşlerin hep mi yarım? Hep mi yamalı sevdalara düşer yolun? Neden hep garezin kendine, içinin sivri dili başkalarını acıtmasın diye hep kendini zehirlemeye devam mı edeceksin.
Bak kadın dışarda güneş var, baharın habercileri var dışarda. Neden perdelerin sımsıkı kapalı ha? Güneşi gözlerine çekmekten neden korkuyorsun, bahar dallı ağaçlara el uzatmaktan neden kaçıyorsun. Ah kadın, bilirim incindin. Yaralarındandır şimdi Yaradan’dan başkasına kendini göstermeyişin. Masum gülüşlerin çalındı, sevdaların yarım kaldı. Aşk sana hiç kucak açmadı.
Kırılmışlığın aşkaydı aslında, ama sen hep kendinden kaçtın. “Yürek bu” dedin “yürek” ! kasapta satılmaz, nakli yok, tedavisi zor… Bırakın kendi halime dedin.
Sevdaya sahip çıkmak erkek işi değil, yürek işiydi. Ağır yüklere talip oldun, terk edilmiş sevdaları onarmaya kalktın bir başına. İnce ince işledin eksik sevdaları yüreğine . El emeği göz nuru yaptın şiirleri. Bir bebek şefkatiyle büyüttün acılarını. Rüştünü bile ispatlayamayan sevdaların yetim acılarını kucakladın.
Umursanmadığını bile bile savaştın aşkın adına, mücadeleciydin, kolay lokma değildi mutlulukların. Savundun bu yüzden sevdanı, ama kaçak oynanıyordu aşklar artık. Ve sen hile nedir bilmiyordun. Yenilmişliğin bu yüzdendir kadın. Çünkü sen sevdayı satmadın !
Küçücük yüreğine koca aşkı sığdıran kadın, her kes senin gibi dürüst sandın. İşte sen hep bu yüzden yarım bırakıldın, aşk dürüstlüğe aldırmıyormuş ahir zamanda. Katışıksız yürekler, ağır geliyormuş korkak adamlara. Sen hiç hesaba katamadın ki kadın, adamlar senden daha adam değil !
Güçsüz aşkların güçlü kahramanı kadın ! Gücün tükenmiş ve aynada kendine bile bakmaktan korkuyorsun şimdi, biri el uzatsa yüreğine, bin metre geriye çekilme niyetindesin. Dokunulmasın istiyorsun yeniden yaralarına. Okunulmasın istiyorsun g/özlerinin derinindeki acılar.
Can yeleği yok ki sevdanın ! aşk ummanında yüzmek kolay mı sandın? Kolay mı sandın sen eksik yüreklere yol almayı. Zormuş işte kadın! Sana bile zormuş…
Gülünce güneşi bile kıskandıran kadın, bakma sen yüreksiz adamlarla yürek yüreğe çarpıştığına, aşk yaşamaya değer. Aşk adam gibi adamlarla yaşanmak için bir şansa daha değer. Çık artık kabuğundan. Sıyrıl artık karanlığından gül hadi güne, arala gözlerini, bak yeniden aşka. Korka !
Geçmişin hesabını bırak Allah sorsun kadın. Sen, sevdiğin kadar insansın.
Ah kadın…
Ah ben…
YORUMLAR
Çörekotu için ölümden gayrısına yeğdir derler. Şimdi çörekotu tohumlarını tomurcuklandırmak demidir belki. Yanlı bir yazı. Kadınların çoğuna inat adamlığı sahiplenişi çekti ilgimi en fazla da. Duyulmuş pek çok şey var yazılana dahil. Pençeli karşılıklar da verdiğim olmuştur erkeği yok eden sayan bu nevi yazılara. Fakat vakur bir kumandan edasındaydı kalem. Okuyup baş sallamaktan başka yapacak iş bırakmıyor idi adam olup da anlayana. Tebrikle.
sessizliğe haykırış
Güç ve sahiplenmek erkeğin karakteridir ama bu aşkta kadın sahip çıkıyor aşka, ve haklı olarak ta sitemlerini savuruyor...
Anlatmak istediğim sadece buydu.
Gülünce güneşi bile kıskandıran kadın, bakma sen yüreksiz adamlarla yürek yüreğe çarpıştığına, aşk yaşamaya değer. Aşk adam gibi adamlarla yaşanmak için bir şansa daha değer. Çık artık kabuğundan. Sıyrıl artık karanlığından gül hadi güne, arala gözlerini, bak yeniden aşka. Korka !
Geçmişin hesabını bırak Allah sorsun kadın. Sen, sevdiğin kadar insansın.
Ayşe hanım kadın üzerine yazılmış bu güzel yazınızı kutlarım
yüreğiniz daim olsun selam ve saygılar...
sessizliğe haykırış
Selam ve saygı karşılıklı olsun...